BZP: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
22.05.2025
2025/BZP 00244005/01
Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.chacus@um.sosnowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244005
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00234377
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia części 1 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS I - organizacja 11-dniowego wypoczynku dla 24 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia części 1 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS I - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 24 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia części 2 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS II - organizacja 11-dniowego wypoczynku dla 20 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia części 2 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS II - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 20 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia części 3 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS III - organizacja 11-dniowego wypoczynku dla 13 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia części 3 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS III - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 13 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia części 4 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS IV - organizacja 11-dniowego wypoczynku dla 23 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia części 4 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS IV - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 23 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia części 5 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS V - organizacja 11-dniowego wypoczynku dla 8 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia części 5 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS V - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 8 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2025-08-02
Po zmianie:
2025-07-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
a. w przypadku szkół i placówek publicznych - wykaże, że posiada aktualny akt założycielski,
b. w przypadku przedsiębiorców: wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211),
c. w przypadku osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, innych niż wymienione w art. 92c ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1933), organizujących wypoczynek zgodnie z art. 92c ust. 1 pkt 3 ppkt a) i b) ustawy o systemie oświaty - wykaże, że nie jest przedsiębiorcą turystycznym wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 221),
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie każdej z 5 części zamówienia dostępny mu jest w wymaganym terminie obiekt/ośrodek wypoczynkowy, w którym będzie zorganizowany wypoczynek będący przedmiotem niniejszego postępowania:
- znajdujący się w Polsce, w rejonie atrakcyjnym krajoznawczo, położonym poza obszarem zagrożenia ekologicznego:
a. w zakresie części 1, 2 i 4: nad morzem z dostępem do strzeżonego kąpieliska*. Rzeczywista droga z obiektu, umożliwiająca bezpośrednie dojście do kąpieliska* nad morzem nie może być dłuższa niż 250 m.
* Pod pojęciem kąpieliska Zamawiający rozumie miejsce wyznaczone do kąpieli pod nadzorem ratownika, zdefiniowane w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (t.j.: Dz. U. 2024, poz. 1087), tj.: wyznaczony przez radę gminy wydzielony i oznakowany fragment wód powierzchniowych, wykorzystywany przez dużą liczbę osób kąpiących się, pod warunkiem że w stosunku do tego kąpieliska nie wydano stałego zakazu kąpieli; kąpieliskiem nie jest: pływalnia, basen pływacki lub uzdrowiskowy, zamknięty zbiornik wodny podlegający oczyszczaniu lub wykorzystywaniu w celach terapeutycznych, sztuczny, zamknięty zbiornik wodny, oddzielony od wód powierzchniowych i wód podziemnych.
b. w zakresie części 3 i 5: na terenie górskim poza obszarem aglomeracji śląskiej (za obszar aglomeracji śląskiej należy rozumieć obszar miast ją tworzących takich jak: Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Będzin, Czeladź i Knurów)
- dopuszczony do użyteczności publicznej, spełniający wymogi ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- przeznaczony tylko dla uczestników wypoczynku i kadry pedagogicznej lub zawierający strefę dla nich wyodrębnioną, zapewniającą ograniczenie kontaktu z osobami niebędącymi uczestnikami wypoczynku, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
- ogrodzony i oświetlony, z przestrzenią do swobodnych zabaw na wolnym powietrzu, gier terenowych i aktywności ruchowych uczestników wypoczynku,
- z widnymi pokojami (z oknem/-ami), 2-4 osobowymi w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z jadalnią i kuchnią oraz z infrastrukturą umożliwiająca zapewnienie izolacji osobom z objawami wskazującymi na wystąpienie infekcji, w tym w szczególności choroby zakaźnej - w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- ze świetlicą wyposażoną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z infrastrukturą rekreacyjną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
a. w przypadku szkół i placówek publicznych - wykaże, że posiada aktualny akt założycielski,
b. w przypadku przedsiębiorców: wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211),
c. w przypadku osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, innych niż wymienione w art. 92c ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1933), organizujących wypoczynek zgodnie z art. 92c ust. 1 pkt 3 ppkt a) i b) ustawy o systemie oświaty - wykaże, że nie jest przedsiębiorcą turystycznym wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 221),
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
4.1. wykaże, że w zakresie każdej z 5 części zamówienia dostępny mu jest w wymaganym terminie obiekt/ośrodek wypoczynkowy, w którym będzie zorganizowany wypoczynek będący przedmiotem niniejszego postępowania:
- znajdujący się w Polsce, w rejonie atrakcyjnym krajoznawczo, położonym poza obszarem zagrożenia ekologicznego:
a. w zakresie części 1, 2 i 4: nad morzem z dostępem do strzeżonego kąpieliska*. Rzeczywista droga z obiektu, umożliwiająca bezpośrednie dojście do kąpieliska* nad morzem nie może być dłuższa niż 500 m.
* Pod pojęciem kąpieliska Zamawiający rozumie miejsce wyznaczone do kąpieli pod nadzorem ratownika, zdefiniowane w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (t.j.: Dz. U. 2024, poz. 1087), tj.: wyznaczony przez radę gminy wydzielony i oznakowany fragment wód powierzchniowych, wykorzystywany przez dużą liczbę osób kąpiących się, pod warunkiem że w stosunku do tego kąpieliska nie wydano stałego zakazu kąpieli; kąpieliskiem nie jest: pływalnia, basen pływacki lub uzdrowiskowy, zamknięty zbiornik wodny podlegający oczyszczaniu lub wykorzystywaniu w celach terapeutycznych, sztuczny, zamknięty zbiornik wodny, oddzielony od wód powierzchniowych i wód podziemnych.
b. w zakresie części 3 i 5: na terenie górskim poza obszarem aglomeracji śląskiej (za obszar aglomeracji śląskiej należy rozumieć obszar miast ją tworzących takich jak: Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Będzin, Czeladź i Knurów)
- dopuszczony do użyteczności publicznej, spełniający wymogi ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- przeznaczony tylko dla uczestników wypoczynku i kadry pedagogicznej lub zawierający strefę dla nich wyodrębnioną, zapewniającą ograniczenie kontaktu z osobami niebędącymi uczestnikami wypoczynku, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
- ogrodzony i oświetlony, z przestrzenią do swobodnych zabaw na wolnym powietrzu, gier terenowych i aktywności ruchowych uczestników wypoczynku,
- z widnymi pokojami (z oknem/-ami), 2-4 osobowymi w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z jadalnią i kuchnią oraz z infrastrukturą umożliwiająca zapewnienie izolacji osobom z objawami wskazującymi na wystąpienie infekcji, w tym w szczególności choroby zakaźnej - w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- ze świetlicą wyposażoną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z infrastrukturą rekreacyjną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ oraz
4.2. skieruje do realizacji zamówienia:
- dla części 1 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku
oraz
kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 2 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku
oraz
kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 3 zamówienia:
minimum 1 osobę, spełniającą warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoba te pełnić będzie funkcję wychowawcy wypoczynku
oraz
kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy ,
- dla części 4 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku
oraz
kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 5 zamówienia:
minimum 1 osobę, spełniającą warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoba te pełnić będzie funkcję wychowawcy wypoczynku
oraz
kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w przypadku szkół i placówek publicznych - aktualnego aktu założycielskiego,
2) w przypadku przedsiębiorców: aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211),
3) w przypadku osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, innych niż wymienione w art. 92c ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1933), organizujących wypoczynek zgodnie z art. 92c ust. 1 pkt 3 ppkt a) i b) ustawy o systemie oświaty - oświadczenia, że Wykonawca nie jest przedsiębiorcą turystycznym wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( tj.: Dz. U. z 2023 r. poz.221),
4) wykazu narzędzi, wyposażenia lub urządzeń obiektu/ ośrodka wypoczynkowego - dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu narzędzi, wyposażenia lub urządzeń obiektu/ośrodka wypoczynkowego oraz wzór wykazu osób stanowić będą załączniki do wezwania, o którym mowa powyżej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-26 09:00
Po zmianie:
2025-05-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-26 09:30
Po zmianie:
2025-05-27 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-24
Po zmianie:
2025-06-25