BZP: ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU, BRANIEWIE, MORĄGU I BARTOSZYCACH.
22.05.2025
2025/BZP 00244112/01
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU, BRANIEWIE, MORĄGU I BARTOSZYCACH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU, BRANIEWIE, MORĄGU I BARTOSZYCACH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0221d5f5-2599-42d9-94a5-4be959fbf648
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 ROBOTA BUDOWLANA – STTRZELNICA GARNIZONOWA W ELBLĄGU, BRANIEWIE , MORAGU I BARTOSZYCACH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11119963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111996
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Rozdziale X SWZ. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
„ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU, BRANIEWIE, MORĄGU I BARTOSZYCACH.”
nr postępowania 12/SZP/2025;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): J.W.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1- Robota budowlana – strzelnica garnizonowa w Elblągu
Budowa: Strzelnica garnizonowa w KNW przy ul. Łęczyckiej w Elblągu
Zakres robót obejmuje:
I. Stanowiska strzeleckie – 9 szt.
• Wymiana pojedynczych desek podestów strzeleckich oraz wykonanie spasowania klap.
• Impregnacja konserwacyjna grzybobójcza oraz ogniochronna wszystkich widocznych powierzchni drewnianych podestów.
II. Przesłony.
• Przesłona nr 1: całkowita wymiana deskowania, geowłókniny separującej oraz drewnianej konstrukcji nośnej szalunku. Całkowita wymiana kruszywa wypełniającego przesłonę na kruszywo frakcji 2-20 mm. Wymiana odcinków blach osłonowych otworów strzeleckich poprzez wycięcie odcinków blachy i wspawanie nowych.
• Przesłona nr 2: wymiana deskowania otworów strzeleckich w płaszczyznach na d nadprożami, w nadprożu, bokach oraz desek wypełniających osłonę. Uzupełnienie kruszywa w przestrzeni nad nadprożem.
• Przesłona nr 4: wymiana deskowania spodniej płaszczyzny nadproży – 30%, wymiana 100% desek osłonowych krawędzi nadproża.
• Przesłony nr: 5,6,7,8,9,10,11,14,15: wymiana deskowania spodniej płaszczyzny nadproży – 10% całkowitej powierzchni elementów, wymiana 100% desek osłonowych krawędzi nadproża.
• Impregnacja ogniochronna oraz grzybobójcza powierzchni drewnianych.
III. Kulochwyt główny, kulochwyt dolny, kulochwyt przesłony nr 1.
• Wymiana deskowania frontowych płaszczyzn 7 szt. żelbetowych filarów.
• Naprawa uszkodzeń żelbetowych słupów
• Montaż blach osłonowych (gr. 12 mm) na naprawionej powierzchni słupów.
• Impregnacja ogniochronna i grzybobójcza elementów drewnianych.
• Wymiana kruszywa frakcji 2-20 oraz 2-5mm w uszkodzonych miejscach skarpy kulochwytu głównego – 15% powierzchni kulochwytu.
• Wymiana geokraty w miejscach napraw nasypu kulochwytu głównego.
• Wymiana kruszywa frakcji 2-20mm , 2-5mm, geowłókniny, geokraty i darni w kulochwycie dolnym.
IV. Dreny.
• Montaż studzienki rewizyjnej przyłączeniowej na istniejącym rurociągu odprowadzającym wodę z rur drenarskich
• Wykonanie trzech żuł drenów o łącznej długości 230 merów.
2
Prace konserwacyjne strzelnicy garnizonowej powinny być oparte o najlepsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające komfort pracy użytkownika oraz łatwe i bezpieczne obsługiwanie strzelnicy. Zastosowane rozwiązania techniczne, urządzenia oraz miejsce ich instalacji muszą spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej elementów strzelnicy.
Niezależnie od podanego zakresu prac należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach i normach dla tego typu prac.
Uwaga:
• Wszystkie elementy drewniane szalujące powinny być łączone na półfelc.
• Wszystkie elementy drewniane przed montażem powinny być zaimpregnowane ogniochronnie i grzybobójczo z każdej strony.
• Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów na zastosowane preparaty impregnacyjne, tarcice i wszystkie inne materiały przed ich wbudowaniem. Materiały budowlane oraz technologie ich wbudowania muszą być wcześniej zatwierdzone przez inspektora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera zał. nr 1 i 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Cena brutto oferty”.
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi” zostanie zastosowany wzór:
okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi
UWAGA:
a) Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
b) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36-miesięczny.
c) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
d) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2- Robota budowlana - strzelnica garnizonowa w Braniewie
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
1. Strzelnica garnizonowa typu A
➢ Wyrównanie i wyprofilowanie płaszczyzny rzeczywistej pomiędzy torowiskiem celów ruchomych a kulochwytem dolnym na 300m.
➢ Wykonanie drenażu wyprofilowanej płaszczyzny z rur elastycznych PVC-U w zwojach z filtrem o średnicy 125 i 80mm.
➢ Wykonanie trawników darniowaniem pełnym na terenie płaskim – darń gotowa.
➢ Przedłużenie istniejących rowów odwadniających.
➢ Oczyszczenie rowów odwadniających z namułu o grubości 20cm z wyprofilowaniem skarp rowu.
➢ Uzupełnienie, przesianie ziemi, zagęszczenie i wyprofilowanie skarp nasypów kulochwytów dolnych na 50, 75, 100, 150, 200, 300m oraz kulochwycie głównym.
➢ Odarniowanie skarp nasypów gotową darnią.
➢ Impregnacja okładzin drewnianych kulochwytu głównego w kolorze ciemnym.
➢ Wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych.
2. Strzelnica pistoletowa
➢ Uzupełnienie, przesianie ziemi, zagęszczenie i wyprofilowanie skarp nasypów w kulochwycie dolnym oraz kulochwycie głównym.
➢ Darniowanie skarp nasypu kulochwytu dolnego oraz głównego gotową darnią.
➢ Wymiana jednostronnego deskowania kulochwytu z desek 50mm.
➢ Impregnacja okładzin drewnianych kulochwytu w kolorze ciemnym.
➢ Wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy robotach budowlanych.
➢ Wymiana grzejników konwektorowych, ściennych 2000W.
➢ Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego – naświetlacz LED 100W
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera zał. nr 1 i 4b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Cena brutto oferty”.
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi” zostanie zastosowany wzór:
okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi
UWAGA:
a) Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
b) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36-miesięczny.
c) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
d) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3:Robota budowlana – obiekty szkoleniowe w Garnizonie Morąg.
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
1. Strzelnica garnizonowa oś A:
- naprawa elementów stalowych w przesłonie pierwszej wraz z wymianą desek przy tych elementach;
- wymiana obicia ścian drewnianych z desek na wpust lub pół wpust wraz z impregnacją elementów drewnianych;
- zasypanie żwirem przesłony kruszywem z odzysku z uzupełnieniem około 30% brakującego żwiru;
- regulacja i wypoziomowanie stanowisk do postawy klęcząc poprzez demontaż i ponowny montaż kątowników po obu stronach ścian;
- malowanie blatów na stanowiskach strzeleckich – drewnochronem;
- wykonanie trawników poprzez obsianie nasionami traw z wybraniem kamieni.
2. Strzelnica garnizonowa oś B:
- naprawa elementów stalowych w przesłonie pierwszej wraz z wymianą desek przy tych elementach;
- wymiana obicia ścian drewnianych z desek na wpust lub pół wpust wraz z impregnacją elementów drewnianych w przesłonie 1 i 2-giej;
- wymiana ceownika i kątownika w drugiej przesłonie, zamontowanego w górnej części otworów;
- zasypanie żwirem przesłony kruszywem z odzysku z uzupełnieniem około 30% brakującego żwiru;
- przesianie ziemi w kulochwycie głównym i dolnym przechwytywaczu w celu odzyskania odłamków stalowych.
- malowanie blatów na stanowiskach strzeleckich – drewnochronem.
- wykonanie trawników poprzez obsianie nasionami traw z wybraniem kamieni;
- ręczne oczyszczenie rurociągów drenarskich, studzienek drenarskich, wylotów drenarskich z namułu.
3. Strzelnica krótkodystansowa SKD – 25/50 m
- przesianie ziemi w kulochwycie głównym i dolnym przechwytywaczu w celu odzyskania odłamków stalowych;
- wykonanie trawników poprzez obsianie nasionami traw z wybraniem kamieni.
4. Rzutnia granatów
- wyrównanie strefy rzutu granatem – mechanicznie;
- naprawa ścian transzeii rzutni granatem.
5. Roboty elektryczne w budynku wieży nr 7 i w budynku nr 9
- wymiana złączy kablowych podwójnych - emiter termoutwardzalny 80x60x25 dwupolowy z podstawami PBD 400A, bezpiecznikami mocy 40A i szyną PEN;
- wymiana złączy kablowych pojedynczych - emiter termoutwardzalny 40x60x25 jednopolowy z rozłącznikiem RA 100 P3/R 250A ( przeciwpożarowy z szybką);
- montaż końcówek kablowych przez zaciskanie - przekrój żył do 240 mm2 i 16 mm2;
- montaż uziomów zgodnie z przedmiarem;
- wymiana WLZ;
- wymiana tablic rozdzielczych 3x12 IP-65 i 4x18 IP-65 zgodnie z przedmiarem;
- montaż elementów rozdzielnic zgodnie z przedmiarem;
- inwentaryzacja obwodów w istniejącej zdemontowanej rozdzielnicy;
- wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych ze stykiem ochronnym, gniazda natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i [przekroju przewodów do 2,5 mm 2;
- wymiana przewodu kablowego o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane na tynku;
- demontaż opraw żarowych żeliwnych lub aluminiowych zawieszanych;
- demontaż przewodów kabelkowych;
- demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy);
- montaż na gotowym podłożu odgałęźników bryzgoszczelnych bakelitowych;
- montaż oprawy świetlówkowych w obudowie z tworzyw sztucznych - oprawa hermetyczna świetlówkowa zgodnie z przedmiarem;
- montaż wyłączników nad prądowych zgodnie z przedmiarem;
- wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z przedmiarem.
6. Pozostałe prace
- wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych przy budynku obsługi strzelnicy zgodnie z przedmiarem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera zał. nr 1i 4c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262680-1 - Spawanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Cena brutto oferty”.
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi” zostanie zastosowany wzór:
okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi
UWAGA:
a) Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
b) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36-miesięczny.
c) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
d) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4:Robota budowlana – obiekty szkoleniowe w Garnizonie Bartoszyce.
Lokalizacja: Jednostka Wojskowa 1248 w Bartoszycach Przedmiotem zamówienia jest: Robota budowlana – obiekty szkoleniowe w Garnizonie Bartoszyce • Strzelnica szkolna typu A.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
Przesłona nr 1.
– Wymiana uszkodzonych fragmentów otworów strzelniczych z bali, z wykonaniem impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej.
▪ Przesłona nr 2.
– Wymiana uszkodzonych fragmentów przesłony z bali, z wykonaniem impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej.
– Uzupełnienie zasypki żwirowej o granulacji 2-5 mm.
▪ Konserwacja kulochwytu głównego osi ,,A”.
– Wymiana geokraty w kulochwycie.
– Ręczne przesianie żwiru w kulochwycie.
– Uzupełnienie żwiru w kulochwycie.
– Ułożenie darniny.
▪ Przełożenie chodników z kostki betonowej.
▪ Roboty ogólnobudowlane budynku obsługi strzelnicy, schronów. • Strzelnica szkolna typu B.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
– Roboty ogólnobudowlane schronów. • Strzelnica pistoletowa.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
– Ręczne przesianie żwiru w kulochwycie.
– Uzupełnienie żwiru w kulochwycie.
– Przełożenie chodników z kostki betonowej.
– Roboty ogólnobudowlane budynku obsługi strzelnicy.
• Strzelnica PCO.
Kulochwyt główny,
Zakres robót budowlanych obejmuje:
– Wymiana geokraty w kulochwycie.
– Ręczne przesianie żwiru w kulochwycie.
– Uzupełnienie żwiru w kulochwycie.
– Ułożenie darniny.
– Przełożenie chodników z kostki betonowej.
– Roboty ogólnobudowlane budynków strzelnicy małokalibrowej.
– Wymiana opasek betonowych w wiatach szkoleniowych.
– Wymiana nadbudowy z płyt betonowych wałów bocznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera zał. nr 1 i 4d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Cena brutto oferty”.
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi” zostanie zastosowany wzór:
okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi
UWAGA:
a) Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
b) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36-miesięczny.
c) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
d) W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4
dysponuje, co najmniej jedną osobą, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, która posiada uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń i będącej członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. d SWZ, tj. :
wykazu co najmniej jednej osoby, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która posiada uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń i będącej członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4;
wraz z podaniem ich imion i nazwisk, uprawnień budowlanych w specjalności, numer oraz datę wydania, a także zakres czynności do wykonania w ramach realizacji zamówienia i podstawę dysponowania osobą (np. umowa o pracę, umowa zlecenie, itp.) Wzór wykazu stanowi załącznik 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowaw art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
J.W.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żądazłożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:1) Część zamówienia nr 1: 10 450,00 PLN;
2) Część zamówienia nr 2: 3 800,00 PLN;
3) Część zamówienia nr 3: 4 700,00 PLN;
4) Część zamówienia nr 4: 8 400,00 PLN.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których, te zdolności są wymagane.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte zostały w Załączniku nr 4a, 4b, 4c i 4d do SWZ.Uwaga – w Załączniku nr 4a, 4b, 4c i 4d do SWZ zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111996
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w terminie:1) Część zamówienia nr 1:
50 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 07.07.2025 r.);
2) Część zamówienia nr 2:
40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 07.07.2025 r.);
3) Część zamówienia nr 3:
40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 01.09.2025 r.);
4) Część zamówienia nr 4:
40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 01.07.2025 r.).