BZP: Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach
23.05.2025
2025/BZP 00244785/01
GMINA PIECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34
1.5.2.) Miejscowość: Piecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 20 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d98460e9-c639-49a3-9c0a-6beb1f06251b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11155013.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, a szczególnie składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Gminy Piecki, która jest dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminapiecki zgodnie z postanowieniami rozdziału 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazano w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazano w rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZK.271.2.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku szkoły podstawowej w miejscowości Piecki, przy ul. Zwycięstwa 23, gmina Piecki, powiat mrągowski, woj. warmińsko-mazurskie w ramach zadania pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie szeregu prac remontowych i modernizacyjnych, skoncentrowanych na poprawie funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz efektywności energetycznej szkoły.
4.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Budynek szkoły, objęty przedmiotem zamówienia to największa placówka edukacyjna na obszarze gminy, składająca się z kilku połączonych ze sobą funkcjonalnie budynków, tj. z czterech brył nazwanych A, B, C i D, wznoszonych na przestrzeni lat 1934-2000.
Zakres wymagający robót obejmuje:
1. Remont sanitariatów zlokalizowanych w budynkach szkoły.
2. Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach A i B.
3. Wymiana podłóg w wybranych salach lekcyjnych budynku A.
4. Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A i B.
5. Renowacja elewacji budynków A i D oraz wymiana rynien i rur spustowych.
6. Renowacja powierzchni dachowej budynku B.
7. Dostosowanie budynku A do wymogów przeciwpożarowych poprzez montaż systemu hydrantów.
8. Modernizacja rozdzielni elektrycznej w budynkach A i C.
Realizacja zadania ma na celu poprawę ogólnego stanu technicznego obiektu, z uwzględnieniem kluczowych aspektów bezpieczeństwa i efektywności energetycznej. Modernizacja systemu ogrzewania oraz wymiana stolarki drzwiowej przyczynią się do redukcji zużycia energii cieplnej i optymalizacji kosztów operacyjnych. Montaż systemu przeciwpożarowego w najstarszym budynku szkoły umożliwi spełnienie aktualnych przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
Zadanie, będące częścią szerszych działań rewitalizacyjnych centrum Piecek, ma przyczynić się do podniesienia standardu technicznego oraz estetycznego największej placówki edukacyjnej w gminie Piecki, wpływając pozytywnie na komfort uczniów, nauczycieli oraz pracowników szkoły.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Remont sanitariatów zlokalizowanych w budynkach szkoły.
2. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami w budynkach A i B - 83 sztuki.
3. Wymiana podłóg w wybranych siedmiu salach lekcyjnych budynku A. Wymiana podłóg z klepki na wykładzinę z tworzyw sztucznych.
4. Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A i B, obejmująca m.in. wymianę instalacji zawierającej grzejniki stalowe CV 11 – 46 sztuk, grzejniki stalowe CV 22 – 97 sztuk oraz grzejniki stalowe CV 33 – 46 sztuk.
5. Renowacja elewacji budynków A i D oraz wymiana rynien i rur spustowych.
6. Renowacja powierzchni dachowej wraz z remontem kominów wentylacyjnych budynku B – powierzchnia dachu około 545m2.
7. Dostosowanie budynku A do wymogów przeciwpożarowych, poprzez montaż systemu 4 hydrantów na każdej kondygnacji budynku A, zgodnie z projektem.
8. Modernizacja rozdzielni elektrycznej w budynkach A i C.
4.4. Szczegółowy zakres prac określony jest w :
1. Dokumentacji projektowej, składającej się z :
1) Projektu Architektoniczno-Budowlanego – przebudowa i termomodernizacja części budynku szkoły podstawowej w ramach zadania „ modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach”, opracowanego przez Firmę Usługowo Handlową Edward Płocharczyk z Kosewa
– zał. nr 10 do SWZ;
2) Projektu Techniczno - Budowlanego uzupełnienie pierwotnej dokumentacji, opracowanego przez Firmę Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Marcin Dobrzyński, ul Mikołaja Reja 52, 12-200 Pisz. – zał. nr 11 do SWZ;
3) Projektu technicznego w zakresie budowy instalacji sanitarnych w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach – zał. nr 12 do SWZ;
4) Projektu technicznego w zakresie wykonania instalacji wewnętrznych hydrantów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach – zał. nr 13 do SWZ;
5) Projektu technicznego w zakresie modernizacji rozdzielni elektrycznych w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach – zał. nr 14 do SWZ;
6) Przedmiaru robót - zał. nr 15 do SWZ;
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zał. nr 16 do SWZ.
Inwestycja realizowana będzie na podstawie Decyzji Nr 210/2024/Pki z dnia 27.06.2024 r. Starosty Mrągowskiego o udzieleniu pozwolenia na budowę w ramach zadania „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach” na działce nr ewid. 148/1 obręb Piecki, gmina Piecki – zał. nr 17 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45442110-1 - Malowanie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert, wskazane w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji budynku, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie, jako jedną pisemną, odpłatną umowę – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym powyżej doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 257 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SWZ.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) oświadczenie odpowiednio: wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)/ podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. Nr 7 do SWZ.
8.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych powyżej, składa dokumenty zgodnie z pkt 8.4 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
- dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 6.1 ppkt 4) SWZ.
- wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.16. Na OFERTĘ składają się poniżej wskazane dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie określonym w pkt 14.1 :1) Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do SWZ);
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2 ppkt. 2) SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (o ile ofertę składa pełnomocnik):
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
7) Dowody wpłacenia wadium,
8) Kosztorys ofertowy (wycenione przedmiary robót)- jako dokument pomocniczy.
Powyższy kosztorys w odniesieniu do ceny oferty ma charakter informacyjny i stanowić będzie podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, określenia wartości robót zaniechanych, wypowiedzenia lub rozwiązania umowy, określenia wynagrodzenia należnego Podwykonawcom a także do określania wartości wykonanych prac przy rozliczaniu fakturami częściowymi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z treścią rozdziału 12 SWZ:12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto).
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach w terminie do dnia 11 czerwca 2025 r. do godz. 11:00, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wskazano w rozdziale 10 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami załącznika nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, wskazanymi w rozdziale 13 pkt 13.16 SWZ należy złożyć za pośrednictwem strony Platforma zakupowa Gminy Piecki https://platformazakupowa.pl/pn/gminapiecki , w zakładce dedykowanej postępowaniu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
16.16. UWAGA!1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy udziale otrzymanego przez Gminę Piecki dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zgodnie z wytycznymi Programu wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane z dofinansowania odbywać się będzie w dwóch transzach :
- Pierwsza transza - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania.
Zapłata pierwszej transzy nastąpi w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru wydzielonego etapu prac (etap I).
- Druga transza po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia wypłacanego z dofinansowania.
Zapłata nastąpi w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji .
2) Pierwszą transzę poprzedzi zapłata dla Wykonawcy kwoty co najmniej równej udziałowi własnemu Gminy Piecki, wskazanemu we wniosku o dofinansowanie – środki własne Gminy Piecki. Ze środków własnych Gminy Piecki pokrywane będzie również ewentualne pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy, przekraczające wielkość uzyskanego dofinansowania.
3) Zapłata wynagrodzenia ze środków własnych Gminy nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury u Zamawiającego. Rozliczane będzie ono nie częściej niż raz w miesiącu, na podstawie protokołów zaawansowania robót i wystawionych na ich podstawie rachunków lub faktur VAT z uwzględnieniem potrąceń wynikających z umowy, na kwoty potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego na zestawieniach wartości robót ukończonych w okresie rozliczeniowym.
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Gminy Piecki na czas poprzedzający wypłatę dla Gminy Piecki środków otrzymanych w ramach dofinansowania z programu Polski ŁAD (dotyczy transzy pierwszej i transzy drugiej).