BZP: Usługi hotelarskie dla osób poszkodowanych w powodzi we wrześniu 2024 z podziałem na części
26.05.2025
2025/BZP 00248084/01
GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelarskie dla osób poszkodowanych w powodzi we wrześniu 2024 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie dla osób poszkodowanych w powodzi we wrześniu 2024 z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38fa0b6a-8fa6-43b4-af74-a43a4c23a50e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11160283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116028
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.13.2025.206
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich oraz świadczenie usług hotelarskich z wyżywieniem dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi w 2024 r.
2. W związku z tym, że usługi hotelarskie mają być świadczone dla poszkodowanych w powodzi mieszkańców Gminy, Zamawiający wymaga, aby usługi hotelarskie były świadczone w obiekcie/obiektach na terenie Gminy Lądek-Zdrój lub w odległości 5 km od granicy Gminy.
3. DLA CZĘŚCI 1 – ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH WRAZ Z WYŻYWIENIEM
a) Zakwaterowanie dla 20 osób (+pies), w tym:
- 5 pokoi z przeznaczeniem dla 1 osoby
- 4 pokoje z przeznaczeniem dla 2 osób
- 1 pokój z przeznaczeniem dla 3 osób
- 1 pokój z przeznaczeniem dla 4 osób
b) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenie za zwierzęta domowe.
c) Pokoje powinny być wyposażone w minimum: w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych – przynależna do pokoju hotelowego łazienka z ciepłą wodą i prysznicem, lustro pełnowymiarowe, gniazdka elektryczne o typie zasilania 220/240V AC, meble (ilość i rodzaj dostosowany do wielkości pokoju).
d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wyżywienie
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp:
1. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1.1. Zakresem zamówienia udzielonego na podst. art. 214 ust.1 pkt 7) jest powtórzenie świadczenia usług hotelarskich,
1.2. Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia w częściach.
2. WARUNKI NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE ZAMÓWIENIA PODOBNE:
2.1. zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
2.2. umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
2.3. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza, przygotowanego w oparciu o zakres zamówienia przekazany przez Zamawiającego,
2.4. wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
2.5. kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.6. obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.7. wartość robót podobnych nie może przekroczyć łącznie 300% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena (C) – 60 %
2) Termin płatności (T) – 40 %
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. W przypadku kryterium Termin płatności (T) – Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie terminu płatności:
- 14 dni – 0 pkt
- 21 dni – 20 pkt
- 30 dni – 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować termin płatności w Formularzu ofertowym - Rozdz. II. POZACENOWE KRYTERIA OCENY OFERT. W przypadku nie zaznaczenia w Formularzu zaoferowanego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin płatności, tj. 14 dni i otrzyma 0 pkt.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich oraz świadczenie usług hotelarskich z wyżywieniem dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi w 2024 r.
2. W związku z tym, że usługi hotelarskie mają być świadczone dla poszkodowanych w powodzi mieszkańców Gminy, Zamawiający wymaga, aby usługi hotelarskie były świadczone w obiekcie/obiektach na terenie Gminy Lądek-Zdrój lub w odległości 5 km od granicy Gminy.
3. DLA CZĘŚCI 2 - ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH WRAZ Z WYŻYWIENIEM
a) Zakwaterowanie dla 11 osób, w tym:
- 2 pokoje z przeznaczeniem dla 1 osoby
- 3 pokoje z przeznaczeniem dla 2 osób
- 1 pokój z przeznaczeniem dla 3 osób
b) Pokoje powinny być wyposażone w minimum: w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych – przynależna do pokoju hotelowego łazienka z ciepłą wodą i prysznicem, lustro pełnowymiarowe, gniazdka elektryczne o typie zasilania 220/240V AC, meble (ilość i rodzaj dostosowany do wielkości pokoju).
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wyżywienie
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp:
1. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1.1. Zakresem zamówienia udzielonego na podst. art. 214 ust.1 pkt 7) jest powtórzenie świadczenia usług hotelarskich,
1.2. Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia w częściach.
2. WARUNKI NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE ZAMÓWIENIA PODOBNE:
2.1. zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
2.2. umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
2.3. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza, przygotowanego w oparciu o zakres zamówienia przekazany przez Zamawiającego,
2.4. wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
2.5. kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.6. obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.7. wartość robót podobnych nie może przekroczyć łącznie 300% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena (C) – 60 %
2) Termin płatności (T) – 40 %
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. W przypadku kryterium Termin płatności (T) – Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie terminu płatności:
- 14 dni – 0 pkt
- 21 dni – 20 pkt
- 30 dni – 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować termin płatności w Formularzu ofertowym - Rozdz. II. POZACENOWE KRYTERIA OCENY OFERT. W przypadku nie zaznaczenia w Formularzu zaoferowanego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin płatności, tj. 14 dni i otrzyma 0 pkt.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich oraz świadczenie usług hotelarskich z wyżywieniem dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi w 2024 r.
2. W związku z tym, że usługi hotelarskie mają być świadczone dla poszkodowanych w powodzi mieszkańców Gminy, Zamawiający wymaga, aby usługi hotelarskie były świadczone w obiekcie/obiektach na terenie Gminy Lądek-Zdrój lub w odległości 5 km od granicy Gminy.
3. 3) DLA CZĘŚCI 3 - ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH
a) Zakwaterowanie dla 11 osób w tym:
- 1 pokój z przeznaczeniem dla 5 osób
- 2 pokoje z przeznaczeniem dla 3 osób
b) Pokoje powinny być wyposażone w minimum: w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych – przynależna do pokoju hotelowego łazienka z ciepłą wodą i prysznicem, lustro pełnowymiarowe, gniazdka elektryczne o typie zasilania 220/240V AC, meble (ilość i rodzaj dostosowany do wielkości pokoju).
c) Zamawiający wymaga, aby zakwaterowani mieszkańcy posiadali dostęp do aneksu kuchennego, składającego się z co najmniej: czajnika, mikrofalówki, zastawy kuchennej i sztućców
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp:
1. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1.1. Zakresem zamówienia udzielonego na podst. art. 214 ust.1 pkt 7) jest powtórzenie świadczenia usług hotelarskich,
1.2. Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia w częściach.
2. WARUNKI NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE ZAMÓWIENIA PODOBNE:
2.1. zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
2.2. umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
2.3. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza, przygotowanego w oparciu o zakres zamówienia przekazany przez Zamawiającego,
2.4. wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
2.5. kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.6. obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.7. wartość robót podobnych nie może przekroczyć łącznie 300% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena (C) – 60 %
2) Termin płatności (T) – 40 %
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. W przypadku kryterium Termin płatności (T) – Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie terminu płatności:
- 14 dni – 0 pkt
- 21 dni – 20 pkt
- 30 dni – 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować termin płatności w Formularzu ofertowym - Rozdz. II. POZACENOWE KRYTERIA OCENY OFERT. W przypadku nie zaznaczenia w Formularzu zaoferowanego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin płatności, tj. 14 dni i otrzyma 0 pkt.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich oraz świadczenie usług hotelarskich z wyżywieniem dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi w 2024 r.
2. W związku z tym, że usługi hotelarskie mają być świadczone dla poszkodowanych w powodzi mieszkańców Gminy, Zamawiający wymaga, aby usługi hotelarskie były świadczone w obiekcie/obiektach na terenie Gminy Lądek-Zdrój lub w odległości 5 km od granicy Gminy.
3. 4) DLA CZĘŚCI 4 - ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH
a) Zakwaterowanie dla 14 osób (+pies), w tym:
- 1 pokój z przeznaczeniem dla 1 osoby
- 2 pokoje z przeznaczeniem dla 2 osób
- 3 pokoje z przeznaczeniem dla 3 osób
b) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenie za zwierzęta domowe.
c) Pokoje powinny być wyposażone w minimum: w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych – przynależna do pokoju hotelowego łazienka z ciepłą wodą i prysznicem, lustro pełnowymiarowe, gniazdka elektryczne o typie zasilania 220/240V AC, meble (ilość i rodzaj dostosowany do wielkości pokoju).
d) Zamawiający wymaga, aby zakwaterowani mieszkańcy posiadali dostęp do aneksu kuchennego, składającego się z co najmniej: czajnika, mikrofalówki, zastawy kuchennej i sztućców
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp:
1. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1.1. Zakresem zamówienia udzielonego na podst. art. 214 ust.1 pkt 7) jest powtórzenie świadczenia usług hotelarskich,
1.2. Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia w częściach.
2. WARUNKI NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE ZAMÓWIENIA PODOBNE:
2.1. zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
2.2. umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
2.3. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza, przygotowanego w oparciu o zakres zamówienia przekazany przez Zamawiającego,
2.4. wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
2.5. kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.6. obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
2.7. wartość robót podobnych nie może przekroczyć łącznie 300% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena (C) – 60 %
2) Termin płatności (T) – 40 %
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = … pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. W przypadku kryterium Termin płatności (T) – Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie terminu płatności:
- 14 dni – 0 pkt
- 21 dni – 20 pkt
- 30 dni – 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować termin płatności w Formularzu ofertowym - Rozdz. II. POZACENOWE KRYTERIA OCENY OFERT. W przypadku nie zaznaczenia w Formularzu zaoferowanego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin płatności, tj. 14 dni i otrzyma 0 pkt.
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, wg zał. nr 1 do SWZ;Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ. XVIII SWZ