BZP: „Świadczenie usług transportowych – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania”
28.05.2025
2025/BZP 00252834/01
Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług transportowych – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5632449085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2A
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 885 488 886
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chkschelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chelmianka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność sportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług transportowych – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-977a457b-917e-47c6-a45e-73fcec1e706e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095660/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa transportowa - przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i turnieje w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-977a457b-917e-47c6-a45e-73fcec1e706e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub mailowo na adres: zamowienia@chkschelm.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@chkschelm.pl z zastrzeżeniem, że bezwzględnie nie dotyczy to składania ofert.
12. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer postępowania podany na stronie tytułowej niniejszej SWZ. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 133 A, 22-100 Chełm przetwarza dane zawarte w ofertach złożonych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym podane dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, Krajowym Rejestrze Karnym), w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy PZP. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanego „RODO”), są danymi osobowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie informuję, że:
● administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o. w Chełmie ul. Graniczna 2A, 22-100 Chełm, tel. 885 488 886, zwane dalej: CHKS Sp. z o.o.;
● Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
● Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
● odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
● udostępnienie danych osobowych, o którym mowa w poprzednim zdaniu, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
z zastrzeżeniem ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
● Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
● obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
● posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
● nie przysługuje Pani/Panu:
● w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
● prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
● na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pełna treść zawarta jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 211083,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Usługa transportowa – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe piłki siatkowej w sezonie 2025/2026, w ilości maksymalnie:
a) 12 540 km - przewóz autokarem pierwszej drużyny w ramach rozgrywek ligowych oraz sparingów,
b) 5 222 km - przewóz busem drużyn młodzieżowych CHKS Chełm w rozgrywkach współzawodnictwa WZPS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2a do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 115453 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena oferty [C]
doświadczenie [D]
- doświadczenie kierowców, którymi Wykonawca dysponuje, którzy będą realizować zamówienie, i którzy posiadają większe niż 24 miesięczne (udokumentowane) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowca autokaru
termin płatności [T]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie [D] - doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności [T]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Usługa transportowa – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe piłki nożnej w sezonie 2025/2026, w ilości maksymalnie:
a) 12 294 km – przewóz autokarem pierwszej drużyny w ramach rozgrywek ligowych oraz sparingów,
b) 952 km - przewóz busem drużyny rezerw w ramach rozgrywek ligowych oraz sparingów,
c) 2 191 km – przewóz busem drużyny juniorów młodszych w ramach rozgrywek I wojewódzkiej ligi juniorów młodszych B1 oraz sparingów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2b.
4.2.5.) Wartość części: 95630 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena oferty [C]
doświadczenie [D]
termin płatności [T]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie [D] - doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności [T]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego dotyczące:1.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeśli:
- posiada aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. O transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2201). Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego posiada ww. uprawnienia do realizacji usługi dla której decyzje są wymagane. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
1.2. Zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna wskazany w pkt. 1.2 warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na przewozie autokarowym osób, które były świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) każda z usług.
1.2.2) dysponuje lub będzie dysponował:
a) kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej dwóch osób, którzy zapewnią realizację zamówienia określonego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do SWZ), z których każda będzie posiadać minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierowca w zakresie prowadzenia pojazdów autokarowych.
Ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za świadczenie usług, będą musiały posiadać aktualne uprawnienia wymagane przepisami prawa.
DODATKOWE WARUNKI:
Dotyczy zadania nr 1:
1.2.3) dysponuje lub będzie dysponował:
b) flotą co najmniej 2 autokarów, gdzie odstępy między siedzeniami wynoszą o najmniej 77 cm, autokar posiada regulowane oparcia foteli, podwójne szyby, indywidualne oświetlenie, kabinę WC z umywalką, klimatyzację, o roku produkcji nie starszym niż 2016 rok, posiadającym minimum 49 miejsc siedzących i wyposażonym w system E-TOLL.
c) flotą busów, które będą niezbędne do przejazdów na krótszych dystansach oraz busów dla grup młodzieżowych.
Dotyczy zadania nr 2:
b) flotą co najmniej 2 autokarów, gdzie odstępy między siedzeniami wynoszą o najmniej 77 cm, autokar posiada regulowane oparcia foteli, podwójne szyby, indywidualne oświetlenie, kabinę WC z umywalką, klimatyzację, o roku produkcji nie starszym niż 2016 rok, posiadającym minimum 49 miejsc siedzących i wyposażonym w system E-TOLL.
c) flotą busów, które będą niezbędne do przejazdów na krótszych dystansach oraz busów dla grup młodzieżowych.
1.2.4. Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części to może wykazać ten sam potencjał tj. tych samych kierowców i te same autokary o ile Wykonawca będzie zdolny zrealizować tym potencjałem dwa zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. warunek określony w pkt. 1.2 ppkt 1) powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
3.2. warunek określony w pkt. 1.2 ppkt 2) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
4. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: 80 000 zł – dla Zadania nr 1, 80 000 zł – dla Zadania nr 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych tj.:
- Aktualne zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) umożliwiające świadczenie usług transportowych
b) zdolności technicznej i zawodowej,
Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SWZ wraz
z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 4b do SWZ.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
- opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiający dopuszcza złożenie innego podmiotowego środka dowodowego, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit c), który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku opisanego w Rozdziale XI pkt. 4) SWZ.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może
żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wskazano, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:3.1. warunek określony w pkt. 1.2 ppkt 1) powyżej SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
3.2. warunek określony w pkt. 1.2 ppkt 2) SWZ zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu realizacji niniejszej Umowy, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje usługi wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy:
a) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego.
4. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, pod warunkiem, że wskaźnik ten zwiększył się lub zmniejszył o co najmniej 15 % w okresie ostatnich 12 miesięcy (porównując metodą miesiąc do miesiąca). Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, iż pierwsza zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, zaś kolejna po upływie kolejnych 6 miesięcy od jej dokonania. Wartość wskaźnika zmiany cen nie sumuje się. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w zakresie kwoty płatności wynagrodzenia Wykonawcy jeszcze niewymagalnego. Maksymalna łączna wartość zmian wynagrodzenia w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 10 % wartości netto umowy. Uwzględniane będą wyłącznie zmiany cen materiałów lub kosztów, które nie wynikają z tytułów mogących uzasadniać wystąpienie o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie innych postanowień umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formie pisemnej, w jakim zakresie zmiana cen materiałów lub kosztów będzie miała wpływ na koszty realizacji niniejszej umowy.
5. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany niniejszej umowy są dopuszczalne wyłącznie w granicach przewidzianych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Strony oświadczają, że dokonanie zmiany umowy nie może prowadzić do obejścia przepisów ustawy Pzp ani naruszenia zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.