BZP: ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI (z podziałem na części I–V)
29.05.2025
2025/BZP 00253394/01
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI (z podziałem na części I–V)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190581618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mops.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/mops-rumia
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI (z podziałem na części I–V)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd0e8ff-9586-4d11-9dfc-6491650d4328
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033624/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie schronienia (schronisko, schronisko z usługami opiekuńczymi, noclegownia, ogrzewalnia) z podziałem na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fd0e8ff-9586-4d11-9dfc-6491650d43283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, poprzez platformę e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, z zastrzeżeniem, że: a) ofertę oraz załączniki do oferty, składa się za pośrednictwem zakładki Oferty/Wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu na konto Wykonawcy, b) W szczególnie uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z Zamawiającym za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowieniapubliczne@mops.rumia.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego akceptowany przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą wynosi 500 MB. Maksymalna wielkość pliku przesyłanego przez pocztę elektroniczną wynosi 20 MB.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz oferty (wypełniony) oświadczenie (art. 125 ust. 1 Pzp) (ew. inne wymagane pliki) należy najpierw podpisać elektronicznie (tj. podpisem kwalifikowanym) lub podpisem zaufanym lub osobistym a następnie (po ewentualnym spakowaniu do zip.) wysłać za pośrednictwem platformy e
Zamówienia, w formacie pdf (który rekomenduje Zamawiający), jpg, gif, zip (a nie xml). (Uwaga! Rekomendacja Zamawiającego! Wykonawca nie podpisuje zaszyfrowanego ,,zip.” tylko w ,,zip.-ie” mają być już podpisane elektronicznie (tj. podpisem kwalifikowanym) lub podpisem zaufanym lub osobistym pliki). Szczegóły określa SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.221.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług tymczasowego schronienia do 460 osobodób (dla orientacyjnie do maksymalnie ok. 5 mężczyzn jednocześnie) dla mężczyzn w schronisku - w okresie od udzielenia zamówienia/podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r., w tym wraz z możliwością wyżywienia tj. skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej dla osób bezdomnych - Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Rumi. Świadczeniobiorcy to osoby bezdomne w rozumieniu ustaw o pomocy społecznej, mężczyźni, zdolni do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz od przydzielonych na ten cel środków finansowych w budżecie Zamawiającego.b) prawo opcji będzie polegało na zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy (ilości usług będących przedmiotem zamówienia) i wartości wynagrodzenia Wykonawcy w sposób wskazany niżej dla danej części zamówienia I. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w następujących ilościach dodatkowych w stosunku do zamówienia podstawowego. Maksymalnie opcja może dotyczyć całkowitej ilości osobodób wynikająca z zakresu przedmiotu zamówienia tj. 80 osobodób. Maksymalna wartość opcji zostaje ustalona jako iloczyn liczby wszystkich osobodób określonych w zakresie przedmiotu zamówienia dla prawa opcji i kwoty szacowanej dla prawa opcji (przy czym ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym). Maksymalna wartość zakresu usług w opcji może stanowić 17,39 % wartości umowy podstawowej. Maksymalna wartość opcji wyrażona kwotowo może zostać ostatecznie ustalona po rozstrzygnięciu postępowania.
c) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo częściowego zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji niezależnie od realizacji podstawowego zakresu zamówienia wskazanego Formularzu ofertowym - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, określonego w lit. b. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w części lub
całości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu,
d) w celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający najpóźniej na 7 dni przed upływem wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia złoży Wykonawcy pisemne lub równoważne (w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub pocztą elektroniczną za pośrednictwem e-doręczeń lub ePuaP oświadczenie w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji. Oświadczenie woli dotyczące realizacji prawa opcji powinno być złożone w terminie umożliwiającym jego realizację w okresie trwania umowy. W przypadku złożenia oświadczenia woli w powyższym terminie, Wykonawca ma obowiązek zrealizować zamówienie opcjonalne,
e) Brak stosownego oświadczenia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania
przedmiotowej umowy lub jej zmiany;
f) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym określonego w formularzu cenowym złącznik nr 2 do SWZ oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
g) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy. Termin zakończenia opcji uzależniony będzie od posiadanych środków, jednak nie później niż 31 grudzień 2025 r. w zależności,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
h) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji (w tym rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji) na warunkach opisanych w SWZ i w umowie
j) Przedmiot opcji jest ściśle związany z realizacją umowy w zakresie podstawowym, czyli świadczenie usług schronienia w sposób opisany wyżej. Opcja stanowi poprawę ilościową świadczonych usług. W przypadku skorzystania z opcji będzie ona uzupełnieniem zakresu usług w części podstawowej i niespornie nie będzie modyfikować ogólnego charakteru umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dogodna lokalizacja miejsca realizacji usługi – odległość od siedziby Zamawiającego (,,odległość”)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia - transportu osoby bezdomnej kierowanej do miejsca schronienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Gminę Miejską Rumia) do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: brak opłaty Wykonawcy za Jego gotowość do przyjęcia Świadczeniobiorcy MOPS Rumia do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług tymczasowego schronienia do maksymalnie 276 osobodób, (dla orientacyjnie do maksymalnie ok. 3 mężczyzn jednocześnie) dla mężczyzn w schronisku w okresie od udzielenia zamówienia/podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r., w tym wraz z możliwością wyżywienia tj. skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej dla osób bezdomnych - Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi. Świadczeniobiorcy to osoby bezdomne w rozumieniu ustaw o pomocy społecznej, mężczyźni i zdolni do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech
posiłków dziennie, w tym jednego gorącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dogodna lokalizacja miejsca realizacji usługi – odległość od siedziby Zamawiającego (,,odległość”)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia - transportu osoby bezdomnej kierowanej do miejsca schronienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Gminę Miejską Rumia) do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: brak opłaty Wykonawcy za Jego gotowość do przyjęcia Świadczeniobiorcy MOPS Rumia do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług tymczasowego schronienia do maksymalnie 184 osobodób (dla orientacyjnie do maksymalnie ok. 2 kobiet jednocześnie) dla kobiet w schronisku w okresie od udzielenia zamówienia/podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r., w tym wraz z możliwością wyżywienia tj. skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej dla osób bezdomnych - Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi. Świadczeniobiorcy to osoby bezdomne w rozumieniu ustaw o pomocy społecznej - kobiety zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dogodna lokalizacja miejsca realizacji usługi – odległość od siedziby Zamawiającego (,,odległość”)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia - transportu osoby bezdomnej kierowanej do miejsca schronienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Gminę Miejską Rumia) do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: brak opłaty Wykonawcy za Jego gotowość do przyjęcia Świadczeniobiorcy MOPS Rumia do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług tymczasowego schronienia do 1104 osobodób, (dla orientacyjnie do maksymalnie ok. 12 mężczyzn/kobiet jednocześnie), dla mężczyzn/kobiet w schronisku z usługami opiekuńczymi - w okresie od udzielenia zamówienia/podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r., w tym wraz z możliwością wyżywienia tj. skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej dla osób bezdomnych - Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi. Świadczeniobiorcy to osoby bezdomne w rozumieniu ustaw o pomocy społecznej, mężczyźni, bądź kobiety, w tym
wymagające specjalistycznego wsparcia, aktywizacji społeczno-zawodowej, wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, osoby starsze, niepełnosprawne oraz osoby, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, lub które posiadają decyzję o skierowaniu do domu pomocy społecznej i oczekują na umieszczenie w domu pomocy społecznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz od przydzielonych na ten cel środków finansowych w budżecie Zamawiającego.b) prawo opcji będzie polegało na zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy (ilości usług będących przedmiotem zamówienia) i wartości wynagrodzenia Wykonawcy w sposób wskazany niżej dla części zamówienia IV. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w następujących ilościach dodatkowych w stosunku do zamówienia podstawowego. Maksymalnie opcja może dotyczyć całkowitej ilości osobodób wynikająca z zakresu przedmiotu zamówienia tj. 1104 osobodób. Maksymalna wartość opcji zostaje ustalona jako iloczyn liczby wszystkich osobodób określonych w zakresie przedmiotu zamówienia dla prawa opcji i kwoty szacowanej dla prawa opcji (przy czym ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym). Maksymalna wartość zakresu usług w opcji może stanowić 100 % wartości umowy podstawowej. Maksymalna wartość opcji wyrażona kwotowo może zostać ostatecznie ustalona po rozstrzygnięciu postępowania.
c) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo częściowego zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji niezależnie od realizacji podstawowego zakresu zamówienia wskazanego Formularzu ofertowym - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, określonego w lit. b. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w części lub
całości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu,
d) w celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający najpóźniej na 7 dni przed upływem wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia złoży Wykonawcy pisemne lub równoważne (w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub pocztą elektroniczną za pośrednictwem e-doręczeń lub ePuaP oświadczenie w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji. Oświadczenie woli dotyczące realizacji prawa opcji powinno być złożone w terminie umożliwiającym jego realizację w okresie trwania umowy. W przypadku złożenia oświadczenia woli w powyższym terminie, Wykonawca ma obowiązek zrealizować zamówienie opcjonalne,
e) Brak stosownego oświadczenia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania
przedmiotowej umowy lub jej zmiany;
f) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym określonego w formularzu cenowym złącznik nr 2 do SWZ oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
g) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy. Termin zakończenia opcji uzależniony będzie od posiadanych środków, jednak nie później niż 31 grudzień 2025 r. w zależności,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
h) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji (w tym rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji) na warunkach opisanych w SWZ i w umowie
j) Przedmiot opcji jest ściśle związany z realizacją umowy w zakresie podstawowym, czyli świadczenie usług schronienia w sposób opisany wyżej. Opcja stanowi poprawę ilościową świadczonych usług. W przypadku skorzystania z opcji będzie ona uzupełnieniem zakresu usług w części podstawowej i niespornie nie będzie modyfikować ogólnego charakteru umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dogodna lokalizacja miejsca realizacji usługi – odległość od siedziby Zamawiającego (,,odległość”)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia - transportu osoby bezdomnej kierowanej do miejsca schronienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Gminę Miejską Rumia) do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: brak opłaty Wykonawcy za Jego gotowość do przyjęcia Świadczeniobiorcy MOPS Rumia do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Swiadczenie usług tymczasowego schronienia do 184 osobodób, (dla orientacyjnie do maksymalnie ok. 3 mężczyzn jednocześnie), dla mężczyzn w schronisku z usługami opiekuńczymi - w okresie od udzielenia zamówienia/podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r., w tym wraz z możliwością wyżywienia tj. skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej dla osób bezdomnych- Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi. Świadczeniobiorcy to osoby bezdomne w rozumieniu ustaw o pomocy społecznej, mężczyźni, w tym wymagające specjalistycznego wsparcia, aktywizacji społecznozawodowej, wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, osoby starsze, niepełnosprawne oraz osoby, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, lub które posiadają decyzję o skierowaniu do domu pomocy społecznej i oczekują na umieszczenie w domu pomocy społecznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dogodna lokalizacja miejsca realizacji usługi – odległość od siedziby Zamawiającego (,,odległość”)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia - transportu osoby bezdomnej kierowanej do miejsca schronienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Gminę Miejską Rumia) do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: brak opłaty Wykonawcy za Jego gotowość do przyjęcia Świadczeniobiorcy MOPS Rumia do miejsca schronienia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli
Wykonawca udokumentuje, że:
w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową - jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym pozwala Zamawiającemu na identyfikację podmiotu występującego w postępowaniu, a w szczególności ustalenie, czy podmiot jest wpisany do odpowiedniego rejestru. Chodzi przede wszystkim o Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące
działalność gospodarczą w określonej formie prawnej i Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi). Udokumentowanie nastąpi przez dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed jego złożeniem, potwierdzający
dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, chyba że Zamawiający może ją uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Warunek w powyższym zakresie, nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej ubiegających się o zamówienie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - suma ubezpieczenia w wysokości co najmniej: 10 000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) (2 355,88 EUR). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca
udokumentuje, że:
a) wykonywał w okresie ostatnich trzech lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert tj. od dnia 6 czerwca 2025 r. włącznie, okres ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert to okres od 6 czerwca 2022 r. do 6 czerwca 2025 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi schronienia dla min. 30 osób bezdomnych wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania;
b) dysponuje/będzie dysponował odpowiednim personelem wyznaczonym do realizacji usługi. Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe: - osoba kierująca placówką (co najmniej jedna osoba), osoba kierująca placówką powinna posiadać co najmniej jednoroczny staż w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone kursy i szkolenia związane z tematyką bezdomności
- opiekunowie:
• wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami
bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub
• wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej
pomocy.
• co najmniej 1 opiekun na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku
• w porze nocnej co najmniej 1 opiekun
- pracownicy socjalni:
• co najmniej jedna osoba na nie więcej niż 50 osób przebywających w miejscu schronienia, • wykształcenie zgodnie z ustawą o pomocy społecznej
c) dysponuje budynkiem, w którym będzie wykonywana usługa, ze wskazaniem czy schronisko funkcjonuje z noclegownią w
jednym budynku, czy placówka jest tylko dla mężczyzn lub czy dla mężczyzn i kobiet itp., wskaże na ile osób przewidziana
jest placówka, dojazd środkami komunikacji miejskiej, opis w jakich godzinach funkcjonuje placówka oraz opis spełniania
niezbędnych warunków w poszczególnych typach placówek ujętych rozdz. II SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej).
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w części ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt 4 stosuje się.
6) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania (stosownie do załącznika nr 9 do SWZ),
Szczegóły określa SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych – dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę co najmniej 10 000 zł brutto (2 355,88 EUR) (ewentualnie oświadczenia w zakresie zawarcia takiej umowy).
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w części II SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
c) informację o dysponowaniu lokalem wg załącznika nr 5 do SWZ (wraz z regulaminem placówki)
Inne dokumenty:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Udokumentowanie nastąpi przez dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed jego złożeniem, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, chyba że Zamawiający może ją uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.)
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszej części, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. Szczegóły określa SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 6 do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (w tym tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art.
454, 455 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w załącznikach nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: MOPS Rumia (Platforma e-zamowienia)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak