BZP: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętoch(...)
29.05.2025
2025/BZP 00253595/01
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętoch(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311450
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Chorzowska 38
1.4.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-605
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 2455041
1.4.8.) Numer faksu: 32 2453440
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zoz.net.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.net.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253595
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00250262
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienia polegać będą na powtórzeniu tych samych usług, które zostały opisane w zamówieniu podstawowym.
2. Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
3. Warunki, na jakich zamówienie (powtórzenie podobnych usług) zostanie udzielone:
3.1. w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w §4 ust. 3 umowy,
3.2. udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą,
3.3. stawka jednostkowa wynagrodzenia będzie podlegała negocjacji.
Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu usług podobnych do przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienia polegać będą na powtórzeniu tych samych usług, które zostały opisane w zamówieniu podstawowym.
2. Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
3. Warunki, na jakich zamówienie (powtórzenie podobnych usług) zostanie udzielone:
3.1. w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w §4 ust. 3 umowy,
3.2. w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, przez co należy rozumieć również brak rozstrzygnięcia postępowania w takiej procedurze;
3.3. udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą,
3.4. stawka jednostkowa wynagrodzenia będzie podlegała negocjacji.
Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu usług podobnych do przedmiotu zamówienia.