BZP: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku
30.05.2025
2025/BZP 00256459/01
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa3be72-db91-45b6-a696-788f93aaf104
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 ZDW w Lublinie.Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich, administrowanych przez ZDW w Lublinie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,198573,24c4e225ec5dbc3c26563dabe076f7e8.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2024, poz. 1513), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,198573,24c4e225ec5dbc3c26563dabe076f7e8.html (dalej zwaną: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I.
2. Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB.
2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej
należy przez to rozumieć Platformę.
3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdwlublin.
logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy
protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na
Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a
także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych
obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdwlublin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila:
iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku
prowadzonym w trybie podstawowym.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.),
dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZU.371.44.2025.pk
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej:
Drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 292 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 31 573 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 776 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 295 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych 196 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 48 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie I- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:
Drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 841, 843
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 8 136 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 18 209 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 003 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 50 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 50 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie II- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:
Drogi Nr: 844, 846, 850, była dk nr 17, 865, 816, 852, 867
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 24 110 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 975 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 328 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 30 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 280 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie III- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:
Drogi Nr: 747, 828, 830, 833, 835, 835a, 842, 874, 809, 809a, 822, 822a, 827, 834, 836, 848
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 12 000 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 15 600 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 950 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 3 300 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 700 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 320 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie IV- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:
Drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 7 952 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 15 573 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 502 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 4 405 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 680 m2
Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych: 4 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 50 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie V- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:
Drogi Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 743, 747, 755, 759, 826, 831, 832, 854, 855, 857, 839, 848
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 15 930 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 16 110 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 300 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 3 560 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 5 340 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 100 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie VI- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:
Drogi Nr: 812, 816, 819
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 15 370,30 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 31 650,06 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 834,81 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 125,00 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie VII- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :
Drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 849, 853, 863, 877
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 13 130 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 19 586 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 724 m2
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 550 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1330 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 140 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę
nie większą niż: Zadanie VIII- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:
Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych
Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):
Ścieranie zbędnego oznakowania
2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%
Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10
pkt.
W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100
mcd * m-2 * lx-1.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowana jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej
1.1 dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami w zakresie dróg,
W/w minimalny warunek będzie spełniony niezależnie od ilości zadań, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę.
2) Dysponowania wiedzą i doświadczeniem:
2.1 W przypadku ubiegania się o jedno zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 180 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 20 tys. m2)
2.2 W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania- wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 60 tys. m2)
2.3 W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadania- wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum
1 600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 150 tys. m2 )
3) Dysponowanie potencjałem technicznym tj.
3.1 W przypadku ubiegania się o jedno zadanie:
- minimum trzy malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,
- minimum dwie malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody – polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- Reflektometr – 1 szt.
- Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min. 3 szt.
- Sprężarka min. 2 szt.
- Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt. (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr II lub VII)
3.2 W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania:
- minimum cztery malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,
- minimum trzy malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- Reflektometr – 1 szt.
- Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min.4 szt.
- Sprężarka min. 3 szt.
- Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt. (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr II lub VII).
3.3 W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadań:
- minimum sześć malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,
- minimum cztery malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- Reflektometr – 1 szt.
- Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min.6 szt.
- Sprężarka min. 4 szt.
- Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt.
2. Spełnianie warunków z pkt. 1. 1) oraz 1. 3) Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:
− Wykazu minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. VII.1.2) SWZ (wzór załącznik I) wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto, VAT) wzór Załącznik A do SWZ wraz z załączonym/załączonymi kosztorysem ofertowym/kosztorysami ofertowymi,2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1. SWZ stanowiące Załącznik B i C do SWZ; wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej - wzór - Załącznik F oraz oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej dla podmiotu trzeciego - wzór - Załącznik G (jeżeli dotyczy),
3) Oświadczenie „Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia” – Zał. D (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 4 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
8. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XV.7. ppkt 5) lit c) i ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w pkt. VII.4 SWZ oraz IX. 6 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmianyumowy polegających na:
1) Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu oraz wysokie temperatury uniemożliwiające
wykonanie robót zgodnie z STWiORB), powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby. W
takim przypadku termin może ulec przesunięciu o jeden dzień. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o liczbę
dni potwierdzonych przez Osobę Nadzorującą.
Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.
b) opóźnienia w wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów dróg
wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, na drogach objętych
przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, o którą opóźniono rozpoczęcie zamówienia z uwagi na prowadzone remonty. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego
sporządzając stosowny protokół.
2) zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten
sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co
wymaga zawarcia stosownego aneksu.
3) zmniejszeniu ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez
zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięciach ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania. Zmiana
nie wymaga aneksu do umowy.
4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające
warunki określone w SWZ,
5) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118
ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego
wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym
niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie
zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.
118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu,
iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się
powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Środki ochrony prawnej:1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie
wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w
formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem
terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do
jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Paulina Komisarczuk
III .Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ustawy
Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane do realizacji
których te zdolności są wymagane. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności
lub sytuację podmiotów udostepniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby.
IV. W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają zastosowanie podstawy wykluczenia, o
których mowa w art.108 ust. 1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r.,, O szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego" (Dz.U. 2023 r.poz.1497 z późn. zm.).
V. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
VI. Termin wykonania zamówienia ustala się dla:
- dróg zaliczanych do standardu A – do 100 dni, licząc od dnia podpisania umowy,
- dróg zaliczanych do standardu B – do 120 dni, licząc od dnia podpisania umowy.