BZP: Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
30.05.2025
2025/BZP 00256548/01
PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W EŁKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281466812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 5
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 63 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@technopark.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: technopark.elk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Park Naukowo-Technologiczny w Ełku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978743f0-94a0-4dcd-b259-19134280ad28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa doradztwa w zakresie: doradztwo wzornicze w zakresie rozwiązań IT, doradztwo technologiczne informatyczne w zakresie rozwiązań IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB” realizowanego w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978743f0-94a0-4dcd-b259-19134280ad283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej – info@technopark.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.(..)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Park Naukowo-Technologiczny w Ełku - jednostka budżetowa Gminy Miasta Ełk z siedzibą w Ełku: 19-300 Ełk, ul. Podmiejska 5;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Park Naukowo-Technologiczny w Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Park Naukowo-Technologiczny w Ełku za pomocą adresu e-mail: ido@technopark.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych, nr sprawy: CTP.5210.4.2025.SH.PNT prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CTP.5210.4.2025.SH.PNT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 684877,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi specjalistycznego doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu INNOWACYJNY MOF EŁK STARTUP HUB – 27 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego do 3 roku funkcjonowania, w ramach projektu „INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB” realizowanego w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Doradztwo w zakresie - usługi wzornicze, usługi technologiczne i informatyczne.
Łącznie przewidziano maksymalnie 1890 h godzin doradztwa dla łącznie 27 MŚP w 3 cyklach inkubacji, które będą prowadzone w okresach 01.09.2025- 31.12.2025, 01.05.2026-30.08.2026 oraz 01.01.2027-30.04.2027. Liczba wykorzystanych godzin będzie zależała od indywidualnych potrzeb określonych w indywidualnym planie inkubacji danego MŚP w projekcie.
Na 1 MŚP przewidziano maksymalnie 70 godzin doradztwa (1 godzina doradztwa to 60 minut), w tym:
max 20 h Doradztwa w zakresie usług wzornicze (540 h max łącznie na 27 MŚP)
max 50 h Doradztwa w zakresie usługi technologiczne i informatyczne (1350 h max łącznie na 27 MŚP)
Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną liczbę godzin doradztwa na podstawie harmonogramu pracy zawierającego zakres realizowanych działań, karty ewidencji czasu pracy oraz protokołu zdawczo-odbiorczego, których wzory Zamawiający udostępni niezwłocznie po zawarciu umowy.
Świadczenie usług odbywać się będzie w formie elektronicznej – zgodnie z zasadą dostępności i elastyczności dla MŚP, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zapewnionej przez Wykonawcę. Zlecenie zakresu, terminu wykonania i ilości godzin będzie odbywało się każdorazowo przez Zamawiającego w formie zlecenie na początku każdego cyklu inkubacji, po opracowaniu i zatwierdzeniu Indywidualnego Planu Inkubacji i jego zakresu dla danego MŚP. Na potrzeby dokumentacji projektu, wykonawca prowadzić będzie ewidencję czasu pracy dla każdego MŚP wg. wzoru protokołu dostarczonego przez Zamawiającego i na jego podstawie rozliczał się z wykonanej usługi. Końcowym efektem będzie komplet protokół doradztwa z podsumowaniem zakresu.
a) Doradztwo w zakresie - usługi wzornicze (540 h max łącznie na 27 MŚP) w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI w zakresie:
• Funkcjonalności, wyglądu i użyteczności rozwiązań cyfrowych (stron, sklepów internetowych, aplikacji SaaS) tworzonych przez MŚP
• Analizy istniejących lub planowanych rozwiązań e-commerce / SaaS – ocena intuicyjności, przejrzystości i dostępności interfejsów
• Projektowania UI - tworzenia prostych, zrozumiałych i estetycznych interfejsów dostosowanych do grupy docelowej
• Optymalizacji ścieżki użytkownika – rekomendacje dotyczące układu treści, przycisków, formularzy, procesów zakupowych lub rejestracyjnych
• Poprawy konwersji i satysfakcji użytkowników zwiększających efektywność interfejsu w realizacji celów biznesowych
• Identyfikacji możliwości zastosowania sztucznej inteligencji, doboru gotowych narzędzi AI, integracji AI
b) Doradztwo w zakresie- usługi technologiczne i informatyczne w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI (1350 h max łącznie na 27 MŚP) w zakresie:
• Doradztwo technologiczne i informatyczne w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI w zakresie:
• Doboru technologii i narzędzi – wsparcie w wyborze platform, frameworków, systemów zarządzania treścią, narzędzi do sprzedaży, komunikacji i automatyzacji (CRM, ERP, e-commerce, SaaS)
• Oceny dostępnych opcji rynkowych, z uwzględnieniem skalowalności, kosztów, bezpieczeństwa i prostoty wdrożenia
• Szybkiego testowania pomysłów biznesowych w wersji testowej produktu (MVP)
• Organizacji procesu wdrożeniowego
• Integracji z innymi narzędziami
• Identyfikacji możliwości zastosowania sztucznej inteligencji, doboru gotowych narzędzi AI, integracji AI
4.2.6.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Doświadczenie osób 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
1.2. Kryterium Doświadczenie osób (Wd)
Oferta, w której wykonawca zadeklaruje, że:
- każda osoby skierowana do realizacji zamówienia, posiada doświadczenie w doradztwie dla 11-20 przedsiębiorstw, otrzyma 20 pkt.,
- każda osoby skierowana do realizacji zamówienia, posiada doświadczenie w doradztwie dla 21-30 przedsiębiorstw, otrzyma 30 pkt.,
- każda osoby skierowane do realizacji zamówienia, posiada doświadczenie w doradztwie dla więcej niż 30 przedsiębiorstw, otrzyma 40 pkt.,
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium doświadczenie osób na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji lub zadeklarowania doświadczenia w doradztwie dla poniżej 11 przedsiębiorców oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium (z zastrzeżeniem zapisów o warunkach udziału w postępowaniu).
2. Wynik.
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wd
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wd – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna lub zawodowaa) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi (umowy), w ramach których (każdej usługi-umowy) wykonano co najmniej 100 godzin zegarowych doradztwa w zakresie rozwiązań technologicznych i/lub informatycznych związanych z wdrożeniem rozwiązań e-commerce i/lub SaaS i/lub AI dla przedsiębiorstw;
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże co najmniej:
- 2 osoby skierowane do realizacji doradztwa z zakresu wzornictwa, posiadające doświadczenie (każda osoba) w realizacji usług projektowania interfejsów i/lub konfiguracji narzędzi AI do interfejsów dla co najmniej 10 przedsiębiorstw;
- 2 osoby skierowane do realizacji doradztwa z zakresu technologicznego i informatycznego, posiadające doświadczenie (każda osoba) we wdrażaniu rozwiązań SaaS i/lub no-code i/lub low-code dla co najmniej 10 przedsiębiorstw.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa pkt. VIII.1, SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. VIII.1, SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
e) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. VIII.3.a) SWZ (tj. wykaz wykonanych usług), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust.1. pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian:1. zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:
1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi:
a) klęskami żywiołowymi, w tym wystąpieniem epidemii,
2) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia usług takie jak np. niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń harmonogramu realizacji usług.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały.
3) w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu „INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB”.
2. zmiana wysokości wynagrodzenia dopuszcza się w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – klauzula waloryzacyjna.
(Ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu, więcej warunków i zasad zmiany umowy opisano we wzorze umowy będący załącznikiem do swz.)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
II. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.04.2027 r. od dnia podpisania umowy, przy czym usługi prowadzone będą w okresach 01.09.2025-31.12.2025, 01.05.2026-30.08.2026 oraz 01.01.2027-30.04.2027.
III. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą) dołącza również:
a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;
b) formularz cen jednostkowych – załącznik nr 2.
c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;