BZP: ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS II postępowanie
30.05.2025
2025/BZP 00256592/01
GMINA OSINA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Osina
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-221
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-434fe89a-0253-4072-abac-8a955b07f3f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
użyciu Platformy Przetargowej Gminy Osina:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części I jest organizacja i prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla seniorów, które mają na celu poprawę kondycji fizycznej oraz jakości życia uczestników. Zajęcia będą odbywały się w CAiWS w Osinie, a ich program zostanie opracowany w sposób dostosowany do potrzeb osób starszych, z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego oraz wzbogacenia wiedzy teoretycznej w tym zakresie. Zakres zajęć obejmować będzie różnorodne formy aktywności fizycznej, które będą miały pozytywny wpływ na ogólną sprawność, zdrowie i samopoczucie uczestników. Wśród proponowanych aktywności znajdują się: nordic walking, zumba, taniec, joga, pilates, aerobic, zdrowy kręgosłup, zdrowe ciało itp.
2) Zajęcia będą realizowane w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników projektu w łącznym wymiarze 170 godziny dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części II jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych na rzecz seniorów uczęszczających do CAiWS w Osinie. Usługi te obejmują kompleksową opiekę fizjoterapeutyczną, mającą na celu poprawę sprawności fizycznej, zwiększenie mobilności oraz zapobieganie urazom wśród uczestników Centrum. Zakres usług:
a) Indywidualne konsultacje fizjoterapeutyczne – ocena stanu zdrowia i sprawności fizycznej uczestników, w tym diagnoza problemów zdrowotnych (np. bóle stawów, kręgosłupa, problemy z równowagą, rehabilitacja po urazach).
b) Programy rehabilitacyjne – przygotowanie i realizacja indywidualnych lub grupowych programów rehabilitacyjnych dostosowanych do potrzeb seniorów, uwzględniających ich kondycję fizyczną oraz zalecenia lekarzy.
c) Zajęcia grupowe – prowadzenie ćwiczeń grupowych poprawiających mobilność, elastyczność, równowagę, a także ogólną kondycję fizyczną uczestników.
d) Terapia manualna i masaże – wykonywanie zabiegów manualnych, masaży terapeutycznych, które mają na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych, poprawę krążenia oraz relaksację.
e) Porady profilaktyczne – udzielanie wskazówek dotyczących codziennego funkcjonowania, w tym ergonomii, ćwiczeń do wykonywania w domu oraz zapobiegania urazom i bólom.
f) Edukacja zdrowotna – prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz profilaktyki chorób związanych z wiekiem.
2) Zajęcia winny być prowadzone przez personel specjalistyczny tj. posiadanie prawa do wykonywania świadczeń zdrowotnych samodzielnie zgodnie z art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, posiadanie prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, przynależność do Krajowej Izby Fizjoterapeutów
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 300 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 20 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części III jest organizacja warsztatów edukacyjnych, przyrodniczych, które umożliwią seniorom kontakt z naturą. Warsztaty obejmować będą różnorodne formy edukacyjne, przyrodnicze i relaksacyjne, dostosowane do potrzeb seniorów i mające na celu wzbogacenie ich codziennego życia poprzez zdobywanie nowych umiejętności, wiedzy oraz doświadczeń. Zajęcia mają charakter zarówno edukacyjny, jak i terapeutyczny, a ich tematyka ma obejmować obszary typu: zajęcia przyrodnicze, prelekcje i pokazy przyrodnicze, zajęcia leśne, zajęcia Outdoor Education, ogrodnictwo, zajęcia florystyczne itp.
2) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 80 godzin dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części IV jest prowadzenie warsztatów cyfrowych dla seniorów. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności oraz zainteresowań osób starszych, umożliwiając im efektywne korzystanie z nowoczesnych technologii.
2) Warsztaty będą obejmowały następujące zagadnienia:
a) nowe technologie oraz ich zastosowanie w codziennym życiu,
b) multimedia i ich wykorzystanie w różnych dziedzinach,
c) obsługa urządzeń mobilnych (smartfony, tablety, laptopy),
d) pomoc w obsłudze sprzętu,
e) korzystanie z e-usług (bankowość internetowa, zakupy online, usługi publiczne),
f) cyberbezpieczeństwo (bezpieczne korzystanie z internetu, ochrona danych osobowych).
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 44 godziny dydaktyczne.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą prowadzącą zajęcia, która w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy — w tym okresie, przeprowadziła grupowe szkolenia z zakresu (o tematyce) danej części zamówienia, na którą składa ofertę w wymiarze:
a) dla części pierwszej — skierowane do realizacji zamówienia osoby muszą:
i. posiadać wykształcenie co najmniej średnie,
ii. posiadać ukończony kurs dla instruktora fitness / ZUMBY,
iii. posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 40 godzin zajęć odpowiadających swoim rodzajem zajęciom opisanej w tej części zamówienia;
b) dla części drugiej — skierowane do realizacji zamówienia osoby muszą:
i. posiadać prawo do wykonywania świadczeń zdrowotnych samodzielnie zgodnie z art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty,
ii. należeć do Krajowej Izby Fizjoterapeutów,
iii. posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 40 godzin zajęć odpowiadających swoim rodzajem zajęciom opisanej w tej części zamówienia.
c) dla części trzeciej — skierowana do realizacji zamówienia osoba musi:
i. posiadać wykształcenie co najmniej średnie,
ii. posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 40 godzin zajęć odpowiadających swoim rodzajem zajęciom opisanej w tej części zamówienia;
d) dla części czwartej — skierowana do realizacji zamówienia osoba musi:
i. posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe informatyczne,
ii. posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 40 godzin zajęć odpowiadających swoim rodzajem zajęciom opisanej w tej części zamówienia;
Za godzinę zajęć, o których mowa w punktach a) – e) przyjmuje się 60 min.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu
obejmuje Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 6 do
SWZ;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA
PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/ Załącznika nr 5 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów dołącza odpowiednio do oferty ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU
UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 118 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/ Załącznika nr 7 do SWZ,
potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów. W przypadku
polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia, także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ.
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na
dzień złożenia:
- dokumentów poświadczających posiadanie przez osoby wskazane w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zadania w Załączniku Nr 8, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, dokumentów dających podstawę do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymagań dla części
zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, a także poświadczających spełnianie warunków określonych w kryterium oceny
ofert „Aspekty społeczne” (Załącznik Nr 8 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. WADIUMWykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w
wysokości:
1) dla części I – 400,00 zł
2) dla części II – 700,00 zł
3) dla części III – 150,00 zł
4) dla części IV – 100,00 zł
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r., poz. 419).
3. W przypadku wadium w pieniądzu należy wnieść kwotę wadium przelewem na rachunek
bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Goleniowie 39937510124200321620000020 z dopiskiem: „ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE”.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Termin ważności gwarancji wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą, tj. 30 dni.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie
odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.