BZP: Remont 10 lokali mieszkalnych – pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap VII / 2025
30.05.2025
2025/BZP 00256996/01
Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont 10 lokali mieszkalnych – pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap VII / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.4.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 475 77 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256996
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00236898
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont niezamieszkałych lokali mieszkalnych.
2. Zamówienie dotyczy lokali położonych w Bielsku-Białej:
a) lokal mieszkalny przy ul. Jesionowej 19/66,
b) lokal mieszkalny przy ul. Komorowickiej 152/4,
c) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 30/29,
d) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 50/5.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla część 3 został określony:
1) Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2.3a do Specyfikacji,
2) Dokumentacji technicznej (przedmiarach), która stanowi załącznik nr 2.3b do Specyfikacji.
4. Remonty poszczególnych lokali, które składają się na przedmiot zamówienia w części 3, powinny być wykonane w następujących terminach, liczonych do dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy:
a) lokal mieszkalny przy ul. Jesionowej 19/66 – do 30 dni;
b) lokal mieszkalny przy ul. Komorowickiej 152/4 – do 14 dni;
c) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 30/29 – do 14 dni;
d) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 50/5 – do 14 dni.
5. Place robót (lokale) zostaną przekazane protokolarnie Wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 1 ust. 9 umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji.
6. Z momentem przejęcia placu robót (lokalu) na Wykonawcę przechodzi odpowiedzialność za szkody na nim powstałe. Szczegółowe zasady odpowiedzialności określone są w § 10.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont niezamieszkałych lokali mieszkalnych.
2. Zamówienie dotyczy lokali położonych w Bielsku-Białej:
a) lokal mieszkalny przy ul. Jesionowej 19/66,
b) lokal mieszkalny przy ul. Komorowickiej 152/4,
c) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 50/5.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla część 3 został określony:
1) Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zmianie SWZ,
2) Dokumentacji technicznej (przedmiarach), która stanowi załącznik nr 2.3b do Specyfikacji.
4. Remonty poszczególnych lokali, które składają się na przedmiot zamówienia w części 3, powinny być wykonane w następujących terminach, liczonych do dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy:
a) lokal mieszkalny przy ul. Jesionowej 19/66 – do 30 dni;
b) lokal mieszkalny przy ul. Komorowickiej 152/4 – do 14 dni;
c) lokal mieszkalny przy ul. Wapiennej 50/5 – do 14 dni.
5. Place robót (lokale) zostaną przekazane protokolarnie Wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 1 ust. 9 umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji.
6. Z momentem przejęcia placu robót (lokalu) na Wykonawcę przechodzi odpowiedzialność za szkody na nim powstałe. Szczegółowe zasady odpowiedzialności określone są w § 10.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
1) „Formularz ofertowy” – interaktywny formularz udostępniony przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia, sporządzony w sposób określony w Rozdziale IV § 1 Specyfikacji;
UWAGA: Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC
2) Formularz cenowy dla części 1 i/lub 2 i/lub 3, sporządzony na zasadach określonych w Rozdziale VIII Specyfikacji, którego wzór stanowią załączniki nr 1a/ 1b i 1c do Specyfikacji,
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza cenowego, lub Formularz cenowy nie będzie podpisany, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale IV § 1 ust. 8 Specyfikacji, oferta w danej części zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia,
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji,
4) oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzanego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzanego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1001 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza również skan pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
6) (jeżeli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, tj.:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w przedmiarach robót.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z Wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.
Po zmianie:
1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
1) „Formularz ofertowy” – interaktywny formularz udostępniony przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia, sporządzony w sposób określony w Rozdziale IV § 1 Specyfikacji;
UWAGA: Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC
2) Formularz cenowy dla części 1 i/lub 2 i/lub 3, sporządzony na zasadach określonych w Rozdziale VIII Specyfikacji, którego wzór stanowią załączniki nr 1a/1b do Specyfikacji (dla części 1 i 2 zamówienia) oraz załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zmianie SWZ (dla części 3 zamówienia)
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza cenowego, lub Formularz cenowy nie będzie podpisany, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale IV § 1 ust. 8 Specyfikacji, oferta w danej części zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia,
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji,
4) oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzanego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzanego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1001 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza również skan pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
6) (jeżeli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, tj.:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w przedmiarach robót.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z Wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-03 10:00
Po zmianie:
2025-06-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-03 10:10
Po zmianie:
2025-06-06 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-02
Po zmianie:
2025-07-05