BZP: „Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia, w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo”
03.06.2025
2025/BZP 00260483/01
GMINA MRĄGOWO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia,
w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897412924
1.5.8.) Numer faksu: 897412924
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminamragowo.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia,
w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd31e0b-0dd7-4532-8e0b-1e131ec7c4fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 PRZEBUDOWA ŚWIETLICY W MARCINKOWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Priorytet 11 Turystyka i kultura Działania 11.01 Infrastruktura kultury
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo
Instrukcje dla Wykonawców” – instrukcje korzystania z dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem do projektu umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem do projektu umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPP.271.03.2025 RZP.I.02.2025 RBK.7021.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr ew. 402/8, 402/11 i 402/12 obręb Marcinkowo, gm. Mrągowo – Adres: Marcinkowo nr 26, Gmina Mrągowo, 11-700 Mrągowo Zakres prac:
1 ROZBIÓRKI I WYBURZENIA
1.1 Demontaż starej instalacji elektrycznej
1.2 Przybudówka - elew. północno-zachodnia
1.3 Przybudówka - elew. północno-wschodnia
1.4 Budynek główny
1.5 Rozbiórka opaski, chodników i starych fundamentów
2 DOBUDOWA - POMIESZCZENIA
2.1 Dobudowa - stan surowy
2.1.1 Roboty ziemne i fundamentowe
2.1.2 Podłoża i podkłady pod posadzki
2.1.3 Ściany i ścianki nadziemia
2.2 Dobudowa - wykończenie
2.2.1 Tynki, okładziny i malowania ścian wew.
2.2.2 Sufit podwieszany, warstwy izolacyjne sufitu oraz gładzie i malowanie
2.2.3 Pasadzki i podłogi oraz warstwy izolacyjne pod posadzkami
2.2.4 Stolarka okienna i drzwiowa - zewnętrzna i wewnętrzna
3 BUDYNEK GŁÓWNY I PRZYBUDÓWKA WSCHODNIA
3.1 Prace izolacyjne zgodne z zaleceniem firmy MYKO-STSEM
3.2 Murowanie ścian i ścianek + nowe nadproża
3.3 Warstwy podkładowe, izolacyjne i wyrównawcze pod posadzki
3.4 Posadzki i podłogi
3.5 Stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
3.6 Tynki wewnętrzne i okładziny ścian
3.7 Gładzie gipsowe i malowania
3.8 Wyposażenie budynku
4 PODDASZE I DACH NAD CAŁOŚCIĄ
4.1 Poddasze budynku głównego i przybudówki wschodniej
4.2 Dach budynku głównego i przybudówek
5 ELEWACJA - TERMIZOLACJA I WYPRAWA CIENKOWARSTWOWA - CAŁOŚĆ
5.1 Fundamenty - odkopanie, izolacja i docieplenie
5.2 Ściany nadziemia - docieplenie i wyprawa elewacyjna
5.3 Cokół - izolacja, docieplenie i wyprawa elewacyjna
5.4 INSTALACJE SANITARNE
5.4.1 Instalacja kanalizacji sanitarnej
5.4.2 Instalacja wody ciepłej i zimnej
5.4.3 Instalacja gazowa + kotłownia
5.4.4 Instalacja centralnego ogrzewania - podłogowe
5.4.5 Instalacja wentylacji mechanicznej
6 INSTALACJA ELEKTRYCZNA
6.1 Przebudowa przyłącza napowietrznego
6.2 GLZ
6.3 Tablice rozdzielcze - rozdzielnica wyłącznika głównego
6.4 WLZ
6.5 Tablice rozdzielcze
6.6 Instalacja elektryczna - obwody odbiorcze z RG +R1
6.7 Montaż opraw oświetleniowych
6.8 Instalacja przyzywowa - WC niepełnosprawnych - sztuk 3
6.9 Instalacja połączeń wyrównawczych
6.10 Instalacja odgromowa
6.11 Instalacja fotowoltaiczna
6.12 Badania i pomiary
6.13 Roboty uzupełniające przy instalacji elektrycznej
7 ROBOTY BUDOWLANE - PODJAZD, PODESTY WEJŚCIOWE I OPASKA
7.1 Podest i podjazd dla osób niepełnosprawnych - wejście do pom. 6.
7.2 Podest wejściowy do pom.
7.3 Podest wejściowy do pom.
7.4 Podest wejściowy i schody do pom.
7.5 Opaska wokół budynku
7.6 Chodniki
8. WYPOSAŻENIE
8.1 Scena mobilna z zadaszeniem i podjazdem
8.2 Krzesło konferencyjne- 70 szt.
8.3 Stół składany konferencyjny- 20 szt
8.4 Piekarnik parowy do zabudowy- 1 szt.
8.5 Płyta do zabudowy INDUKCJA
8.6 Zmywarka do zabudowy
8.7 Chłodziarka wolnostojąca
8.8 Stół do tenisa
8.9 Nagłośnienie do sceny- 1 szt
8.10 Projektor - 1 szt.
8.11 Ekran do projektora- 1 szt.
8.12 Stół bilardowy- 1 szt
8.13 Głośnik mobilny- 1 szt.
8.14 Monitoring- zestaw 4 kamery
8.15 Zabudowa kuchenna- 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Cena oferty zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie kosztorysu ofertowego, który należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót z uwzględnieniem zapisów zawartych w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz kosztów koniecznych do poniesienia, a nie ujętych w przedmiarze, z uwzględnieniem zapisów zawartych w SWZ.
3.Wszystkie ceny muszą być podane w złotych polskich i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.2. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
-Warunek określony w art.112 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
- z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 250.000 złotych ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
-Warunek określony w art. 112 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną , obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto ( pięćset tysięcy złotych) .
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych , uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
• Kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne ważne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• Osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
• Osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych inne ważne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ,5,6,7,8,9,10 ustawy Pzp ustawy Pzp , art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514) oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 ustawy (Załącznik nr 3 do SWZ)
Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ,5,6,7,8,9,10 ustawy Pzp ustawy Pzp , art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514) oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 ustawy (Załącznik nr 3 do SWZ)
Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 57 ustawy, wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ (należy wypełnić odpowiednie pole).
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ).
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez te osoby
5) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł.
6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-Wypełniony Formularz ofertowy-Wypełniony załącznik nr 3,3.1.,3.2, 7
-Kosztorys ofertowy
-Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 5.1.
5.4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.5.1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje, usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.5 i 5.6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdziale VIII SWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w pkt 1 i 2 warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił.
7. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
8. Zamawiający odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. a), b) ustawy oferty wykonawców, którzy odpowiednio nie wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania lub nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający na podstawie art.60 i art.121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. głównych robót konstrukcyjno-budowlanych budynku. ścian oraz stropów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem treści specyfikacji.1. Dopuszcza się zmiany w treści umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
2. Zmiany umowy przewidziano w projekcie umowy w par.15 Projektu Umowy.
3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z art.455 ust.1 pkt1 , art.. 436 pkt 4 lit. b oraz art. 439 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy