BZP: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
04.06.2025
2025/BZP 00263112/01
Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.chacus@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443453672
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.11.4.) Miejscowość: Sosnowiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-200
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: m.chacus@um.sosnowiec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.um.sosnowiec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bc47fa-d794-45a0-97c0-1767deea048a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,200577,1ebea3d1841a867b4f85b2c7df3f053f.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej
wskazanej w Rozdziale I, ust 1. SWZ, tj.: m.chacus@um.sosnowiec.pl.
Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zostały zawarte w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów
przetwarzania danych, współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia niniejszego postępowania są:
- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sosnowcu przy ulicy Mjr Jana Piwnika-Ponurego 9, 41 –200
Sosnowiec – „Zamawiający”
oraz
- Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu z siedzibą przy alei Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – „Pełnomocnik
Zamawiającego”;
Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu, e–mail: sekretariat@cow.org.pl lub Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: e–mail:
um@um.sosnowiec.pl;
b) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, e–mail:
iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych
w Sosnowcu (znak sprawy: WZP.C.271.1.54.2025.MCh) – odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z
siedzibą
we Wrocławiu – podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku
z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tekst jednolity:
Dz.U z 2011, nr 14, poz. 67, ze zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w
przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie
zamówień publicznych;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO,
c.d. w następnej sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 –3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 –3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na
celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.54.2025.MCh
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 1 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS I - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 24 wychowanków
placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia –
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-28 do 2025-07-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 2 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek
opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS II - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 20 wychowanków
placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia –
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-16 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 3 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek
opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS III - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 13 wychowanków
placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia –
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 4 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek
opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS IV - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 23 wychowanków
placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia –
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-25 do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 5 zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży placówek
opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu : TURNUS V - organizacja 10-dniowego wypoczynku dla 8 wychowanków
placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przewóz uczestników wypoczynku w obie strony,
- zakwaterowanie,
- pełne wyżywienie,
- opiekę medyczną,
- opiekę pedagogiczną,
- realizację programu zajęć i wycieczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia –
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-02 do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w
tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
a. w przypadku szkół i placówek publicznych - wykaże, że posiada aktualny akt założycielski,
b. w przypadku przedsiębiorców: wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211),
c. w przypadku osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, innych niż wymienione w art. 92c ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1933), organizujących wypoczynek zgodnie z art. 92c ust. 1 pkt 3 ppkt a) i b) ustawy o systemie oświaty - wykaże, że nie jest przedsiębiorcą turystycznym wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 221),
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
4.1. w zakresie każdej z 5 części zamówienia dostępny mu jest w wymaganym terminie
obiekt/ośrodek wypoczynkowy, w którym będzie zorganizowany wypoczynek będący przedmiotem niniejszego postępowania:
- znajdujący się w Polsce, w rejonie atrakcyjnym krajoznawczo, położonym poza obszarem zagrożenia ekologicznego:
a. w zakresie części 1, 2 i 4: nad morzem z dostępem do strzeżonego kąpieliska*. Rzeczywista droga z obiektu, umożliwiająca bezpośrednie dojście do kąpieliska* nad morzem nie może być dłuższa niż 500 m.
* Pod pojęciem kąpieliska Zamawiający rozumie miejsce wyznaczone do kąpieli pod nadzorem ratownika, zdefiniowane w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (t.j.: Dz. U. 2024, poz. 1087), tj.: wyznaczony przez radę gminy wydzielony i oznakowany fragment wód powierzchniowych, wykorzystywany przez dużą liczbę osób kąpiących się, pod warunkiem że w stosunku do tego kąpieliska nie wydano stałego zakazu kąpieli; kąpieliskiem nie jest: pływalnia, basen pływacki lub uzdrowiskowy, zamknięty zbiornik wodny podlegający oczyszczaniu lub wykorzystywaniu w celach terapeutycznych, sztuczny, zamknięty zbiornik wodny, oddzielony od wód powierzchniowych i wód podziemnych.
b. w zakresie części 3 i 5: na terenie górskim poza obszarem aglomeracji śląskiej (za obszar aglomeracji śląskiej należy rozumieć obszar miast ją tworzących takich jak: Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Będzin, Czeladź i Knurów),
- dopuszczony do użyteczności publicznej, spełniający wymogi ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- przeznaczony tylko dla uczestników wypoczynku i kadry pedagogicznej lub zawierający strefę dla nich wyodrębnioną, zapewniającą ograniczenie kontaktu z osobami niebędącymi uczestnikami wypoczynku, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
- ogrodzony i oświetlony, z przestrzenią do swobodnych zabaw na wolnym powietrzu, gier terenowych i aktywności ruchowych uczestników wypoczynku,
- z widnymi pokojami (z oknem/-ami), 2-4 osobowymi w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z jadalnią i kuchnią oraz z infrastrukturą umożliwiająca zapewnienie izolacji osobom z objawami wskazującymi na wystąpienie infekcji, w tym w szczególności choroby zakaźnej - w standardzie opisanym w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- ze świetlicą wyposażoną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ,
- z infrastrukturą rekreacyjną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr do 2 do SWZ oraz
4.2. skieruje do realizacji zamówienia:
- dla części 1 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku
oraz kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 2 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku oraz kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 3 zamówienia:
minimum 1 osobę, spełniającą warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoba te pełnić będzie funkcję wychowawcy wypoczynku oraz kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 4 zamówienia:
minimum 2 osoby, spełniające warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoby te pełnić będą funkcję wychowawców wypoczynku oraz kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy,
- dla części 5 zamówienia:
minimum 1 osobę, spełniającą warunki, o których mowa w art. 92p ust. 2–6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 ze zmianami) – jako kadrę pedagogiczną, o której mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy. Osoba te pełnić będzie funkcję wychowawcy wypoczynku oraz kierownika wypoczynku o którym mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2) litera a) w/w ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w przypadku szkół i placówek publicznych - aktualnego aktu założycielskiego,
2) w przypadku przedsiębiorców: aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211),
3) w przypadku osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, innych niż wymienione w art. 92c ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1933), organizujących wypoczynek zgodnie z art. 92c ust. 1 pkt 3 ppkt a) i b) ustawy o systemie oświaty - oświadczenia, że Wykonawca nie jest przedsiębiorcą turystycznym wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( tj.: Dz. U. z 2023 r. poz.221),
4) wykazu narzędzi, wyposażenia lub urządzeń obiektu/ ośrodka wypoczynkowego - dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wzór wykazu narzędzi, wyposażenia lub urządzeń obiektu/ośrodka wypoczynkowego stanowić będzie załącznik do wezwania, o którym mowa powyżej,
5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale III, sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale IV, sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej składają odrębnie:
- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
3) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy oraz oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia w pkt 9 Formularza oferty),
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),
5) W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DODATKOWO:
a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia w pkt 8 Formularza oferty).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelkakorespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2. i pkt 4.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie – w pkt. 8 Załącznika nr 1 do SWZ – z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 niniejszej ustawy.Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 4 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający - Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sosnowcu przy ulicy Mjr Jana Piwnika- Ponurego 9, 41 –200 Sosnowiec (NIP: 6443549610, REGON: 383531249).Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z
2024 r., poz. 1320) oraz zgodnie z Pełnomocnictwem Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w
Sosnowcu przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez:
Gminę Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu,
Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec - PEŁNOMOCNIKA ZAMAWIAJĄCEGO.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html