BZP: Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.
04.06.2025
2025/BZP 00263561/01
Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b04042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b040423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 Upzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (jedyny dopuszczalny sposób złożenia oferty), ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (z
wyłączeniem składania oferty) oraz poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania oferty): zamowienia@rawa-kopernik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy22 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej;
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Zwolińskiego 46 , 96-200 Rawa Mazowiecka, pocztą elektroniczną na adres e-mail: zsceziu@hoga.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24
realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027;
2. oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pan/Pani:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
(...)
w Sekcji "Informacje dodatkowe'
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-1/1/5224/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi polegającej na zarządzeniu projektem edukacyjnym realizowanym w jednostce dydaktycznej Zamawiającego.
2. Usługa obejmuje wszystkie działania spoczywające na Wykonawcy – realizowane przez wyznaczone przez niego osoby, w tym w szczególności wszystkie zadania i obowiązki wprost wskazane w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. W ramach usługi zarządzania projektem wymaga się dysponowania min. 2 osobami, które będą pełnić poniżej wymienione funkcje. Funkcji wymienionych poniżej nie można łączyć – do każdej z funkcji musi zostać wyznaczona min. 1 odrębna osoba:
3.1. Koordynator projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny całościowo za zarządzanie projektem,
3.2. Asystent koordynatora projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny m.in. za zamówienia publiczne, prowadzenie dokumentacji i obsługę organizacyjną projektu,
3.3. Szczegółowy zakres obowiązków przypisanych dla funkcji o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 został opisany w SWZ.
4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy oraz informacje istotne dla realizacji zamówienia:
1) Koordynator projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jaki może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 1).
2) Asystent koordynatora projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jako może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Asystenta koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 2).
3) Zadania koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz wszystkich innych osób zaangażowanych po stronie Wykonawcy do realizacji zamówienia – zwanych razem ‘biurem projektu lub zespołem projektowym’ wykonywane będą osobiście w biurze projektu w siedzibie ZS-CEZiU
im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej ul. Zwolińskiego 46.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą
ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie
wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcje Koordynatora projektu (DK)
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcje Asystenta koordynatora projektu (DA)
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej.1.1 Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków dotyczących:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej,
1.2 Na potrzeby udziału w przedmiotowym postępowaniu, za wystarczające w odniesieniu do warunków o których mowa powyżej w lit. a)-d), Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę własnego oświadczenia o treści potwierdzającej, iż posiada potencjał techniczny oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w stopniu niezbędnym do prawidłowego wykonywania i ukończenia realizacji usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego i niniejszej SWZ. Formularz wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni potencjał osobowy (kadry zespołu projektowego) tj. że dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie wskazanej imiennie do kompleksowego wykonania usługi – danej funkcji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zdolnej do wykonania zamówienia w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego oraz posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. która (…):
2.1. dotyczy funkcji Koordynatora Projektu:
1) (…) posiada udokumentowane (co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe) w koordynowaniu projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych w których pełniła funkcję kierownika/koordynatora projektu,
2) (…) posiada wykształcenie wyższe,
3) (…) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie sporządzania wniosków o płatność, w tym co najmniej 1/2 roku pracy w systemie CST2021
w ramach projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych,
4) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym,
5) nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, w zakresie dyskwalifikującym ją z wykonywania usługi w placówkach oświatowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
2.2. dotyczy funkcji Asystenta koordynatora Projektu:
1) (…) posiada udokumentowane (co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe) w koordynowaniu projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych w których pełniła funkcję kierownika/koordynatora projektu lub asystenta kierownika/koordynatora projektu,
2) (…) posiada wykształcenie wyższe,
3) (…) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie sporządzania wniosków o płatność, w tym co najmniej 1/2 roku pracy w systemie CST2021
w ramach projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych,
4) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym,
5) nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, w zakresie dyskwalifikującym ją z wykonywania usługi w placówkach oświatowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
2.1. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w pkt. 1, także oświadczenie (zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w Dziale XII pkt. 2 ppkt. 1-3.
5. Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika.
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
o których mowa w art. 108 Upzp tj.:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 5 Upzp - oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór oświadczenia zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz
z wezwaniem Wykonawcy do złożenia oświadczeń i dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub korzystania z potencjału podmiotów udostępniających swoje zasoby, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiednio każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający zasoby,
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ).
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie (zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego
zasoby. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z
tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów, o których
mowa w Dziale XII pkt. 2 ppkt. 1-3.
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (o którym mowa w Dziale X ust. 2 pkt. 2 ppkt. 2.1.-2.2.):
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za osobiste świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności, a także o braku podstaw do wykluczenia tej osoby z możliwości pracy
z osobami małoletnimi oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór oświadczenia (Wykaz osób) stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.) Opracowany przez Wykonawcę Wykaz osób będzie podstawą do badania oferty i ustalenia przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie od Wykonawców ubiegających się o przyznanie punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert.2. Przedmiotowe środki dowodowe, których złożenia wymaga Zamawiający, składa się wraz z ofertą.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) opracowanego przez Wykonawcę Wykazu osób (wzór stanowi załącznik nr 6) będącego podstawą do badania oferty, a także możliwości przyznania punktów dodatkowych i ustalenia przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Przepisy dotyczące procedury badania spełniania przez Wykonawcę warunków przyznania punktów dodatkowych opisane zostały w SWZ poz. Dział XXII w ust. 4 z dalszymi podpunktami,
b) dowodów potwierdzających posiadanie przez osoby wskazane w wykazie o którym mowa w lit. a) doświadczenia zawodowego lub odpowiednich uprawnień lub kompetencji wymaganych przez Zamawiającego w celu przyznania punktów dodatkowych.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych przedmiotowych środków dowodowych.
5. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów o których mowa
pkt. 3 lit. a)-b) lub złoży dokument niekompletny lub taki – w oparciu o który Zamawiający nie będzie mógł w sposób jednoznaczny ocenić, czy Wykonawca spełnia warunki przyznania punktów dodatkowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Oferta Wykonawcy może być dalej przedmiotem badania w zakresie wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1;
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub korzystania z potencjału podmiotów udostępniających swoje zasoby, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa odpowiednio każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający zasoby,
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wprowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. 2022 poz. 2185):2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w wyniku działania siły wyższej, za zgodą obydwu stron, w szczególności w sytuacji:
a) konieczności dokonania zmian terminów rozpoczęcia lub zakończenia realizacji usług – w sytuacjach przewidzianych w SWZ i/lub niniejszej umowie.
b) gdy wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe wykonanie zamówienia,
c) gdy pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana.
d) zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji Projektu.
2.1. Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie terminu jej wykonania o którym mowa w § 3 pkt. 2, w przypadku wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w tym terminie,
2.2. Zmiany umowy dotyczące terminu realizacji, powodujące i skutkujące wydłużeniem terminu realizacji Przedmiotu Umowy (wykonania Umowy) w zakresie czasowym wykraczającym poza ramy realizacji Projektu, będą możliwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji Projektu. Zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mają wypływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, a Wykonawca nie może odmówić świadczenia usługi na warunkach określonych w złożonej przez siebie ofercie.
3. Okoliczności i możliwości zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy złożyć w terminie składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontynuacja postanowień dotyczących "RODO (obowiązek informacyjny)"(...)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę VAT określoną dla danej grupy towarów lub usług, chyba że Wykonawca uprawniony jest do zastosowania innej stawki na podstawie odrębnych przepisów.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę naliczenia podatku VAT w stawce innej niż podstawowa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające podstawę prawną do podjęcia takiego działania. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w zdaniu poprzednim i na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złoży wyjaśnienia nieprzekonywujące, wówczas Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 pkt. 1 ppkt. 10) Upzp.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1. Zamawiający ustala następujące terminy realizacji zamówienia: od czerwca/lipca 2025 r. do 30 kwietnia 2027 r. z zastrzeżeniem ppkt. 1.1. oraz ppkt. 1.2. oraz zapisów zawartych w SWZ poz. Dział III ust. 4 pkt. 11 z dalszymi podpunktami.
1.1. Mając na uwadze, że Zamawiający jest zainteresowany możliwie jak najszybszym rozpoczęciem realizacji Projektu, świadczenie usługi może rozpocząć się przed początkowym terminem, o którym mowa w pkt. 1 pod warunkiem, że:
a) sytuacja ta wynika wprost z przebiegu procedury niniejszego postępowania przetargowego,
b) Wykonawca wyrazi pisemną gotowość przystąpienia do realizacji usługi w pełnym zakresie w terminie zaproponowanym przez Zamawiającego.
1.2. Natomiast, w każdym innym przypadku (tj. z wyłączeniem wyjątku o którym mowa w ppkt. 1.1.), realizacja usługi nastąpi w miarę możliwości niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą – z zachowaniem właściwych przepisów Upzp regulujących procedurę (terminy) zawierania umowy.
1.3. Zamawiający przewiduje rozliczenie częściowe (proporcjonalnie za dni objęte usługą) w sytuacji, gdy świadczenie usługi rozpocznie się w trakcie okresu rozliczeniowego (np. w miesiącu – czerwiec 2025 r.), jak również w sytuacji – gdy z uwagi na zaistnienie sytuacji skutkujących rozwiązaniem umowy przed upływem terminu zobowiązania.