BZP: TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY STRZEGOM.
06.06.2025
2025/BZP 00264728/01
Gmina Strzegom
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY STRZEGOM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY STRZEGOM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b644e3-4745-4e10-8600-34162052e856
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027217/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom.
2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z. 10. Wśród rozszerzeń powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp.numbers.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
11. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.9.2025.AJk
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 275000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Strzegom, w roku szkolnym 2025/2026, do następujących placówek oświatowych:
1) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy ul. Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica,
2) Zespół Szkół Specjalnych ul. Pileckiego 3, 58-100 Świdnica,
3) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Michała Drzymały 13, 58-080 Kąty Wrocławskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie przewozu 6 uczniów niepełnosprawnych taborem samochodowym specjalistycznym przez 10 miesięcy – od dnia 01.09.2025 r. do dnia 30.06.2026 r. Przewóz świadczony będzie codziennie (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii letnich i innych dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych zgodnie z harmonogramem szkół. Szacuje się, że w całym okresie obowiązywania umowy transport będzie wykonywany przez 208 dni, wielkość usługi wyniesie 32 tys. km.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu dowozów i odwozów uczniów w przypadku zmian organizacji pracy placówek, a w szczególności wynikających ze zmian planu zajęć oraz zmiany miejsca zamieszkania przewożonych uczniów.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym uczniów na wózkach inwalidzkich, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz.1251 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
Wykonawca ma dysponować minimum 2 (dwoma) pojazdami umożliwiającymi, każdy z osobna - przewóz 9 (dziewięciu) osób (łącznie z kierowcą), w tym co najmniej 3 osób na wózkach inwalidzkich nieskładanych, które to pojazdy zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r.
Pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych powinny:
1) zapewniać wszystkim przewożonym uczniom miejsca siedzące,
2) być wyposażone w komplet pasów bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz.1251 z późn. zm.),
3) posiadać przednie i tylne oznakowanie pojazdu zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz.1251 z późn. zm.),
4) być wyposażone w system mocowania wózków inwalidzkich (wyposażenie zapewniające pewne umocowanie osoby niepełnosprawnej wraz z wózkiem do konstrukcji nadwozia, uniemożliwiając jakiekolwiek przesuwanie się przewożonej osoby w trakcie ruchu pojazdu np. w uchwyty, pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe),
5) posiadać urządzenia załadowcze (windę lub komplet szyn załadunkowych),
6) posiadać sprawny system ogrzewania (część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana),
7) posiadać klimatyzację w celu zapewnienia komfortu podczas przejazdu w cieplejsze dni,
8) posiadać system ABS (Anti-Lock Braking System),
9) spełniać wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, w szczególności posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW.
Wykonawca zapewnienia niezależnie od kierowcy opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem powinna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów:
1) posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego,
2) posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno- opiekuńczych,
3) posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielenia pierwszej pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert: cena, Rok produkcji pojazdów zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert w oparciu o następujący
algorytm: O = C + R, gdzie:
O = suma punktów jaką Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert
C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Cena
G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Rok produkcji pojazdów zgłoszonych do realizacji zamówienia .
Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium „Cena”. Podstawą przyznania punktów będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Punkty za kryterium „Rok produkcji pojazdów zgłoszonych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego wieku pojazdu zawartego w formularzu oferty, maksymalna liczba w kryterium to 40 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów zgłoszonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego (zgodnie z ustawą o transporcie drogowym Dz.U. z 2024 r. poz. 1539) w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,
4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
a) należycie zrealizował w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie osób niepełnosprawnych wykonywaną w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy i o wartości minimum 130 000,00 zł brutto (formularz wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Wykonawca musi wykazać, że usługa została wykonana w sposób należyty.
b) posiada minimum 2 (dwa) pojazdy umożliwiające, każdy z osobna - przewóz 9 (dziewięciu) osób (łącznie z kierowcą), w tym co najmniej 3 osób na wózkach inwalidzkich nieskładanych, które to pojazdy zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r., przez cały okres obowiązywania umowy (formularz wykazu pojazdów stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w tym w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w punkcie 4.3.4. podlegają sumowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 t.j..), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
Uwaga! Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli występuje.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ.
b) Wykaz pojazdów do przewozu uczniów niepełnosprawnych ze wskazaniem roku produkcji oraz podstawy dysponowania – załącznik nr 8 do SWZ.
c) Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą - należy przesłać kopię dokumentu w postaci elektronicznej (skan) opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności finansowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą je spełniać łącznie.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W odniesieniu do warunków udziału określonych w postępowaniu wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców będzie posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego (zgodnie z ustawą o transporcie drogowym Dz.U. z 2024 r. poz. 1539) w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą (warunek wskazany w punkcie 4.3.2 SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie OC i NNW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierci czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do posiadania ważnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na kwoty nie niższą niż 250 000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej musi być zgodne z rodzajem usług objętych umową.2. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy przy realizacji zamówienia zatrudnienia kierowców do przewozu uczniów na podstawie umowy o pracę.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn faktycznej liczby kilometrów przejechanych w związku z realizacją usługi oraz stawki jednostkowej za przejechany 1 kilometr. Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzona przez dyrektorów placówek ewidencja przewozów wraz z zestawieniem liczby faktyczne przejechanych kilometrów w danym miesiącu, wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy.