BZP: Wykonanie usługi koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Łukasiewicz – INS, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie Górnym
06.06.2025
2025/BZP 00265316/01
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Łukasiewicz – INS, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie Górnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania Naukowe i Prace Rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Łukasiewicz – INS, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie Górnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcede6df-55c2-44dc-9b06-56424d9c7ee4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym oraz przekazywanie informacji,
oświadczeń, wniosków, zawiadomień i dokumentów odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miedzy zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”, dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy lub poczty elektronicznej Zamawiającego zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty, wynosi 150MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych; dane
adresowe: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email:
iod@ins.lukasiewicz.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp.
5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 22.1.3 tj. zgodnie z art. 78
ust. 4 ustawy Pzp, przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po tym czasie z danych będziemy
korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INS/FR-13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla działu Produkcji Rolnej FR w
Goczałkowie Górnym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych.
Zakres zamówienia obejmuje usługę koszenia w zakresie Części nr 1: Jęczmień Jary – 128 ha. Ilość hektarów, o których
mowa powyżej jest przewidywaną ilością hektarów będących przedmiotem usługi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości
są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Zbiór musi każdego dnia rozpoczynać się najpóźniej o godzinie 9:00 i trwać co najmniej 7 godzin (wyjątek stanowią zmiany
warunków pogodowych). Paliwo niezbędne do wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
Miejsce usługi: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków
Górny 8, 58 – 150 Strzegom
4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów we wskazanym kryterium oraz będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom PZP i SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla działu Produkcji Rolnej FR w
Goczałkowie Górnym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych.
Zakres zamówienia obejmuje usługę koszenia w zakresie Części nr 2: Rzepak Ozimy – 105 ha. Ilość hektarów, o których
mowa powyżej jest przewidywaną ilością hektarów będących przedmiotem usługi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości
są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Zbiór musi każdego dnia rozpoczynać się najpóźniej o godzinie 9:00 i trwać co najmniej 7 godzin (wyjątek stanowią zmiany warunków pogodowych). Paliwo niezbędne do wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
Miejsce usługi: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków
Górny 8, 58 – 150 Strzegom
4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów we wskazanym kryterium oraz będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom PZP i SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla działu Produkcji Rolnej FR w
Goczałkowie Górnym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych.
Zakres zamówienia obejmuje usługę koszenia w zakresie Części nr 3: Pszenica Ozima – 127 ha. Ilość hektarów, o których
mowa powyżej jest przewidywaną ilością hektarów będących przedmiotem usługi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości
są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Zbiór musi każdego dnia rozpoczynać się najpóźniej o godzinie 9:00 i trwać co najmniej 7 godzin (wyjątek stanowią zmiany
warunków pogodowych). Paliwo niezbędne do wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
Miejsce usługi: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków
Górny 8, 58 – 150 Strzegom
4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów we wskazanym kryterium oraz będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom PZP i SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla działu Produkcji Rolnej FR w
Goczałkowie Górnym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych.
Zakres zamówienia obejmuje usługę koszenia w zakresie Części nr 4: Kukurydza – 106 ha. Ilość hektarów, o których mowa
powyżej jest przewidywaną ilością hektarów będących przedmiotem usługi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są
ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Zbiór musi każdego dnia rozpoczynać się najpóźniej o godzinie 9:00 i trwać co najmniej 7 godzin (wyjątek stanowią zmiany
warunków pogodowych). Paliwo niezbędne do wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
Miejsce usługi: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków
Górny 8, 58 – 150 Strzegom
4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-15 do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów we wskazanym kryterium oraz będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom PZP i SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu :- w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że: dysponuje kombajnem, który wyposażony jest w napęd gąsienicowy oraz hybrydowy system omłotu zboża,
oraz:
- do koszenia Pszenicy Ozimej, Jęczmienia Jarego wyposażony jest w przyrząd żniwny, z zastrzeżeniem że minimalna
długość przyrządu żniwnego musi wynosić 10m,
- do koszenia Rzepaku Ozimego wyposażony jest w przyrząd żniwny, z zastrzeżeniem że minimalna długość przyrządu
żniwnego musi wynosić 10m oraz posiada stół do rzepaku,
- do koszenia Kukurydzy wyposażony jest w przystawkę do kukurydzy, a minimalna ilość zbieranych rzędów w przystawce
wynosi 8
wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3- 6 ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania nimi
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy zobowiązani są złożyć:1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę
wspólną. Formularz składa się w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (wg załącznika nr 2)
3. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, dotyczące sytuacji o której mowa w ust. 8.3. SWZ załącznik nr 3 do
SWZ (jeżeli dotyczy)
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z
właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt.
7.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z
wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp) dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zawiera załącznik nr 6 do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024 poz. 507). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli
podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane – zapis ten oznacza obowiązek udziału
tego podmiotu w realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Umowa zostanie zawarta zgodnie z terminami określonymi w art. 308 ust. 2 i 3 PZP. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) w zakresie działalności innej niż regulowana.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym
etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. W postępowaniu odwołanie przysługuje na:
1. niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej