BZP: Przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu
06.06.2025
2025/BZP 00265586/01
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982123598
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wm.wroc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e208d1-e378-44f4-849a-759bca701ac1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122238/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.52 166_Uciepłownienie budynku - Grunwaldzka 12 B
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/213863/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/213863/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy), na subdomenie Zamawiającego, dostępnej na stronie:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl lub za pośrednictwem strony:
https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania albo do założenia bezpłatnego konta, poprzez wykonanie poniższych kroków procesu rejestracyjnego:
a) podanie adres e-mail,
b) ustanawianie hasła, z obowiązkiem jego powtórzenia,
c) wpisanie kodu z obrazka,
d) potwierdzenie zapoznania się i akceptację „Regulamin korzystania z Marketplanet OnePlace”, a także informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
e) zaznaczenie wymaganych zgód,
f) kliknięcie polecenia „Zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca) nie skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) kafelek: „Formularz oferty” / podsekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią.
a) Wykonawca, w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”) i zatwierdzenie tego hasła,
b) wczytanie plików następuje poprzez polecenie: „Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku”, w sekcji: „Przygotowanie oferty”, podsekcja: „Dokumenty do oferty”,
c) Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację,
d) Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu:
- „Dokument jawny”,
albo
- „Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”, odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
e) złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”,
f) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,
g) potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik,
h) o terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
5) kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy do przekazania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed przystąpieniem do postępowania;
6) za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu na Platformę;
7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii dostępnej w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 17.00, pod nr tel.: +48 22 257 22 23 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: oneplace@marketplanet.pl).
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wskazany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/38/2025/G
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu:
1) Zamówienie podstawowe (Zakres nr 1):
Przebudowa pomieszczenia piwnicy na węzeł cieplny wraz z robotami demontażowymi oraz montażem nowej instalacji c.o., instalacji wod-kan, roboty instalacyjne branży elektrycznej w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
2) Zamówienie opcjonalne (Zakres nr 2):
Roboty budowlane związane z oczyszczeniem z gruzu części pomieszczeń piwnicy, wraz z jej odmurowaniem i wykonaniem nowych otworów drzwiowych w piwnicy budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie nie większym niż wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiającyzastrzega, iż zamówienie opcjonalne jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, korzystać z niego w mniejszym zakresie, aniżeli określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co Wykonawca akceptuje poprzez zawarcie umowy.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji, określonego w Zakresie nr 2, jednak nie później niż w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga aneksowania niniejszej umowy i zostanie uruchomione poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, w którym Zamawiający wskaże, czy korzysta z prawa opcji w pełnym zakresie, czy też wskaże konkretny zakres z Zakresu nr 2, który będzie objęty prawem opcji. W szczególności Zamawiający może doręczyć oświadczenie przedstawicielowi Wykonawcy wskazanemu w § 11 ust. 2 pkt 1 umowy
lub może wysłać oświadczenie/skan oświadczenia do Wykonawcy drogą elektroniczną albo może wysłać oświadczenie listem poleconym na adres Wykonawcy. Termin wykonania zamówienia opcjonalnego: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i stanowi 50% wartości netto zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień może obejmować wykonanie robót demontażowych, robót wykończeniowych, instalacji wewnętrznych branży sanitarnej, robót instalacyjnych branży elektrycznej i utylizacji odpadów. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 60 miesięcy) (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osoby bezrobotnej (S)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie
zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 3 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy,
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 3 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych,
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 3 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
b) doświadczenie Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, minimum 1 robotę budowlaną, polegającą na remoncie budynku mieszkalnego wraz z wykonaniem węzła cieplnego, o wartości inwestycji co najmniej 250 000 zł* brutto. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
*Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu innych danych finansowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ zamiast podmiotowych środków dowodowych, będzie żądał oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór ww. wykazu stanowi Załącznik nr 6
do SWZ.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór ww. wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ składane jest wraz z ofertą w przypadku wskazanym w Rozdziale X ust. 6 SWZ. Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Pozostałe wymagania określono w zapisach SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (zał. nr 4 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy