BZP: Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego
06.06.2025
2025/BZP 00266144/01
Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cc70d47-97b3-4ffa-9106-445cc341e715
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158784/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa/Rozbudowa wybranych dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
6. Ofertę, oświadczenia o jakim mowa w Rozdziale X SWZ sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, ze szczególnym wskazaniem na .pdf., podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów.
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu: .zip,
8. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar
.gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
10. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Lucyna Guściora, e-mail: zdp@kolbuszowski.pl
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
13. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa do konkretnego wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej ul. 11 –go Listopada 10, 36 –100 Kolbuszowa , telefon kontaktowy: 177445774;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@kolbuszowski.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego” Oznaczenie sprawy: ZDP-2720.I.6.25
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;\
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.6.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1
1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 205 R relacji Wilcza Wola – Wola Raniżowska w km 7+590 – 8+450 w miejscowości Wola Raniżowska
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm; Oczyszczenie części przelotowych istniejących przepustów fi 400 mm; Oczyszczenie części przelotowych istniejących przepustów fi 800 mm; Usunięcie z rowów korzeni i karpin pozostałych po wycince zakrzaczeń wraz z odwozem i utylizacją przez Wykonawcę.
2. a) Przebudowa drogi powiatowej nr 1 218 R relacji Kolbuszowa Dolna – Kopcie w km 8+650 do km 9+626 w miejscowości Płazówka
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm – podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. – projektowane poszerznia jezdni – obustronne 0,25m + nowa konstrukcja na przełomach 300m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. Mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0Mpa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy
z kruszywa łamanego – warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp
gr. 40 cm.
2. b) Przebudowa drogi powiatowej nr 1 218 R relacji Kolbuszowa Dolna – Kopcie w km 9+626 do km 10+480 w miejscowości Płazówka
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm - podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m + nowa konstrukcja na przełomach 300m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy
z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp
gr. 40 cm.
3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 219 R relacji Lipnica – Poręby Dymarskie – Majdan Królewski w km 11+080 – 12+029 w miejscowości Komorów
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm;
4. Przebudowa drogi powiatowej nr 1223R relacji Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka - Siedlanka w km 0+950 – 1+949 w miejscowości Jagodnik
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonania warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm; Montaż pionowych znaków drogowych; Wykonanie oznakowania poziomego- cienkowarstwowego.
5. Przebudowa drogi powiatowej nr 1225R relacji Kosowy – Niwiska – Kamionka - Sędziszów w km 6+970 – 7+969 w miejscowości Niwiska
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o
gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm .
6. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2150R relacji Kupno – Bratkowice w km 2+132 po lewej stronie drogi
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm - podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10 cm; Wykonanie przepustu rurowego PPØ400mm wraz ze ściankami czołowymi.
7. Remont zjazdu z drogi powiatowej nr 1176R Tuszyma - Niwiska – Kolbuszowa (Obrońców Pokoju) w km 21+176 strona lewa wraz z remontem drogi wewnętrznej na działkach o nr ew.: 2328/8, 2328/9, 2328/11, 2328/12, 2328/13 Obręb 0001 Kolbuszowa
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm; Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach
15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej; Regulacja wysokościowa wpustów deszczowych - 3 wpusty deszczowe, 9 studni kanalizacyjne.
Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, dokumentacją projektową stanowiącą złącznik do SWZ oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert I ich wagami (1% = 1 pkt):
1) Cena I – 60 pkt,
• Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
• Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa brutto*
ilość punktów C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części
2) Gwarancja jakości (G) – 40 pkt,
• Punkty za kryterium gwarancja jakości zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji jakości zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium gwarancja jakości
stosując poniższy wzór:
długość gwarancji w ofercie badanej
ilość punktów G = -------------------------------------------------- x 40 pkt
maksymalna długość gwarancji (60 m-cy)
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części
2. Łączna liczba uzyskanych punktów:
X = C + G
gdzie:
X – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
G – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Gwarancja jakości”
Maksymalna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego.
Zamówienie podzielone zostało na części:
Część nr 2
Remont drogi powiatowej nr 1215R relacji Werynia – Kłapówka na odcinku od km 3+437 do km 4+676 oraz drogi powiatowej nr 1212R relacji Lipnica – Dzikowiec – Widełka na odcinku od km 7+387 do km 8+241 w miejscowości Kłapówka
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - na przełomach; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej
z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2<4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp
gr. 10 cm.
Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, dokumentacją projektową stanowiącą złącznik do SWZ oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert I ich wagami (1% = 1 pkt):
1) Cena I – 60 pkt,
• Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
• Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa brutto*
ilość punktów C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części
2) Gwarancja jakości (G) – 40 pkt,
• Punkty za kryterium gwarancja jakości zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji jakości zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium gwarancja jakości
stosując poniższy wzór:
długość gwarancji w ofercie badanej
ilość punktów G = -------------------------------------------------- x 40 pkt
maksymalna długość gwarancji (60 m-cy)
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części
2. Łączna liczba uzyskanych punktów:
X = C + G
gdzie:
X – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
G – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Gwarancja jakości”
Maksymalna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) Kadra
• dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej
Uwagi:
- Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
- Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i – jeżeli jest to wymagane– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
b) Doświadczenie
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane (w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia) polegająca na
budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy Z o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
Załącznik nr 7 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia I wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SWZ;
5) oświadczenia na temat wykształcenia I kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ;
6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p. – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz 2a do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu I tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6) kosztorysy ofertowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium oddzielnie dla każdej części w wysokości:Część 1: 46 000,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych 00/100)
Część 2: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Bank Pekao S.A.
Departament Klientów Strategicznych Biuro Średnich Jednostek Sektora Publicznego
al. Ł. Cieplińskiego 1, 35-959 Rzeszów
Nr konta bankowego: 06 1240 1792 1111 0010 8532 1297
z dopiskiem „Wadium – nazwa lub nr postępowania oraz podć nri nazwę częsci”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, termin zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
6) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
7) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
8) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
9) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
10) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych
w Kolbuszowej;
11) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
5. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.