BZP: Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
08.06.2025
2025/BZP 00267385/01
GMINA WAŚNIÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026
1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a72f0b3-aae7-4cf7-9681-6920fb8f1a39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024854/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 USŁUGA ORGANIZACJI WYJAZDU NA KOLONIE LETNIE DLA DZIECI ZE ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH W GMINIE WAŚNIÓW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: Świetlice środowiskowe wsparciem dla rodzin w gminie Waśniów Program: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wasniow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wasniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dopuszczalne formy komunikacji:
a. platforma zakupowa Zamawiającego: https://wasniow.ezamawiajacy.pl (zakładka „Korespondencja”),
b. poczta elektroniczna Zamawiającego: techniczny@wasniow.pl (wyłącznie w przypadku awarii platformy zakupowej).
2. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla platformy zakupowej:
a. posiadanie stałego dostępu do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. dysponowanie komputerem klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. dysponowanie dowolną zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą TLS 1.2 (najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. dysponowanie zainstalowanym programem Acrobat Reader lub innym obsługującym pliki w formacie „.pdf”.
3. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla poczty elektronicznej:
a. dysponowanie przez Wykonawcę urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
b. dysponowanie przez Wykonawcę dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,
c. posiadanie przez Wykonawcę konta poczty elektronicznej.
4. Komunikacja przy użyciu platformy zakupowej (w tym możliwość złożenia oferty), z zastrzeżeniem możliwości zadawania pytań
do treści SWZ, wymaga przystąpienia przez Wykonawcę do postępowania. Szczegółowa procedura przystąpienia do postępowania,
w tym procedura rejestracji konta Wykonawcy na platformie została określona w Dziale II Rozdziale 2 ust. 6 SWZ.
5. Data przekazania korespondencji:
a. platforma zakupowa – data jej wpływu na platformę zakupową (data, czas: hh:mm:ss) wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu,
b. poczta elektroniczna – data jej wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby można było zapoznać się
z jej treścią.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jednorazowo:
a. platforma zakupowa – nie więcej niż 100 MB,
b. poczta elektroniczna – nie więcej niż 20 MB.
7. Możliwość zadania pytania do treści SWZ z pominięciem procedury przystąpienia do postępowania - skorzystanie z opcji "Zadaj
pytanie" dostępnej na platformie zakupowej.
8. Wymagane lub dopuszczone postaci lub formy przekazywanych dokumentów zostały określone w Dziale II Rozdziale 2 ust. 10 -14
SWZ.
9. Złożenie oferty wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Waśniów, ul. Rynek 24, 27-425 Waśniów, tel. .412646026, e-mail: sekretariat@gminawasniow.pl.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Tomasz Paprocki, e-mail: sekretariat@gminawasniow.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby ewentualnych postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje, w tym w związku z uzyskanym ewentualnie przez Zamawiającego dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 (dofinansowanie).
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp.
5. Zamawiający informuje, że w związku z uzyskanym przez Zamawiającego dofinansowaniem i wynikającym z umowy o dofinansowanie zobowiązaniem do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu pn. „Świetlice środowiskowego wsparciem dla rodzin w gminie Waśniów” przez okres 5 lat, liczonych od dnia 31 grudnia, w którym Województwo Świętokrzyskie jako Instytucja Zarządzająca dokonała ostatniej płatności na rzecz Zamawiającego, dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane do dnia 31 grudnia 2031 roku.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
2. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T.2710.55.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów, obejmująca realizację dwóch Zadań:
A. Zadanie 1 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Waśniowie w 2025 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Waśniowie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,
b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości:
- Zakopane,
- Biały Dunajec,
- Kościelisko,
- Nowy Targ,
- Bukowina Tatrzańska,
- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej,
c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej:
- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika,
- 3 wycieczki krajoznawcze,
- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe,
- ogniska, dyskoteki,
e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika,
f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków,
B. Zadanie 2 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Mominie w 2025 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Mominie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,
b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości:
- Zakopane,
- Biały Dunajec,
- Kościelisko,
- Nowy Targ,
- Bukowina Tatrzańska,
- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej,
c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej:
- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika,
- 3 wycieczki krajoznawcze,
- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe,
- ogniska, dyskoteki,
e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika,
f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymogi dot. transportu, zakwaterowania, wyżywienia,
zapewnienia opieki, w tym kwalifikacje Koordynatora kolonii i wychowawców, zapewnienia ubezpieczenia, minimalnego
programu zajęć został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (indywidualnie dla każdego
Zadania).
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora kolonii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów, obejmująca realizację dwóch Zadań:
A. Zadanie 1 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Waśniowie w 2026 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Waśniowie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,
b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości:
- Zakopane,
- Biały Dunajec,
- Kościelisko,
- Nowy Targ,
- Bukowina Tatrzańska,
- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej,
c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej:
- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika,
- 3 wycieczki krajoznawcze,
- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe,
- ogniska, dyskoteki,
e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika,
f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków,
B. Zadanie 2 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Mominie w 2026 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Mominie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,
b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości:
- Zakopane,
- Biały Dunajec,
- Kościelisko,
- Nowy Targ,
- Bukowina Tatrzańska,
- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej,
c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej:
- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika,
- 3 wycieczki krajoznawcze,
- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe,
- ogniska, dyskoteki,
e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika,
f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymogi dot. transportu, zakwaterowania, wyżywienia,
zapewnienia opieki, w tym kwalifikacje Koordynatora kolonii i wychowawców, zapewnienia ubezpieczenia, minimalnego
programu zajęć został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (indywidualnie dla każdego
Zadania).
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora kolonii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu – dot. każdej z Części zamówienia:A. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, zgodnie z wymogiem art. 92c ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty.
B. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a. doświadczenie Wykonawcy dające rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej
wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni – dla każdej z kolonii,
b. dysponowanie personelem niezbędnym do należytej realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
▪ jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Koordynatora kolonii (odpowiednio, dla koordynacji wypoczynku w ramach Zadania 1 oraz dla koordynacji wypoczynku w ramach Zadaniu 2), posiadającą:
➢ kwalifikacje zawodowe opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”,
➢ doświadczenie w należytej realizacji funkcji koordynatora (kierownika) wypoczynku, na nie mniej niż dwóch koloniach / obozach / wyjazdach lub im podobnych formach wypoczynku (dalej łącznie: kolonie):
✓ dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat),
✓ obejmujących wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni, - każda z kolonii, z zastrzeżeniem nabycia przez Koordynatora kolonii wymaganego doświadczenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
▪ trzema osobami, które zostaną skierowane do pełnienia funkcji wychowawcy (odpowiednio, dla opieki nad dziećmi w ramach Zadania 1 oraz dla opieki nad dziećmi w ramach Zadania 2), posiadającymi kwalifikacje zawodowe opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
UWAGA!
W przypadku, gdy do realizacji przedmiotu zamówienia w – odpowiednio – Zadaniu 1 i Zadaniu 2 zostaną skierowane inne osoby (brak powielenia składu osobowego w każdym z Zadań), Wykonawca jest zobowiązany do wykazania – w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu – że dysponuje osobami spełniającymi wymogi jak wyżej w liczbie zapewniającej należytą realizację przedmiotu zamówienia, tj. jedna osoba pełniąca funkcję Koordynatora kolonii oraz trzy osoby pełniące funkcję wychowawców na każdym z Zadań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu – dot. wszystkich Części zamówienia:
A. dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wydruk z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, potwierdzający wpis Wykonawcy do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których
mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych wraz z dokumentem umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub ubezpieczenia na rzecz klientów.
B. dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
a. w zakresie dot. wiedzy i doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz usług polegających na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni, należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed
terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym czasie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ – „Wykaz usług”, w szczególności zawierający wszystkie informacje wymagane w tabeli objętej Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Do wykazu usług Wykonawca załącza dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b. w zakresie dot. dysponowania przez Wykonawcę personelem:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, indywidualnie dla każdego z Zadań, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ – „Wykaz osób”, w szczególności zawierający wszystkie informacje wymagane w tabeli objętej Załącznikiem nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.
3. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykona każdy z Wykonawców.
5. Zamawiający uzna, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają warunek udziału w postępowaniu:
a. dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, zgodnie z wymogiem art. 92c ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświat, z zastrzeżeniem obowiązku realizacji usługi organizacji kolonii przez Wykonawcę posiadającego wymagany wpis,
b. dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie legitymował się wymaganym doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni – dla każdej z kolonii. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie łączenia potencjałów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zakaz „sumowania” usług, zakaz „sumowania” liczby dzieci w ramach realizacji poszczególnych usług, zakaz „sumowania” ilości dni kolonii w ramach realizacji poszczególnych usług),
w zakresie dysponowania personelem, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą dysponować wymaganym personelem. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie łączenie potencjałów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający oświadcza, że wobec ograniczonej liczby znaków w nin. Sekcji ogłoszenia, szczegółowe przedstawienie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, odniesionych indywidualnie do każdej z Części zamówienia, nie jest możliwe.Zamawiający odsyła tym samym do treści Załącznika nr 2 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowne" (dalej: PPU):
a. w zakresie Części 1 - treść § 9 ust. 1 PPU,
b. w zakresie Części 2 - treść § 6 ust. 6 – ust. 14 Umowy oraz treść § 9 ust. 1 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wasniow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający, odnosząc się do Sekcji IV - "Przedmiot zamówienia" pkt. 4.2.10. - "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej", wyjaśnia, że terminem realizacji przedmiotu zamówienia jest, w zakresie:A. Część 1 zamówienia:
a. Zadanie 1 – od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku lub od 18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku,
b. Zadanie 2 – od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku lub od 18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku,
wg wskazania Zamawiającego, przy czym usługa musi być realizowana w ciągu wybranych 9 dni „pod rząd”. Zamawiający zastrzega, że realizacja Zadania 1 i realizacja Zadania 2 nie może „pokrywać się”, tj. w przypadku wyznaczenia terminu realizacji Zadania 1 na okres od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku, Zadanie 2 będzie realizowane w okresie od dnia18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku (lub odwrotnie).
B. Część 2 zamówienia:
a. Zadanie 1 – od 29 czerwca 2026 roku do 8 lipca 2026 roku lub od 17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku,
b. Zadanie 2 – od 29 czerwca 2026 roku do 9 lipca 2026 roku lub od 17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku,
wg wskazania Zamawiającego, przy czym usługa musi być realizowana w ciągu wybranych 9 dni „pod rząd”. Zamawiający zastrzega, że realizacja Zadania 1 i realizacja Zadania 2 nie może „pokrywać się”, tj. w przypadku wyznaczenia terminu realizacji Zadania 1 na okres od 29 czerwca 2026 roku do 8 lipca 2026 roku, Zadanie 2 będzie realizowane w okresie od dnia17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku (lub odwrotnie).