BZP: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Nowogard do ośrodka w Radowie Wielkim, szkoły w Siedlicach oraz do placówek oświatowych na terenie gminy Goleniów
09.06.2025
2025/BZP 00267875/01
GMINA NOWOGARD
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Nowogard do ośrodka w Radowie Wielkim, szkoły w Siedlicach oraz do placówek oświatowych na terenie gminy Goleniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 513 201 351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Nowogard do ośrodka w Radowie Wielkim, szkoły w Siedlicach oraz do placówek oświatowych na terenie gminy Goleniów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8981aa1-3490-4157-a14e-d117795e0f72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00672688/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowogard do Ośrodka w Radowie Wielkim, szkoły w Siedlicach oraz do placówek oświatowych na terenie gminy Goleniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11202253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu platformazakupowa.pl.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120225
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne
dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziale XI. Specyfikacji Warunków Zamówienia. Informacje o sposobie komunikowania się przez Zamawiającego z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowogard, reprezentowana przez Burmistrza Nowogardu, adres: Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 200, email: burmistrz@nowogard.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 201, e-ail: iodo@nowogard.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane są:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w celu realizacji umów, których stroną jest osoba, której dane dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi
4. Dane osobowe należące do kategorii szczególnych danych osobowych wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane są
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO - do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. d) RODO- dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, a osoba, której dane dotyczą, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do wyrażenia zgody
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym na podstawie przepisów prawa
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO- gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym lub statystycznych na podstawie przepisów prawa
5. Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
6. Dane będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
8. W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę przepisami prawa podanie ich jest obowiązkowe, w pozostałych przypadkach dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować brakiem możliwości realizacji umów wniosków itp..
9. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.13.2025.AA.MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz z gminy Nowogard do Radowa Wielkiego i Siedlic w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
Trasa liczy 82 km w jedną stronę. Ilość dzieci do przewozu - 15 osób w tym z wózkami inwalidzkimi 3 osoby. Pojazdy używane do przewozu dzieci muszą być wyposażone w minimum jedną kamerę rejestrującą obraz i dźwięk wewnątrz pojazdu wraz z urządzeniem umożliwiającym archaizację nagrania przez okres minimum 5 dni.
Trasa obejmuje
1. Świerczewo przystanek koło kościoła
2. Karsk nr 16 domu - wózek inwalidzki
3. Błotno nr domu 16
4. Grabin nr. domu 8 - wózek inwalidzki
5. Szczytniki na przystanku
6. Nowogard ul. 700-lecia pod blokami 24/11
7. Nowogard ul. Asnyka 14/16 na rogu ulicy
8. Nowogard ul Cmentarna 15 dochodzą do drogi głównej
5. Nowogard ul Boh. Warszawy 78 z pod szkoły podstawowej nr 3
6. Wierzbięcin nr. domu 2 - wózek inwalidzki
Czas przyjazdu do Radowa Wielkiego 7:30, czas przyjazdu do Siedlic 7:45
Czas wyjazdu z Siedlic 15:00 czas wyjazdu z Radowa Wielkiego 15:15
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium I – C - cena oferowana brutto – 60%
Kryterium II – L – wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji – 10%
Kryterium III – N – pojazd wyposażony w system ABS – 10%
Kryterium IV – K – pojazd wyposażony w klimatyzację – 10%
Kryterium V – W – pojazd wyposażony w system ASR - 5%
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - 5%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
Kryterium I – Cena. Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów.
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
Kryterium II – wiek pojazdu liczony w latach od daty produkcji – max 20% (do obliczenia tego kryterium za 1 rok przyjmuje się pełne 12 miesięcy liczone od daty produkcji do dnia składania ofert). Pojazd najmłodszy otrzyma maksymalną ilość punktów.
Ilość punktów za wiek pojazdu = najmłodszy wiek pojazdu/oferta badana x 100 pkt x 10%
Kryterium III – pojazd wyposażony w system ABS – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu z systemem ABS, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak takiego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10 %
NIE – 0 %.
Kryterium IV pojazd wyposażony w klimatyzację - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w klimatyzację, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10%
NIE – 0%.
Kryterium V pojazd wyposażony w system ASR – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ASR, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ESP, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. W przypadku gdy w dalszym ciągu wybór oferty jest niemożliwy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ABS
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w klimatyzację
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ASR
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ESP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz z gminy Nowogard do Radowa Wielkiego w okresie od 4 sierpnia 2025 r. do 22 sierpnia 2025 r. Pojazdy używane do przewozu dzieci muszą być wyposażone w minimum jedną kamerę rejestrującą obraz i dźwięk wewnątrz pojazdu wraz z urządzeniem umożliwiającym archaizację nagrania przez okres minimum 5 dni.
Trasa liczy 72 km w jedną stronę. Ilość dzieci do przewozu - 8 osób w tym z wózkami inwalidzkimi 2 osoby.
Trasa obejmuje
1. Świerczewo przystanek koło kościoła
2. Grabin nr. domu 8 wózek inwalidzki
3. Nowogard ul. 700-lecia 24
4. Nowogard ul. Asnyka 14/16 na rogu ulicy
5. Nowogard ul Boh. Warszawy 78 z pod szkoły podstawowej nr 3
6. Wierzbięcin nr. domu 2 wózek inwalidzki
Czas przyjazdu do Radowa Wielkiego 7:30,
Czas wyjazdu z Radowa Wielkiego 15:00
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-04 do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium I – C - cena oferowana brutto – 60%
Kryterium II – L – wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji – 10%
Kryterium III – N – pojazd wyposażony w system ABS – 10%
Kryterium IV – K – pojazd wyposażony w klimatyzację – 10%
Kryterium V – W – pojazd wyposażony w system ASR - 5%
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - 5%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
Kryterium I – Cena. Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów.
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
Kryterium II – wiek pojazdu liczony w latach od daty produkcji – max 20% (do obliczenia tego kryterium za 1 rok przyjmuje się pełne 12 miesięcy liczone od daty produkcji do dnia składania ofert). Pojazd najmłodszy otrzyma maksymalną ilość punktów.
Ilość punktów za wiek pojazdu = najmłodszy wiek pojazdu/oferta badana x 100 pkt x 10%
Kryterium III – pojazd wyposażony w system ABS – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu z systemem ABS, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak takiego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10 %
NIE – 0 %.
Kryterium IV pojazd wyposażony w klimatyzację - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w klimatyzację, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10%
NIE – 0%.
Kryterium V pojazd wyposażony w system ASR – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ASR, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ESP, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. W przypadku gdy w dalszym ciągu wybór oferty jest niemożliwy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ABS
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w klimatyzację
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ASR
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ESP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowogard do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – wychowawczego w Goleniowie ul. M. Konopnickiej 10a od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
Trasa liczy 68 km w jedną stronę. Ilość dzieci do przewozu - 12 osób w tym z wózkami inwalidzkimi 1 osoba.
Trasa obejmuje
1. Nowogard ul. Sikorskiego 8 A
2. Nowogard ul. 700 Lecia 25/1
3. Nowogard ul. Sikorskiego 8 A
4. Nowogard ul. Armii Krajowej 48
5. Nowogard ul. Bankowa 3 E/2
6. Błotno nr domu 12 wózek inwalidzki
7. Zakłodzie 52
8. Strzelewo 53
9. Wierzbięcin 27 B
Czas przyjazdu do Goleniowa 8:00,
Czas wyjazdu z Goleniowa 14:00
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium I – C - cena oferowana brutto – 60%
Kryterium II – L – wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji – 10%
Kryterium III – N – pojazd wyposażony w system ABS – 10%
Kryterium IV – K – pojazd wyposażony w klimatyzację – 10%
Kryterium V – W – pojazd wyposażony w system ASR - 5%
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - 5%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
Kryterium I – Cena. Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów.
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
Kryterium II – wiek pojazdu liczony w latach od daty produkcji – max 20% (do obliczenia tego kryterium za 1 rok przyjmuje się pełne 12 miesięcy liczone od daty produkcji do dnia składania ofert). Pojazd najmłodszy otrzyma maksymalną ilość punktów.
Ilość punktów za wiek pojazdu = najmłodszy wiek pojazdu/oferta badana x 100 pkt x 10%
Kryterium III – pojazd wyposażony w system ABS – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu z systemem ABS, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak takiego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10 %
NIE – 0 %.
Kryterium IV pojazd wyposażony w klimatyzację - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w klimatyzację, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10%
NIE – 0%.
Kryterium V pojazd wyposażony w system ASR – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ASR, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ESP, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. W przypadku gdy w dalszym ciągu wybór oferty jest niemożliwy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ABS
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w klimatyzację
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ASR
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ESP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowogard do Zespołu Szkół Specjalnych w Goleniowie ul. Niepodległości 1b, Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami integracyjnymi w Goleniowie ul. Kilińskiego 11 od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
Trasa liczy 83 km w jedną stronę. Ilość dzieci do przewozu - 20 osób w tym z wózkami inwalidzkimi 1 osoba.
Trasa obejmuje
1. Jarchlino 21
2. Konarzewo 5 A
3. Nowogard ul. Poniatowskiego 25
4. Nowogard ul. Boh. Warszawy 41 oraz 45
5. Nowogard ul. Jana Pawła II 2
6. Nowogard ul. Żeromskiego 12 oraz 23
7. Nowogard ul. Kilińskiego 1
8. Nowogard ul. 15 Lutego 15
9. Nowogard ul. Monte Casino 26
10. Nowogard ul. Słoneczna 9 Warnkowo
11. Nowogard Warnkowo 3
12. Olchowo 92 A
Czas przyjazdu do Goleniowa 8:00,
Czas wyjazdu z Goleniowa 15:00
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium I – C - cena oferowana brutto – 60%
Kryterium II – L – wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji – 10%
Kryterium III – N – pojazd wyposażony w system ABS – 10%
Kryterium IV – K – pojazd wyposażony w klimatyzację – 10%
Kryterium V – W – pojazd wyposażony w system ASR - 5%
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - 5%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
Kryterium I – Cena. Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów.
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
Kryterium II – wiek pojazdu liczony w latach od daty produkcji – max 20% (do obliczenia tego kryterium za 1 rok przyjmuje się pełne 12 miesięcy liczone od daty produkcji do dnia składania ofert). Pojazd najmłodszy otrzyma maksymalną ilość punktów.
Ilość punktów za wiek pojazdu = najmłodszy wiek pojazdu/oferta badana x 100 pkt x 10%
Kryterium III – pojazd wyposażony w system ABS – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu z systemem ABS, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak takiego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10 %
NIE – 0 %.
Kryterium IV pojazd wyposażony w klimatyzację - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w klimatyzację, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 10%
NIE – 0%.
Kryterium V pojazd wyposażony w system ASR – w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ASR, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
Kryterium VI – E – pojazd wyposażony w system ESP - w ramach przedmiotowego kryterium ocenie podlega posiadanie przez Wykonawcę pojazdu wyposażonego w system ESP, którym będzie wykonywał zamówienie (TAK) lub brak tak wyposażonego pojazdu w posiadaniu Wykonawcy (NIE)
TAK – 5%
NIE – 0%.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. W przypadku gdy w dalszym ciągu wybór oferty jest niemożliwy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu w latach liczonych od daty produkcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ABS
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w klimatyzację
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ASR
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd wyposażony w system ESP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem lub zaświadczeniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada na dzień składania oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
– Wykonawca dysponuje dwoma pojazdami służącymi do przewozu osób posiadające nie mniej niż 19 miejsca siedzące każdy, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, możliwość przewozu wózków inwalidzkich, posiadającymi ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC z ubezpieczeniem NNW dla pasażerów na kwotę nie mniejszą niż 10.000 zł na osobę, stosowne zaświadczenie o przystosowaniu pojazdu do przewozów osób niepełnosprawnych
– dysponują dwoma kierowcami z uprawnieniami do kierowania autobusami (D lub D1 w zależności od wielkości pojazdu z kodem 95), z co najmniej 3 letnim stażem pracy jako kierowca autobusu, posiadającymi zaświadczenie o niekaralności wydanymi na podstawie ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo oświatowe oraz niektórych innych ustaw (ustawa „Kamilkowa”)
- dysponuje osobą pełniącą opiekę nad dziećmi w pojeździe, która posiada zaświadczenie o niekaralności wydanymi na podstawie ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo oświatowe oraz niektórych innych ustaw (ustawa „Kamilkowa”), przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz przeszkolenie BHP.
b) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20.000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający zażąda:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór – załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa w pkt. 2), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – załącznik nr 6 do SWZ;
4) Dokumentów pojazdów skierowanych realizacji przedmiotu zamówienia wraz kopiami dowodów rejestracyjnych, kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NNW oraz zaświadczenia o przystosowaniu pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W powyższym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji samego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis zakresu zmian zawarty jest w § 13 projektu umowy stanowiącego zał nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy