BZP: Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW”
09.06.2025
2025/BZP 00268091/01
Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komandorska 118/120
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-345
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268091
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00260563
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej –
Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Usługa 1:
- dwie kampanie reklamowe z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł brutto każda, promujące ofertę szkoły wyższej;
Usługa 2:
- jedną kampanię z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto skierowana na zagranicę i promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 3
- dwie kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebooku i/lub Instagramie) o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda promujące oferty szkoły wyższej;
Usługa 4
- jedną kampanię w mediach społecznościowych (Facebooku lub/i Instagramie) o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto kierowaną na zagranicę i promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 5
- jedną kampanię na Youtubie o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 6
- jedną kampanię na TikToku o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto dotyczącą usług edukacyjnych.
Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt).
Po zmianie:
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej –
Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Usługa 1:
- dwie kampanie reklamowe z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł brutto każda, promujące ofertę szkoły wyższej;
Usługa 2:
- jedną kampanię z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto skierowana na zagranicę i promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 3
- dwie kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebooku i/lub Instagramie) o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda promujące oferty szkoły wyższej;
Usługa 4
- jedną kampanię w mediach społecznościowych (Facebooku lub/i Instagramie) o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto kierowaną na zagranicę i promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 5
- jedną kampanię na Youtubie o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto promującą ofertę szkoły wyższej;
Usługa 6
- jedną kampanię na TikToku o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto dotyczącą usług edukacyjnych
lub wykonał co najmniej 1 usługę o wartości 60 000,00 zł brutto, której przedmiotem była:
- kampania reklamowa z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, promująca ofertę szkoły wyższej,
- kampania z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Ads, skierowaną na zagranicę i promująca ofertę szkoły wyższej,
- kampania reklamowa w mediach społecznościowych (Facebooku i/lub Instagramie), promująca ofertę szkoły wyższej,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebooku lub/i Instagramie) kierowana na zagranicę i promująca ofertę szkoły wyższej,
- kampania na Youtubie promująca ofertę szkoły wyższej,
- kampania na TikToku dotycząca usług edukacyjnych.
Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca wykaże minimum usługi potwierdzające spełnienie warunku określonego w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 SWZ - wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7 Wykaz usług.
Po zmianie:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca wykaże minimum usługi potwierdzające spełnienie warunku określonego w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 SWZ - wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7 i 7a Wykaz usług.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-11 11:00
Po zmianie:
2025-06-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-11 11:15
Po zmianie:
2025-06-13 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-10
Po zmianie:
2025-07-12