BZP: „Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w m. Tymianek i Chodybki”
09.06.2025
2025/BZP 00268937/01
Gmina Koźminek
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w m. Tymianek i Chodybki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Koźminek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627638610
1.5.8.) Numer faksu: 627637207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w m. Tymianek i Chodybki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3a687ad-c7d0-4397-b41c-1d2a153194d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064240/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w m. Tymianek i Chodybki”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl, https://www.kozminek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl.
2.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą:„Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w m. Tymianek i Chodybki”
znak sprawy: RIR ZPiFS.271.2.3.2025.
3.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy
(karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem
Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kmuszynska@kozminek.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Projektowane rozwiązania
Projektuje się Przebudowę i budowę istniejącej sieci z rur AC na rury PEHD Dz125 na działkach 285, 602, 24, 220, 60, 170/2 na odcinku od węzła W1 na długości ok. 2297,9m przebudowa istniejącej sieci AC na rury PEHD PE100 SDR17 o średnicy Dz125mm wg PN-EN 12201-2+A1:2013-12. Przebudowę projektuje się na odcinku od węzła "W1" do węzła "W18" wraz z urządzeniami stanowiącymi uzbrojenie sieci tj. hydrantami DN80 w ilości 15 szt, zasuwami, opaskami przyłączeniowymi z zasuwami odcinającymi 30szt. Łączenie rur za pomocą zgrzewania doczołowego. Połączenia w węzłach sieci wodociągowej zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej łączonej za pomocą śrub, podkładek i nakrętek ze stali nierdzewnej (alternatywnie za pomocą kształtek zgrzewanych z PEHD). Połączenie rur z armaturą żeliwną w miejscach włączenia za pomocą nasuwek, zwężki FFR kołnierzowych (rys.nr S06). Przy połączeniach kołnierzowych zastosować uszczelki gumowe płaskie. Na wodociągu zaprojektowano hydranty nadziemne DN80 z zasuwami, obudową do zasuw z możliwością odcięcia oraz skrzynkami żeliwnymi. Wydajność każdego hydrantu min. 5dm3/s każdy przy ciśnieniu wypływu min.0,1MPa. Teren wokół skrzynek należy umocnić. Dla zabezpieczenia wodociągu przed wyrwaniem z węzłów na skutek parcia wody na łukach, kolanach, trójnikach, hydrantach należy wykonać bloki oporowe z betonu oparte wyłącznie o grunt rodzimy. Roboty wykonać w oparciu o normę BN-81/9192-5-Bloki oporowe wymiary i warunki stosowania. Rurociągi układać na głębokości zgodnie z profilem ze spadkiem podanym na Profilach podłużnych (rys.S01-S05). Odcinek od węzła "W1" do "W18" projektuje się wykonać przeciskiem sterowanym. Przejścia poprzeczne pod drogami w rurze ochronnej stalowej Dn200. Wierzchnia warstwa gruntu naruszona w wyniku prac ziemnych winna zostać odtworzona z gruntu rodzimego chyba, że nie będzie spełniała wymogów do zastosowania i zagęszczenia, wówczas grunt należy wymienić. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonać odkrywki w obrębie istniejącej infrastruktury.. W miejscu przyłącza do budynków oraz posadowienia hydrantów wykonać odkrywki i wykopy ręczne. W czasie robót istniejący wodociąg powinien pozostawać w użytkowaniu jednak w przypadku braku takiej możliwości przed wyłączeniem powiadomić z wyprzedzeniem mieszkańców.
1.2 Rozwiązania materiałowe
Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych polietylenowych typ PE100 SDR17 PN10 o średnicy Dz125mm w łączone poprzez zgrzewanie doczołowe. Kształtki również z polietylenu typu PE 100 PN10 SDR17, armatura żeliwna zgodnie z wykazem.
Do budowy projektuje się następujące materiały podstawowe:
- rury polietylenowe przewodowa PEHD Dz125/7,4mm SDR17 PN10
- hydranty nadziemne i podziemne żeliwne kołnierzowe DN80
- zasuwy kołnierzowe Ø 100mm
- zasuwy kołnierzowe Ø 125mm
- zasuwy kołnierzowe Ø 80mm na podłączeniach hydrantów
- obudowy teleskopowe do zasuw dla Ø 125mm, Ø 100mm i Ø80mm
- nawiertaki domowe przyłączeniowe Ø 125-5/4"
- skrzynki żeliwne do zasuw
- bloki oporowe dla łuków trójników i kolan
- kształtki z polietylenu oraz żeliwne kołnierzowe
- tabliczki na słupkach do znakowania hydrantów oraz zasuw i nawiertek przyłączeniowych
1.3 Warunki gruntowo-wodne
Na projektowanym odcinku wodociągu występują dobre warunki gruntowo-wodne dla jego posadowienia. Budowę geologiczną tworzą piaski średnie oraz piaski drobne gliniaste. Na projektowanym odcinku nie stwierdzono występowania wód gruntowych poniżej 1,6m p.p.t. Należy przewidzieć konieczność odwodnienia terenu wykopów prowadzonych robót. Woda może się pojawić po opadach deszczu w pozostawionych wykopach. Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe na teren przyległy. Nie przewiduje się prowadzenia odwodnień długotrwałych mogących powodować obniżenie zwierciadła wody na terenie przyległym a tym samym nie ma konieczności opracowania zgłoszenia wodno prawnego. W przypadku napotkania urządzeń drenarskich inwestor/wykonawca zobowiązany jest wykonać inwestycję w sposób zapewniający zachowanie sprawności użytkowej urządzeń melioracji wodnych (sieci drenarskiej) a przypadku uszkodzenia przebudować , celem zachowania swobodnego przepływu wód, pod nadzorem administratora tego urządzenia"
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone
w SWZ, nie podlega wykluczeniu i odrzuceniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą ilość punktów, stanowiących sumę
punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646), umożliwiające realizację niniejszego zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z budową, rozbudową, przebudową sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100), (zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości minimalnej 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100 brutto).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zal nr 5 - Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zal nr 6 - Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Zal nr 1 – Formularz ofertowy2) Zal nr 3 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3) Zal nr 4 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
4) Pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 98).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7 , 62-840 Koźminek;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków możliwą do wprowadzenia, szczegółowe uregulowania w zakresie możliwościzmiany umowy znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy