BZP: Dostawa lotniczej aparatury kontrolno-pomiarowej do 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
09.06.2025
2025/BZP 00269323/01
1 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lotniczej aparatury kontrolno-pomiarowej do 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010088949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 1C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna MON
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lotniczej aparatury kontrolno-pomiarowej do 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea84353-3e11-409f-bd14-ef25ee0ce47e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w 1. Bazie Lotnictwa Transportowego jest Dowódca 1. Bazy Lotnictwa Transportowego z siedzibą przy
ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa, tel. 261 821 470, adres e-mail: 1bltr@ron.mil.pl;
2) Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować drogą mailową na adres: 1bltr.iod@ron.mil.pl, lub listownie: ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa 60;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, jak również podpisania umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania tego postepowania i jego archiwizacja;
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na postawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także organom uprawnionym do ich uzyskania tj. Policji, Żandarmerii Wojskowej, Służbie Kontrwywiadu Wojskowego, instytucjom finansowym, podatkowym, jednostkom organizacyjnym Ministerstwa Obrony Narodowej, podmiotom z branży informatycznej, podmiotom świadczącym pomoc prawną i w zakresie dochodzenia należności oraz innym organom uprawnionym do kontroli działalności Bazy;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a. 4 lat od dnia zakończenia postepowania,
b. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających
z realizowanej umowy.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy;
8) Przysługują Pani/Panu niżej wymienione prawa:
a. prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
b. prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, przy czym prawo to nie może skutkować zmianą wyniku postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego integralności,
c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w ust. 2 tego artykułu,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługują Pani/ Panu prawa:
a. prawo do usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora,
c. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 360061,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lotniczej aparatury kontrolno-pomiarowej do 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
Termin lub okres realizacji zamówienia: Dostawa nie później niż do dnia 31.10.2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria
wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SWZ) - oddzielnie składa Wykonawca, członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:- karty katalogowe, karty techniczne, opis techniczny, instrukcje obsługi albo inną dokumentację techniczną, z której wynika zgodność oferowanych produktów z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i nie obniżą określonych standardów.
Szczegółowe zasady równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
W przypadku dokumentów wystawionych w języku obcym wymagane jest jego przedstawienie wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami znajdującymi się w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SWZ)2) Formularz cenowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
3) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 5 do SWZ)
4) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 6 do SWZ) - jeżeli dotyczy
5) Przedmiotowe środki dowodowe
6) Pełnomocnictwo
7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – (Załącznik nr 8 do SWZ) - jeżeli dotyczy
8) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wskazanie miejsca (bazy danych), z którego Zamawiający będzie mógł samodzielnie, bezpłatnie pobrać dokument, o ile Wykonawca wskazał w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie informacje dotyczące zmian umowy zawarte zostały w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1123920
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
* Termin lub okres realizacji zamówienia: Dostawa nie później niż do dnia 31.10.2025 r.* W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
- karty katalogowe, karty techniczne, opis techniczny, instrukcje obsługi albo inną dokumentację techniczną, z której wynika zgodność oferowanych produktów z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).