BZP: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
09.06.2025
2025/BZP 00269518/01
GMINA SŁOMNIKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁOMNIKI
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Słomniki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 64
1.4.2.) Miejscowość: Słomniki
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269518
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00252553
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją i przygotowawcze (ogrodzenie placu budowy, oznakowanie placu budowy, wykonanie zaplecza socjalnego itp.)
b) Remont drenażu i odwodnienia powierzchniowego
c) Wykonanie podbudowy boiska i bieżni
d) Remont nawierzchni i malowanie linii nawierzchni sportowych
e) Remont piłkochwytów
f) Realizację budowy zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
g) Uporządkowanie miejsca prowadzenia prac
h) Zamawiający informuje, że inwestycja będzie realizowana na istniejącym obiekcie w pobliżu Szkoły Podstawowej w związku z tym należy tak zorganizować roboty aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu. Przed przystąpieniem do wykonania robót należy uzgodnić harmonogram realizacji inwestycji z Zamawiającym
i) Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja oraz przedmiary robót, które mają charakter jedynie pomocniczy w celu ustalenia zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją i przygotowawcze (ogrodzenie placu budowy, oznakowanie placu budowy, wykonanie zaplecza socjalnego itp.)
b) Remont drenażu i odwodnienia powierzchniowego
c) Wykonanie podbudowy boiska i bieżni
d) Remont nawierzchni i malowanie linii nawierzchni sportowych
e) Remont piłkochwytów
f) Realizację budowy zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
g) Uporządkowanie miejsca prowadzenia prac
h) Zamawiający informuje, że inwestycja będzie realizowana na istniejącym obiekcie w pobliżu Szkoły Podstawowej w związku z tym należy tak zorganizować roboty aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu. Przed przystąpieniem do wykonania robót należy uzgodnić harmonogram realizacji inwestycji z Zamawiającym
i) Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja oraz przedmiary robót, które mają charakter jedynie pomocniczy w celu ustalenia zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
Parametry nawierzchni:
Boisko z trawy syntetycznej o wysokości 5 cm w kolorze zielonym wypełnioną piaskiem kwarcowym oraz EPDM z recyklingu zgodnie z raportem z badań. Trawa syntetyczna tuftowana posiadająca cechy jak najbardziej zbliżone do trawy naturalnej w zakresie wizualnym i użytkowym. Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane), każde o wysokości min. 50 mm. Dużym atutem trawy jest przede wszystkim wiele oszczędności związanych z konserwacją boiska ponieważ posiada dwa rodzaje włókien: fibrylowane oraz monofilowe.
Pierwsze z nich w trakcie użytkowania boiska podlegają fibrylizacji, która powoduje “układ zamknięty dla granulatu” dzięki czemu ogranicza to wydostanie się gumowych drobinek poza obszar boiska. Boisko nie wymaga częstej dosypki granulatu, co z kolei powoduje bardzo duże ograniczenie kosztów eksploatacji i konserwacji. Włókna monofilowe charakteryzują się dużą wytrzymałością oraz amortyzacją. Te cechy są potrzebne aby uzyskać boisko, które na długie lata będzie nam służyło bez utraty odpowiednich parametrów gry.
Dzięki połączeniu obu tych włókien w jednym modelu trawy, boisko przez cały okres użytkowania jest zielone, a zastosowany granulat będzie bardzo mało widoczny.
Parametry techniczne nawierzchni:
Kombinacja 2 rodzai włókien – monofilowych i fibrylowanych
Wysokość włókna: min. 50mm
Dtex: min. 20000
Grubość włókna: monofilowego min. 400 mikronów i min. 120 mikronów dla włókna fibrylowanego
Ciężar włókna: min. 2150gr/m2
Ilość pęczków: min. 8500/m2
Ilość włókien: min. 120.000/m2
Przepuszczalność dla trawy: min. 3300mm/h
Przepuszczalność systemu: min. 1700mm/h
Siła wyrywania pęczka przed starzeniem: min. 96N
Siła wyrywania pęczka po starzeniem: min. 78N
Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 170N/100mm
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
W celu potwierdzenia zgodności proponowanej przez Wykonawcę nawierzchni syntetycznej z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne laboratorium dla systemu sztucznej trawy (oferowana trawa wraz z wypełnieniem EPDM), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02 (przedstawiony raport z badań musi potwierdzać spełnienie wszystkich minimalnych wymagań określonych w dokumentacji przetargowej);
b) Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
c) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni (trawy, granulatu oraz maty prefabrykowanej o ile jest częścią systemu);
d) Atest PZH lub równoważnego laboratorium dla oferowanej nawierzchni.
e) Atest PZH na granulat gumowy EPDM
f) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. JeżeliWykonawca nie złożył któregokolwiek przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt. 10 lub złożony przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt. 10 jest niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta nie podlega odrzuceniu albo nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od Wykonawcy:
a) złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony wraz z ofertą lub
b) uzupełnienia części złożonego przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą o brakującą (niezłożoną) część.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-12 11:30
Po zmianie:
2025-06-13 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-12 11:45
Po zmianie:
2025-06-13 11:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-12