BZP: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2025 i 2026 z podziałem na Zadania
09.06.2025
2025/BZP 00269581/01
LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2025 i 2026 z podziałem na Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi leśne, budowa dróg leśnych, usługi transportowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2025 i 2026 z podziałem na Zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944223b8-58e0-4836-8de1-be6eabc3492e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-944223b8-58e0-4836-8de1-be6eabc3492e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej Zamawiającego dostępnej pod adresem: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl .
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na platformę e-Zamówienia. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 10.13. lit h) SWZ.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz identyfikator postępowania generowany przez portal e-Zamówienia (ID postępowania) jako załączniki nr 7 i nr 8 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również korzystając ze strony głównej portalu e-Zamówienia (Biuletyn Zamówień Publicznych).
Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
UWAGA!
Szczegółowy sposób złożenia oferty, sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami jak również pozostałe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w Dziale 10 SWZ do niniejszego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin
Tel.: 68 382 34 34; Faks: 68 382 34 35
e-mail: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastiana Strzecha, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA!
Treść pełna klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych znajduje się w Dziale 21 SWZ do niniejszego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4340000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - równiarka – 1350 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka - 1350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy sprzętu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy
4.2.5.) Wartość części: 390000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 5000 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra – część północna).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejszą ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 5000 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.2.5.) Wartość części: 1300000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra – część północna).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM): 1 sztuka - 200 godzin.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy sprzętu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.2.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5 m: 1 sztuka - 200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.2.5.) Wartość części: 150000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton - 500 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton: 1 sztuka - 500 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sława Śląska, Sulechów, Świebodzin, Torzym, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.2.5.) Wartość części: 110000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, równiarka – 1200 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) - 1 sztuka - 1200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.2.5.) Wartość części: 350000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 5000 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejszą ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 5000 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.2.5.) Wartość części: 1300000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 250 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 1 sztuka - 250 godzin
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.2.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 350 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5 m - 1 sztuka - 350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.2.5.) Wartość części: 260000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton – 1400 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton - 1 sztuka - 1400 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Krzystkowice, Lubsko, Nowa Sól, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.2.5.) Wartość części: 300000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do każdego Zadania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy robót („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zwiększonego zapotrzebowania ze strony jednostek, na rzecz których realizowane będą roboty budowalne z użyciem sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia,
2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert dla każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” - 60 %
2) Doświadczenie operatora sprzętu „D” - 20 %
3) Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii „A” - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie operatora sprzętu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia sprawnego sprzętu w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
Zadanie nr 1 - 120 000,00 zł
Zadanie nr 2 - 400 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 25 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 40 000,00 zł
Zadanie nr 5 - 35 000,00 zł
Zadanie nr 6 - 110 000,00 zł
Zadanie nr 7 - 400 000,00 zł
Zadanie nr 8 – 30 000,00 zł
Zadanie nr 9 – 80 000,00 zł
Zadanie nr 10 – 90 000,00 zł
W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno Zadanie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli kwota ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą będzie równa lub wyższa od kwoty wskazanej dla Zadania o łącznej wartości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części) co najmniej 1 robotę budowlaną lub więcej z wykorzystaniem sprzętu wymaganego dla danego Zadania wskazanego w pkt. 3.3. SWZ (przez robotę rozumie się wykonywanie robót z wykorzystaniem wymaganego sprzętu na podstawie jednej umowy) na łączną kwotę brutto odrębnie dla każdego zadania nie mniejszą niż:
Zadanie nr 1 - 160 000,00 zł
Zadanie nr 2 - 400 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 15 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 15 000,00 zł
Zadanie nr 5 - 35 000,00 zł
Zadanie nr 6 - 80 000,00 zł
Zadanie nr 7 - 350 000,00 zł
Zadanie nr 8 - 40 000,00 zł
Zadanie nr 9 - 90 000,00 zł
Zadanie nr 10 - 120 000,00 zł
W przypadku składania ofert na większą liczbę zadań wartość wykonanych robót musi być nie mniejsza niż suma wartości zamówień określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych części Przedmiotu Zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
dla Zadania nr 1 - Równiarką drogową o mocy min 88kW (120KM) - 1 sztuka
dla Zadania nr 2 - Koparkami kołowymi o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3 - 3 sztuki
dla Zadania nr 3 - Spycharką gąsienicową o mocy min. 103kW (140KM) - 1 sztuka
dla Zadania nr 4 - Rozściełaczem kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m - 1 sztuka
dla Zadania nr 5 - Walcem drogowym (stalowo-gumowy) minimum 10 ton – 1 sztuka
dla Zadania nr 6 - Równiarką drogową o mocy min 88kW (120KM) - 1 sztuka
dla Zadania nr 7 - Koparkami kołowymi o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3 – 3 sztuki
dla Zadania nr 8 - Spycharką gąsienicową o mocy min. 103kW (140KM) - 1 sztuka
dla Zadania nr 9 - Rozściełaczem kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m - 1 sztuka
dla Zadania nr 10 - Walcem drogowym (stalowo-gumowy) minimum 10 ton – 1 sztuka
W przypadku składania ofert na większą liczbę zadań w których występuje ten sam sprzęt Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sumą tego sprzętu wymagana na wszystkie zadania na które składa ofertę.
c) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.3. SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót z użyciem sprzętu budowlanego wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót), daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty z wykorzystaniem sprzętu budowlanego zostały lub są wykonywane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
5-letni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty przy użyciu sprzętu budowlanego były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
Należy podać informacje nt. rodzaju urządzenia, jego opisu, tj. marka, model, numer seryjny oraz podstawy dysponowania.
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o w pkt. 7.1. ppkt. 3) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Potwierdzenie uprawnień do pracy na wskazanych sprzętach, w przypadku oświadczenia o zaangażowaniu do realizacji przedsięwzięcia operatorów sprzętów posiadających minimum 3 letnie doświadczenie, składane przy podpisaniu umowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a), c), d) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9.2 lit. b SWZ składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy ten dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.