BZP: Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS
09.06.2025
2025/BZP 00269586/01
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-336
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaf1a408-7796-4910-b159-0ef0ac945a0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00171391/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS w Gdańsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awfisgdansk.ezamawiajacy.pl/pn/awfisgdansk/demand/211934/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://awfisgdansk.ezamawiajacy.pl/pn/awfisgdansk/demand/211934/notice/public/details.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://awfisgdansk.ezamawiajacy.pl/servlet/homeservlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowe;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 2 GB.
4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic signature),
b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (XML advanced electronic signature);
2) podpisu zaufanego :
a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf,
c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml;
3) podpisu osobistego :
a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony;
c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Próbka oferowanej platformy służąca potwierdzeniu zgodności posiadanych funkcjonalności oferowanego systemu z wymaganiami Zamawiającego, w postaci:
A. Platformy na przygotowanym do prezentacji i zabezpieczonym przed ingerencją osób trzecich (do czasu przeprowadzenia Prezentacji) sprzęcie (tj. komputer stacjonarny lub komputer przenośny lub urządzenie mobilne, do których możliwe będzie podłączenie projektora multimedialnego), lub
B. udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony WWW środowiska demonstracyjnego oferowanego systemu, zabezpieczonego przed nieuprawnionym dostępem loginem i hasłem. Dane wymagane do zalogowania do środowiska demonstracyjnego muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z ofertą w terminie i dniu składania ofert (w przypadku braku tych danych oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ). W przypadku udostępnienia próbki w postaci stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć zrzut ekranu zawierający informację o wersji systemu oraz dacie jego ostatniej modyfikacji. Zrzut ekranu winien być sporządzony na dzień złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania dodatkowych zrzutów ekranu na potrzeby dokumentacji postępowania jak również dokonania weryfikacji wersji systemu oraz daty jego ostatniej modyfikacji poprzez wezwanie Wykonawcy do dostarczenia na Prezentację zrzutu ekranu zawierającego powyższe informacje sporządzonego na dzień przed mającą się odbyć prezentacją. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL, lub
C. filmów poglądowych prezentujących działanie funkcjonalności - do oferty należy dołączyć dokument z dostępem do filmów poglądowych, zawierający adres URL z danymi dostępowymi. Zamawiający w dniu otwarcia ofert dokona pobrania filmów poglądowych i w oparciu o pobraną wersję dokona weryfikacji spełniania funkcjonalności wymaganych i dodatkowych przez oferowany przedmiot zamówienia.
Uwaga!
W przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej przedmiotowy środek dowodowy (próbkę oferowanej platformy) składa się wyjątkowo z pominięciem środka komunikacji elektronicznej (w sposób określony poniżej).
W przypadkach, o których mowa w lit. B-C powyżej przedmiotowy środek dowodowy (próbkę oferowanego systemu) składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku próbki składanej zgodnie z lit. B podpisem opatrzony musi być dokument z danymi dostępowymi do próbki, zaś dla próbki składanej zgodnie z lit. C podpisem muszą być opatrzone wszystkie pliki z filmami poglądowymi.
W przypadku złożenia przedmiotowego środka dowodowego (próbki) w postaci sprzętu lub udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony WWW środowiska demonstracyjnego oferowanej platformy, Zamawiający sprawdzi (w formie praktycznej prezentacji) wybrane funkcjonalności obligatoryjne i wskazane przez Wykonawcę funkcjonalności fakultatywne, opisane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty. Próbka służy ocenie parametrów oferowanej platformy i stanowi przedmiotowy środek dowodowy. Brak zgodności Próbki z wymaganiami granicznymi wynikającymi (wybranymi do prezentacji funkcjonalnościami obligatoryjnymi) z dokumentacji postępowania spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania Próbki i przeprowadzenia prezentacji Próbki.
Próbka powinna zawierać wszystkie funkcjonalności, które w Opisie przedmiotu zamówienia do SWZ oznaczone są jako „Funkcjonalność wymagana w systemie na dzień składania ofert i podlegająca prezentacji” oraz funkcjonalności opcjonalne „O”, których dostępność w systemie na dzień składania ofert zadeklarował Wykonawca.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, 80-336 Gdańsk, ul. Kazimierza Górskiego 1;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@awf.gda.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub przez okres trwałości projektu w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.260.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena fakultatywnych funkcjonalności systemu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do należytego wykonania zamówienia
a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia dotyczące dostawy systemu analityki i ewidencji dorobku naukowego na potrzeby ewaluacji i procesu raportowania PBN oraz zarządzania dorobkiem naukowym pracowników Uczelni, gdzie wdrożenia systemu zostały zrealizowane w formule SaaS (Software as a Service), obejmowały jego integrację z systemem POL-on oraz integrację z systemem PBN przy wykorzystaniu standardowego API w wersji 2.0, a wartość każdego z nich wynosiła minimum 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
W tym co najmniej jedno zamówienie obejmowało stałą integrację z systemem POLON, w celu pobierania informacji o pracownikach uczelni, w szczególności ich zatrudnieniu oraz oświadczeniach ewaluacyjnych.
UWAGA 1!
Przez dwa zamówienia należy rozumieć świadczenie zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) kilku zamówień i wykazywania ich jako jedno zamówienie, celem spełnienia warunku.
Jeżeli zamówienie (umowa) jest wykonywane (niezakończone) to zakres usług i okres, o których mowa w warunku udziału w postępowaniu dotyczy wykonanej (zrealizowanej) części usługi w wymienionym zakresie, a nie całego zamówienia (umowy).
UWAGA 2!
Na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość systemu rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz z usługami wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. w szczególności bez kosztów dostaw sprzętu.
UWAGA 3!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.
b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
minimum 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownik/koordynator Projektu, który:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę kierownika/koordynatora/konsultanta głównego projektu w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto, realizowanych dla uczelni wyższych,
posiada wykształcenie wyższe,
posiada biegłą znajomość języka polskiego,
posiada aktualny certyfikat Project Management Professional lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Prince 2 Practitioner, IPMA Level C) oraz aktualny certyfikat w zakresie zwinnego zarządzania projektami PMI Agile Certified Practitioner lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Agile Project Managment Practitioner, AgileBA Agile Business Analyst Practitioner);
minimum 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Analityk projektu, który:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełnił rolę analityka bądź specjalisty wdrożeniowego w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego, o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każdy, realizowanych dla uczelni wyższych,
posiada wykształcenie wyższe,
posiada biegłą znajomość języka polskiego,
posiada aktualny certyfikat Certified SCRUM Master lub równoważny (za równoważny Zamawiający uzna następujący certyfikat Certified SCRUM Product Owner).
Specjalista wdrożeniowy, który:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę specjalisty wdrożeniowego w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każdy, realizowanych dla uczelni wyższych,
posiada wykształcenie wyższe,
posiada biegłą znajomość języka polskiego,
posiada aktualny certyfikat Certified SCRUM Master lub równoważny (za równoważny Zamawiający uzna następujący certyfikat Certified SCRUM Product Owner).
Uwaga 1!
Powyższe funkcje nie mogą być łączone.
Uwaga 2!
Wszystkie kwoty w dokumentach powinny zostać podane w PLN.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, zastępuje się go w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ust. 3 stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6a do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następującego przedmiotowego środka dowodowego:Próbka oferowanej platformy służąca potwierdzeniu funkcjonalności oferowanego systemu z wymaganiami Zamawiającego, w postaci:
1) Platformy na przygotowanym do prezentacji i zabezpieczonym przed ingerencją osób trzecich (do czasu przeprowadzenia Prezentacji) sprzęcie (tj. komputer stacjonarny lub komputer przenośny lub urządzenie mobilne, do których możliwe będzie podłączenie projektora multimedialnego), lub
2) udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony WWW środowiska demonstracyjnego oferowanego systemu, zabezpieczonego przed nieuprawnionym dostępem loginem i hasłem. Dane wymagane do zalogowania do środowiska demonstracyjnego muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z ofertą w terminie i dniu składania ofert (w przypadku braku tych danych oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ). W przypadku udostępnienia próbki w postaci stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć zrzut ekranu zawierający informację o wersji systemu oraz dacie jego ostatniej modyfikacji. Zrzut ekranu winien być sporządzony na dzień złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania dodatkowych zrzutów ekranu na potrzeby dokumentacji postępowania jak również dokonania weryfikacji wersji systemu oraz daty jego ostatniej modyfikacji poprzez wezwanie Wykonawcy do dostarczenia na Prezentację zrzutu ekranu zawierającego powyższe informacje sporządzonego na dzień przed mającą się odbyć prezentacją. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL, lub
3) filmów poglądowych prezentujących działanie funkcjonalności - do oferty należy dołączyć dokument z dostępem do filmów poglądowych, zawierający adres URL z danymi dostępowymi. Zamawiający w dniu otwarcia ofert dokona pobrania filmów poglądowych i w oparciu o pobraną wersję dokona weryfikacji spełniania funkcjonalności wymaganych i dodatkowych przez oferowany przedmiot zamówienia.
Uwaga 1!
W przypadku, o którym mowa w ust. 8 pkt 1) powyżej przedmiotowy środek dowodowy (próbkę oferowanej platformy) składa się wyjątkowo z pominięciem środka komunikacji elektronicznej (w sposób określony w Rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) i 3) SWZ).
W przypadkach, o których mowa w ust. 8 pkt 2-3) powyżej przedmiotowy środek dowodowy (próbkę oferowanego systemu) składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku złożenia przedmiotowego środka dowodowego (próbki) w postaci sprzętu lub udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony WWW środowiska demonstracyjnego oferowanej platformy, Zamawiający sprawdzi (w formie praktycznej prezentacji) wybrane funkcjonalności obligatoryjne i wskazane przez Wykonawcę funkcjonalności fakultatywne, opisane w Załączniku nr 1 do SWZ. Próbka służy ocenie parametrów oferowanej platformy i stanowi treść oferty. Brak zgodności Próbki z wymaganiami granicznymi wynikającymi (wybranymi do prezentacji funkcjonalnościami obligatoryjnymi) z dokumentacji postępowania spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania Próbki i przeprowadzenia prezentacji Próbki.
Próbka powinna zawierać wszystkie funkcjonalności, które w Opisie przedmiotu zamówienia do SWZ oznaczone są jako „Funkcjonalność wymagana w systemie na dzień składania ofert i podlegająca prezentacji” oraz funkcjonalności opcjonalne, których dostępność w systemie na dzień składania ofert zadeklarował Wykonawca.
Uwaga 2!
Określając alternatywny katalog przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki oferowanej platformy, Zamawiający informuje, że wystarczające będzie przedłożenie przez Wykonawcę jednego z nich.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, oraz Formularz wymagań funkcjonalnych zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w ich treści.8. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy z wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 pkt 1) SWZ:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ);
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
8) przedmiotowy środek dowodowy w postaci próbki, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4.200,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach, określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, według wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem rachunek bankowy Zamawiającego – 22 1030 1117 0000 0000 8899 5031 (CityBank Bank Handlowy w Warszawie S.A., Od-dział w Gdańsku) z dopiskiem „Wadium – BZP.260.4.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przekazuje się w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznaczne wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta/poręczyciela, o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, jak również innych dodatkowych zastrzeżeń i warunków;
5) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert);
6) w treści gwarancji/poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, 80-336 Gdańsk, ul. Kazimierza Górskiego 1;
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji/poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
9) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji/ poręczenia powinna znaleźć się klauzula, że wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczenia będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z UWAGAMI wskazanymi w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczenia co do liczby znaków Zamawiający informuje, że zmiany do umowy zostały określone w § 15 (Zmiany umowy) Załącznika nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złoży za pośrednictwem platformy: https://awfisgdansk.ezamawiajacy.pl/pn/awfisgdansk/demand/211934/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Zasady przygotowania próbki ciąg dalszy:Określając alternatywny katalog przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki oferowanej platformy, Zamawiający informuje, że wystarczające będzie przedłożenie przez Wykonawcę jednego z nich.
Odstąpienie od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej:
Uwaga! Zamawiający w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej zgodnie z treścią art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do tego przedmiotowego środka dowodowego.
Powody odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej:
Zamawiający wymaga przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Uwaga! Przedmiotowy środek dowodowy w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej Wykonawca dostarczy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2022 poz. 896 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego, do upływu terminu składania ofert, na adres:
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu,
ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk,
Biblioteka Główna
Wyżej wymieniony przedmiotowy środek dowodowy powinien zostać oznaczony następująco:
Próbka/System/ BZP.260.4.2025
NIE OTWIERAĆ przed 24.06.2025 godz. 12.00
Zamawiający informuje, że:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający (stosownie do treści art. 107 ust. 3 ustawy Pzp) nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia albowiem przedmiotowy/e środek/ki dowodowy/e służy/ą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
II. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji Umowy:
1) Uruchomienie systemu do 2 tygodni od zawarcia umowy
2) Zasilenie systemu danymi Zamawiającego wymaganymi do przeprowadzenia ewaluacji: do 3 tygodni od uruchomienia systemu;
3) Utrzymanie systemu od dnia uruchomienia systemu do 31.12.2027 r.
2. Zamawiający informuje, że termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadkach, określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
III.Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2024 r. poz. 507 z późn. zm).