BZP: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
09.06.2025
2025/BZP 00269803/01
ZAKŁAD OBSŁUGI SZKÓŁ GMINY CELESTYNÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI SZKÓŁ GMINY CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011490412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3b0e09a-ae41-4283-985a-91128b65c3a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnopsrawnych z terenu Gminy Celestynów do szkoł, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?
do_not_show_cookie_info=true
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zapisy dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zapisy dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 postępowania - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, z powrotem ze: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 do miejsc zamieszkania.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Celestynów z domu do szkoły/przedszkola/ośrodka oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków, które umożliwiają uczniom realizację obowiązku szkolnego, obowiązku nauki i wychowania przedszkolnego.
2. Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach/ośrodkach i opieki dydaktyczno – wychowawczej w przedszkolach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw w nauce, w tym przerw ustalonych przez placówki i dni dodatkowo wolnych od nauki oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Pod pojęciem poniedziałek rozumie się każdy poniedziałek i dzień po dniu wolnym od nauki, pod pojęciem piątek rozumie się piątek i dzień przed dniem wolnym od nauki.
4. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych: 14 w tym dwóch uczniów dojeżdżających w poniedziałek do Internatu i wracających do domu w piątek (liczba uczniów może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu).
5. Planowane są dwa przewozy w ciągu dnia: 1 kurs z miejsc zamieszkania do: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, 1 kurs powrotny ze: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 do miejsc zamieszkania.
6. Szacunkowa liczba dni dowozu – 209.
7. Szacunkowa liczba kilometrów przejazdu z uczniami w roku szkolnym 2025/2026: 11280,05 km.
8. Trasa dowozu uczniów z miejsc zamieszkania do szkół/przedszkoli/ośrodków:
1) w poniedziałek 14 uczniów, w tym:
a) 1 uczeń do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka w Celestynowie ul. Wrzosowa 42,
b) 11 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19 (w tym 2 do internatu),
c) 2 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,
2) od wtorku do piątku – 12 uczniów, w tym:
a) 1 uczeń do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42,
b) 9 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1
w Otwocku ul Majowa 17/19,
c) 2 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Dokładne godziny dowozu ustali przewoźnik z rodzicami zgodnie z planem lekcji.
9. Trasa powrotu uczniów ze szkół/przedszkoli/ośrodków do miejsc zamieszkania:
1) poniedziałek-czwartek – 12 uczniów, w tym:
a) 9 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;
b) 2 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8;
c) 1 uczeń z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie, ul. Wrzosowa 42,
2) w piątek – 14 uczniów, w tym:
a) 11 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;
b) 2 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8;
c) 1 uczeń z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 40 000 zł.
2. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi związane z dowozem uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 postępowania - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41 i kurs powrotny z: Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8 do miejsc zamieszkania.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Celestynów z domu do szkoły/przedszkola/ośrodka oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego, obowiązku nauki i wychowania przedszkolnego.
2. Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach/ośrodkach i opieki dydaktyczno – wychowawczej w przedszkolach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw w nauce, w tym przerw ustalonych przez placówki i dni dodatkowo wolnych od nauki oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Pod pojęciem poniedziałek rozumie się każdy poniedziałek i dzień po dniu wolnym od nauki, pod pojęciem piątek rozumie się piątek i dzień przed dniem wolnym od nauki
4. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych: 11 (liczba uczniów może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu).
5. Planowane są dwa przewozy w ciągu dnia: 1 kurs z miejsc zamieszkania do: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41 i 1 kurs powrotny z: Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8 do miejsc zamieszkania.
6. Szacunkowa liczba dni dowozu – 209.
7. Szacunkowa liczba kilometrów przejazdu z uczniami w roku szkolnym 2025/2026:
9959,20 km.
8. Trasa dowozu uczniów z miejsc zamieszkania do szkół/przedszkoli/ośrodków:
1) od poniedziałku do piątku – 11 dzieci:
a) 3 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,
b) 4 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku
ul Majowa 17/19,
c) 4 uczniów do Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41;
Dokładne godziny odwozu ustali przewoźnik z rodzicami zgodnie z planem lekcji.
9. Trasa powrotu uczniów ze szkół/przedszkoli/ośrodków do miejsc zamieszkania:
1) poniedziałek-piątek – 11 uczniów, w tym:
a) 3 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,
b) 4 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;
c) 4 uczniów z Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 40 000 zł.
2. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi związane z dowozem uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowodzie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda – dotyczy Części I i II postępowania.
2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum 1 pojazdem
I część postępowania:
• o liczbie miejsc siedzących co najmniej 16
• przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych,
• posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NNW dla kierowcy
i pasażerów,
• wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r.
II część postępowania:
• liczbie miejsc siedzących co najmniej13
• przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych,
• posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NNW dla kierowcy
i pasażerów,
• wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r.
UWAGA!!!! W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na I i II część postępowania w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że posiada 2 różne pojazdy spełniające powyższe warunki udziału w postępowaniu.
3) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy co najmniej:
• 1 kierowcą:
− posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami, tj. prawo jazdy odpowiednie do pojazdu,
− posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
− niekaraną i nie wpisaną do rejestru przestępstw na tle seksualnym.
• 1 osobą pełniącą funkcję opiekuna:
− posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
− niekaraną i nie wpisaną do rejestru przestępstw na tle seksualnym.
UWAGA!!!! W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na I i II część postępowania w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że posiada 2 różnych kierowców i 2 różne osoby pełniące funkcję opiekuna.
UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale XVI SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 8 do SWZ);
3) wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ);
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 10 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o świadczeniu pod przysięgą złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku, gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do odrzucenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
8. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe, oświadczenie składne na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w § 9 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn.zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie przepisu, o który mowa w ust. 1 zostanie odrzucona.