BZP: Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
10.06.2025
2025/BZP 00272189/01
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/cpssrodmiescie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b736344-cbdd-4c2c-a823-8d12ad2495fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014331/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
1.3.19 Warsztaty rękodzielnicze i eko w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl 2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Szczegółowe
instrukcje dla Wykonawców dot. korzystania z Platformy znajdują się pod adresem: https://cpssrodmiescie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=cpssrodmiescie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ, składane mogą być przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://cpssrodmiescie.ezamawiajacy.pl 5. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania,
uzupełnienia, etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia Wykonawcę, na adres e-mail podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy. 6. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot. czynności podejmowanych w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np.
na adres e-mail, wyjątek stanowi ust. 18 Rozdziału 14 SWZ tj. awaria Platformy). 7.W celu podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”, podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty. 8. Ogólne zasady korzystania z Platformy zostały wskazane w treści SWZ – Zalecenia odnośnie podpisu elektronicznego: 1) Dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES. 2) W przypadku dokumentów w
formacie innym niż „pdf” wymagany będzie oddzielny plik z podpisem elektronicznym. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 3)Jeżeli wykonawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym to zgodnie z ustawą może podpisać ofertę podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy). 10. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2)
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) Włączona obsługa
JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 11. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/ przygotujstanowiskopcwykonujac ponizsze-kroki 12. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,XMLenc. 13. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z
Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr infolinii +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp Parlamentu Europ i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr ochrony osób fizycznych w związku z przetw danych osob i w spr swobodnego przep takich danych oraz uchylenia dyrek 95/46/WE (ogólne rozp o ochr danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, inf, że: 1.Adm Pani/Pana danych osob jest CPS Warszawa.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5, pocztą elektroniczną na adres mail: iodcps@um.warszawa.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedm postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zam. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obow.
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dot jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konse niepodania okreś danych wynikają z ustawy PZP. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomat, stosownie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podst art. 16 RODO prawo do spr lub uzup Pani/Pana danych osob przy czym skorzy z prawa do spr lub uzupeł nie może skutkować zm wyniku post o udziel zam pub ani zm post umowy w zak niezg z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, 4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.26.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie 2 (dwóch) dwugodzinnych, międzypokoleniowych warsztatów z techniki tworzenia zapachowych tabliczek florenckich w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) trzygodzinnego, międzypokoleniowych warsztatu z techniki odlewu florystycznego w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) międzypokoleniowego, warsztatu z zakresu naturalnych metod wspierania organizmu w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) część nr 4 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) międzypokoleniowego, warsztatu kulinarnego z zakresu naturalnych metod fermentacji w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) międzypokoleniowego, warsztatu kulinarnego z zakresu przygotowywania octów i oksymeli w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) międzypokoleniowego, warsztatu tworzenia dekoracji z drewna i naturalnych materiałów w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) międzypokoleniowego, warsztatu
z techniki upcyclingu ubrań w ramach projektu pn. Otwarty ogród na Świętojerskiej odpoczynek i warsztaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Części 1-7
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
ad. 2) Kryterium „Doświadczenie”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu opisanego w Rozdziale 11 ust. 2 pkt 1 lit. d) SWZ dla warunku 2 – dla danej części Liczba punktów
6-7 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 10 pkt.
8-9 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 20 pkt.
10-11 warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 30 pkt.
12 i więcej warsztatów (min. 3 godziny zegarowe każdy) 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach: „cena” oraz „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem:
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria dla każdej części oddzielnie:
Wersja dla 1.os. skierowanej do realizacji zajęć:
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat (D) 40 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
„Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat” – waga: 40% (maksymalnie 40 pkt), w oparciu o poniższe kryteria:
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”, dokonywana będzie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do SWZ – Informacja do oceny w kryterium: Potencjał kadrowy:
Wersja dla 1 osoby:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat Liczba punktów
od 7 miesięcy do 1 roku lub 31-50 godzin 10 pkt.
od 1 roku do 2 lat lub 51-100 godzin 20 pkt.
od 2 lat do 3 lat lub od 101 do 150 godzin 30 pkt.
powyżej 3 lat lub od 151 godzin i więcej 40 pkt.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta, będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę za „cenę brutto” oferty oraz „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”
P = C + D gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „cena brutto”
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”
Wersja dla dwóch osób skierowanych do realizacji zajęć
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie osoby 1 skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat (D) 20 %
3. Doświadczenie osoby 2 skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat (D) 20 %
Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) kryterium „cena”, liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
Cmin
C = ---------------- x 100 x 60 %
Cbad
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Cbad – cena badanej oferty
„Doświadczenie osoby skierowanej lub dwóch osób (osoba 1 oraz osoba 2)* skierowanych do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat” – waga: 40% (maksymalnie 40 pkt), *przy czym każda z osób (osoba 1 i osoba 2) może otrzymać maksymalnie 20 punktów w oparciu o poniższe kryteria:
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie osoby lub dwóch osób (osoby 1 oraz osoby 2) skierowanych do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”, dokonywana będzie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do SWZ – Informacja do oceny w kryterium: Potencjał kadrowy:
Wersja dla 2 osób:
Doświadczenie osoby 1/ osoby 2 skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat Liczba punktów
od 7 miesięcy do 1 roku lub 31-50 godzin 5 pkt.
od 1 roku do 2 lat lub 51-100 godzin 10 pkt.
od 2 lat do 3 lat lub od 101 do 150 godzin 15 pkt.
powyżej 3 lat lub od 151 godzin i więcej 20 pkt.
cd.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ust. 2, oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na zasadach określonych w ust. 3.1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
poniższe warunki dot. części nr 1-7 zamówienia:
warunek 1
dla części 1, 2, 6, 7:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 5 (pięć) usług polegających na świadczeniu usługi przygotowania i prowadzenia warsztatów rękodzielniczych, w łącznym wymiarze co najmniej 15 godzin zegarowych
dla części nr 3, 4, 5
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej5 (pięć) usług polegających na świadczeniu usługi przygotowania i prowadzenia warsztatów ekologicznych, w łącznym wymiarze co najmniej 15 godzin zegarowych
warunek 2
dla części nr 1-7:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponowali potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze prowadzącego warsztat, która posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 5 (pięciu) warsztatów w zakresie:
dla części nr 1 - techniki tworzenia zapachowych tabliczek florenckich;
dla części nr 2 - techniki odlewu florystycznego;
dla części nr 3 – naturalnych metod wspierania organizmu;
dla części nr 4 – naturalnych metod fermentacji;
dla części nr 5 - przygotowywania octów i oksymeli;
dla części nr 6 - tworzenia dekoracji z drewna i naturalnych materiałów;
dla części nr 7 - techniki upcyclingu ubrań;
w łącznym wymiarze co najmniej 15 godzin zegarowych, w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części łącznie - warunek musi być spełniany dla każdej części.
Część nr 8
Warunek nr 1
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 5 (pięć) usług polegających na świadczeniu usługi przygotowania i prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku od 6 miesiąca życia do 3 lat w łącznym wymiarze 15 godzin zegarowych.
Warunek nr 2
- dysponuje lub będzie dysponował potencjałem kadrowym w liczbie minimum 1 (jednej) osoby, maksymalnie 2 (dwóch) osób**, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze prowadzących zajęcia dla dzieci, przy czym każda z nich posiada:
i. kwalifikacje i wiedzę odpowiadającą zakresowi przedmiotu mówienia tj.: wykształcenie wyższe oraz ukończony przynajmniej jeden kurs/szkolenie z następujących metod pracy z dziećmi: umuzykalnianie metodą E.E. Gordona lub C. Orffa (lub inne) lub ruchowych Ruchu Rozwijającego W.Sherbone lub R. Laban (lub inne) lub edukacyjnych metoda M. Montessori lub prowadzenia zajęć sensorycznych lub sensoplastycznych, lub prowadzenia zajęć muzyczno-sensorycznych;
ii. doświadczenie polegające na tym, że zrealizowała co najmniej 30 (trzydzieści) godzin zajęć dla dzieci w wieku od 6 m. ż. do 3 lat w zakresie zajęć ogólnorozwojowych, które odbywały się regularnie*, albo posiada co najmniej 6 (sześć) miesięcy doświadczenia rozumianego jako przeprowadzenie co najmniej 30 godzin zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci w wieku od 3m.ż. do 3 lat w ciągu ostatnich trzech lat, których zakres przedmiotowy odpowiada zakresowi określonemu w opisie przedmiotu zamówienia.
* regularność oznacza, że zajęcia były prowadzone przynajmniej 1 raz w tygodniu lub częściej lub 1 raz na dwa tygodnie lub częściej.
**Dwie osoby do realizacji zamówienia skierować może wyłącznie wykonawca prowadzący działalność gospodarczą!
Osoba nieprowadząca działalności gospodarczej może wskazać wyłącznie jedną osobę do realizacji zamówienia! W przypadku, gdy osoba nieprowadząca działalności gospodarczej wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji zamówienia, jej oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
UWAGA: Osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny być osobami posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych, a także nie figurującymi w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 1802). Zamawiający zweryfikuje powyższe przed zawarciem umowy, zgodnie z postanowieniami dot. wzoru umowy.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu zawarcia umowy z przyczyn formalnych w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
2. Zasady polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 Ustawy Pzp:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w ust. 2, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2 tego ustępu, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów,
c) podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie, których wskazane zdolności dotyczą.;
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby i zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w ust. 3 poniżej.;
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.;
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają zamówienie, do realizacji którego te zdolności są wymagane;
7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo,
b) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.;
8) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z udziału
w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 ustawy, art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
5. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikami nr 8 i 8A do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
cd. opis oceny ofert wg kryteriów - część 8(...)
Przy wersji dwóch osób skierowanych do realizacji zajęć
Doświadczenie każdej osoby (osoby 1 oraz osoby 2) oceniane jest oddzielnie. Dla każdej z osób można przyznać maksymalnie 20% całkowitej wagi kryterium oceny za doświadczenie (tj. 20 punktów za doświadczenie).
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta, będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę za „cenę brutto” oferty oraz „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”
P = C + D1 + D2 gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „cena brutto”
D1 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „doświadczenie osoby 1 skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”
D2 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „doświadczenie osoby 2 skierowanej do realizacji zamówienia w bezpośredniej pracy z dziećmi w wieku od 6 m.ż. do 3 lat”
2. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w kryteriach „cena brutto” oraz „Doświadczenie”.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane na podstawie danych zawartych w załączniku nr 5 do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku niezłożenia załącznika nr 5 do SWZ, niewypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia danych, dane nie będą podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną przyznane punkty.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.