BZP: Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
11.06.2025
2025/BZP 00272584/01
Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488654
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.woznicka@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272584
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00253290
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper przez okres jednego roku lub do daty zakończenia wsparcia przez producenta - w zależności od tego, który z tych okresów upłynie wcześniej, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
Po zmianie:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper przez okres jednego roku lub do daty zakończenia wsparcia przez producenta - w zależności od tego, który z tych okresów upłynie wcześniej, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
3. Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514).