BZP: Dostawy wędlin wieprzowych
11.06.2025
2025/BZP 00273417/01
ZAKŁAD KARNY W INOWROCŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy wędlin wieprzowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W INOWROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341562768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 46
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_inowroclaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-inowroclawiu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny Inowrocław
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wędlin wieprzowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37f03685-c698-4024-88c2-058743216082
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wędlin wieprzowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37f03685-c698-4024-88c2-0587432160823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na portalu e-Zamówienia, dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz
za pomocą poczty elektronicznej: zk_inowrocław@sw.gov.pl
Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio wyznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert , odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,, Formularze” (,,Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem ,, Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ zewnętrzny).
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: dkw_inowrocław@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia są dostawy wędlin do Zakładu Karnego w Inowrocławiu, w ilościach zgodnych z poniższym zestawieniem, z zastrzeżeniem, iż podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.
WĘDLINY WIEPRZOWE
1 Kaszanka Wędlina podrobowa, parzona, konsystencja dość ścisła, plaster o grubości 10 mm nie powinien rozpadać się, niedopuszczalne skupiska niewymieszanych składników, barwa szara do brunatnej, nierównomierna zawartość tłuszczu nie więcej niż 40 %;
nomenklatura CPV: 15131134-3, 15131134-3 kg 3 600
2 Kiełbasa biała Średnio rozdrobniona wieprzowo-wołowa lub wieprzowa (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi mniej niż 75% wsadu, ale przeważa w składzie surowcowym), parzona, zawartość białka nie mniej niż 13 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 2 000
3 Kiełbasa parówkowa Drobno rozdrobniona, wieprzowo-wołowa lub wieprzowa, homogenizowana, wędzona, parzona, zawartość białka nie mniej niż 9 %, tłuszcz nie więcej niż 40 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 80
4 Kiełbasa zwyczajna Średnio rozdrobniona wieprzowo-wołowa lub wieprzowa (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi mniej niż 75% wsadu, ale przeważa w składzie surowcowym), wędzona, parzona, zawartość białka nie mniej niż 13 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 80
5 Luncheon meat Wyrób blokowy, drobno rozdrobniony, wieprzowy, parzony, zawartość białka nie mniej niż 10 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %; nomenklatura CPV: 15131400-9, 15131400-9 kg 2 350
6 Metka Drobno rozdrobniona, wieprzowa, surowa, wędzona, zawartość białka nie mniej niż 9 %,tłuszcz nie więcej niż 25 %; o konsystencji pozwalającej na swobodne porcjowanie
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 1 000
7 Kiełbasa studencka Średnio rozdrobniona wieprzowo-wołowa lub wieprzowa (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi mniej niż 75% wsadu, ale przeważa w składzie surowcowym), wędzona, parzona, zawartość białka nie mniej niż 13 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 80
8 Mortadela Drobno rozdrobniona; wieprzowo-wołowa lub wieprzowa (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi mniej niż 75% wsadu ale przeważa w składzie surowcowym), parzona lub homogenizowana, zawartość białka nie mniej niż 10 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5,
Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1:1998 15131130-5 kg 2 320
9 Pasztetowa Wędlina podrobowa, wieprzowa, parzona, struktura smarowna, jędrna, dopuszcza się pod osłonką niewielkie ilości wytopionego tłuszczu, zawartość tłuszczu nie więcej niż 60 %;
nomenklatura CPV: 15131131-2, 15131131-2 kg 1 000
10 Salceson czarny Wyrób podrobowy, wieprzowy (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi nie mniej niż 20% wsadu mięsnego), parzony, w osłonce naturalnej lub sztucznej, powierzchnia czysta, lekko wilgotna, struktura ścisła, plaster o grubości 5 mm nie powinien rozpadać się, niedopuszczalne skupiska niewymieszanych składników, zawartość tłuszczu nie więcej niż 35,5 %;
nomenklatura CPV: 15131134-3, 15131134-3 kg 2 000
11 Salceson biały Wyrób podrobowy, wieprzowy (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi nie mniej niż 40% wsadu mięsnego), parzony, w osłonce naturalnej lub sztucznej, powierzchnia czysta, lekko wilgotna, struktura ścisła, plaster o grubości 5 mm nie powinien rozpadać się, niedopuszczalne skupiska niewymieszanych składników, zawartość tłuszczu nie więcej niż 35,5 %;
nomenklatura CPV: 15131134-7, 15131134-7 kg 1 500
12 Szynka tyrolska Wyrób blokowy, drobno rozdrobniony, wieprzowy lub wieprzowo – wołowy (produkt, w którym mięso wieprzowe stanowi mniej niż 75% wsadu, ale przeważa w składzie surowcowym), parzony, zawartość białka mniej niż 10 %, tłuszcz nie więcej niż 35 %;
nomenklatura CPV: 15131130-5, 15131130-5 kg 2 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4