BZP: Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
11.06.2025
2025/BZP 00273443/01
Gmina Malbork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.piotrzkowska@gmina.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3a2c39-62f6-45ff-8fc8-db3f380a3981
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069797/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3a2c39-62f6-45ff-8fc8-db3f380a39813.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymóg użycia podpisu elektronicznego
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb2b1f37-c7ce-4a0f-b63a-1f5aa7c01869
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Malbork.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork”. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.5.2025.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do placówek oświatowych Gminy Malbork, na trasie z domu do placówek oświatowych Gminy Malbork i z placówek oświatowych Gminy Malbork do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba kilometrów w ramach przewozów nieodpłatnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:- posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
- w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
2) do dnia 31.08.2025 r. posiadać będzie zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób w ramach przewozów regularnych na obszarze gminy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym
2. zdolność techniczna i zawodowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową, tj.:
co najmniej 5 pojazdami (autobusy), w tym 2 zastępcze przystosowanymi do przewozu osób. Ilość miejsc siedzących w każdym pojeździe od 50 do 59 oraz 3 pojazdy o ilości miejsc siedzących od 15 do 35 których wiek (licząc od roku produkcji) nie przekracza 12 lat.
- pojazdy wyposażone są w system monitoringu:
* GPS, pozwalający na lokalizację pojazdu w czasie rzeczywistym, jak również odtworzenie trasy pojazdu z jego lokalizacją i
prędkością
* video, z conajmnie czterema kamerami zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz pojazdu
- pojazdy spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Spełniają również warunki wyposażenia określone w
SWZ
3. sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że
dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie stanowiącego
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
- posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - w zakresie niezbędnym do wykonania
zamówienia,
2) do dnia 31.08.2025 r. posiadać będzie zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób w ramach przewozów regularnych na obszarze gminy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym
2. zdolność techniczna i zawodowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje
odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową, tj.:
co najmniej 5 pojazdami (autobusy), w tym 2 zastępcze przystosowanymi do przewozu osób. Ilość miejsc siedzących w każdym pojeździe od 50 do 59 oraz 3 pojazdy o ilości miejsc siedzących od 15 do 35 których wiek (licząc od roku produkcji) nie przekracza 12 lat.
- pojazdy wyposażone są w system monitoringu:
* GPS, pozwalający na lokalizację pojazdu w czasie rzeczywistym, jak również odtworzenie trasy pojazdu z jego lokalizacją i
prędkością
* video, z conajmnie czterema kamerami zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz pojazdu
- pojazdy spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Spełniają również warunki wyposażenia określone w SWZ
3. sytuacja ekonomiczną i finansową.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiącego
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
- posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - w zakresie niezbędnym do wykonania
zamówienia,
2) do dnia 31.08.2025 r. posiadać będzie zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób w ramach przewozów regularnych na obszarze gminy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym
2. zdolność techniczna i zawodowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje
odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową, tj.:
co najmniej 5 pojazdami (autobusy), w tym 2 zastępcze przystosowanymi do przewozu osób. Ilość miejsc siedzących w każdym pojeździe od 50 do 59 oraz 3 pojazdy o ilości miejsc siedzących od 15 do 35 których wiek (licząc od roku produkcji) nie przekracza 12 lat.
- pojazdy wyposażone są w system monitoringu:
* GPS, pozwalający na lokalizację pojazdu w czasie rzeczywistym, jak również odtworzenie trasy pojazdu z jego lokalizacją i
prędkością
* video, z conajmnie czterema kamerami zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz pojazdu
- pojazdy spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Spełniają również warunki wyposażenia określone w SWZ
3. sytuacja ekonomiczną i finansową.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:1) złożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie;
2) złożenia wykazu pojazdów będących w dyspozycji wykonawcy, w celu wykonania zamówienia. Wykaz musi zawierać
następujące pozycje: Rodzaj pojazdów, Rok produkcji, Ilość miejsc siedzących, Nr rejestracyjny, Informację o prawie do
dysponowania.
3) przedłożenia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia, potwierdzonej polisy lub innego dokumentu, ważną na cały okres wykonywania Przedmiotu
Umowy, na sumę gwarancyjną min. 150.000 zł. (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100)
Wykonawca do dnia 31.08.2025 r. zobowiązany jest do przedstawienia zezwolenia na wykonywanie krajowego drogowego
przewozu osób w ramach przewozów regularnych na obszarze gminy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o
transporcie drogowym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę. Zamawiający wymaga pełnomocnictwa w oryginale lub jego kopiipoświadczonej notarialnie. Ponadto w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu , składa każdy z wykonawców.