BZP: Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie –w podziale na trzy części.
11.06.2025
2025/BZP 00274330/01
Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie –w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska 105
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@palacjablonna.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacjablonna.pan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi gastronomiczne i hotelarskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie –w podziale na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ddc7d7-35e8-4cd3-a13f-1b3efc71e93f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00190427/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług kelnerskich i kucharskich dla PAN Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie – w podziale na trzy części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę wyłącznie poprzez Platformę przetargową – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy
przetargowej - dostępnymi pod adresem https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału
SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN,
kancelaria@pan.pl;
-kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie – w podziale na trzy części” – znak sprawy DZiK/ZP-TP-1/2025, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta
została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawę z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiającego;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku
danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym
Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZiK/ZP-TP-1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
1) Część 1 – usługi kelnerskie świadczone w nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie położona przy ulicy Modlińskiej 105 w Jabłonnie k/Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 1 zamówienia zawiera Załącznik nr 5a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kelnerskich do maksymalnie w części 1 - 5675 roboczogodzin.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie managera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
Część 2 – usługi kelnerskie – wyjazdowe świadczone w miejscu wybranym przez klienta Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 5b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kelnerskich do maksymalnie w części 2 - 3125 roboczogodzin.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie managera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
Część 3 – usługi kucharskie – świadczone w nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie położona przy ulicy Modlińskiej 105 w Jabłonnie k/Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 3 zamówienia zawiera Załącznik nr 5c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kucharskich do maksymalnie w części 3 – 5105 roboczogodzin w terminie obowiązywania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (starszy kucharz)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 (trzy) zamówienia polegające na świadczeniu usług kelnerskich w obiektach gastronomicznych otwartych – restauracjach*, o łącznej wartości co najmniej 250 000 zł brutto;
w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług kelnerskich – wyjazdowych w miejscu wskazanym przez klienta, o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł brutto;
w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 3 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług kucharskich polegających na przygotowywaniu posiłków – o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł brutto.
W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna obsługę systemów POS,
5) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą - manager przewidzianą do organizacji i kierowania personelem obsługi kelnerskiej, która:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 7-letnie doświadczenie w organizacji imprez okolicznościowych i kierowaniu personelem obsługi kelnerskiej,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne lub kelnerskie,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
5) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
6) zna obsługę systemów POS,
7) potrafi obsługiwać kasę fiskalną.
W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna obsługę systemów POS,
5) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,
oraz
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą - manager przewidzianą do organizacji i kierowania personelem obsługi kelnerskiej, która:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 7-letnie doświadczenie w organizacji imprez okolicznościowych i kierowaniu personelem obsługi kelnerskiej,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne lub kelnerskie,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
5) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
6) zna obsługę systemów POS,
7) potrafi obsługiwać kasę fiskalną.
W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 3 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kucharskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w przygotowaniu posiłków w restauracji,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne na poziomie szkoły średniej /technikum,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kucharskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowaniu posiłków w restauracji,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne na poziomie szkoły średniej/ technikum,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel pomocy kucharskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w gastronomii,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
Uwaga:
Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wskazane do część 1 i do część 2 zamówienia - nie mogą być tymi samymi osobami.
W zakresie potencjału technicznego do części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował pojazdem do transportu cateringu do miejsca wskazanego przez klienta Zamawiającego. Pojazd powinien być dostosowany do przewozu żywności.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności w razie gdy zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, albo w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie organizacją usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w zakresie dysponowania lub że Wykonawca będzie dysponował pojazdem przeznaczonym do transportu żywności (cateringu) do miejsca wskazanego przez klienta Zamawiającego do realizacji zamówienia, dotyczy części 2 zamówienia;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 lit. a) b) i c) SWZ (w zależności od części na którą została złożona oferta)- musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej), natomiast warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 lit. d), e), f) i g) mogą spełnić łącznie wszyscy wykonawcy - członkowie konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej (w części lub częściach na które została złożona oferta).
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spółki cywilne/konsorcja):
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 SWZ oraz w Rozdziale IX ust. 2 SWZ składa dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazujący łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spośród Wykonawców wspólnie składających ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Stosownie do przepisu art. 455 ust. 1 ustawy Pzp postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli:1) wystąpią zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które będą miały wpływ na wykonanie Umowy;
2) wydłużenie okresu obowiązywania umowy o maksymalnie trzy miesiące, w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w §6 ust. 1.
2. Wszelkie zmiany warunków niniejszej Umowy wymagają zawarcia aneksu przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowiące Załącznik nr 2A do SWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, stanowiące Załącznik nr 2B do SWZ i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 (jeżeli dotyczy);
3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
4) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII ust. 10 SWZ;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego KRS, CEIDG);
6) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 2 SWZ;
7) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w przepisie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;
8) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ust. 12 Załącznika nr 1 do SWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w:
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514).