BZP: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
12.06.2025
2025/BZP 00275272/01
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24293dbf-1343-4429-bf98-9debcf492011
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011508/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11245503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124550
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124550
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEKAZAĆ PYTANIA W FORMIE EDYTOWALNEJ.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn.zm.).
7. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dla dokumentów:
a) w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES.
8. W przypadku zastosowania podpisu zaufanego :
a) którego efektem jest powstanie pliku .xml wielkość tego pliku po podpisaniu nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
9. W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
10. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
stały dostęp do sieci Internet,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze,
włączona obsługa JavaScript,
oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.
11. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert,
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).
c.d. pkt. XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej będzie przetwarzać dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP), tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie powyżej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Prawa osób
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c.d. pkt. XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.282.14.2025.TP-fn
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Przedmiot zamówienia jednostka miary Nazwa handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia /nr katalogowy w załączonym do oferty katalogu "Ilość na
24 m-ce"
1 Akumulator R3 0,8A sztuka 50
2 Akumulator R6 2AH sztuka 50
3 Bateria CR 2032 sztuka 80
4 Bateria LR 01 sztuka 10
5 Bateria LR44 sztuka 50
6 Baterie alkaiczne AA 1 R6 sztuka 7 000
7 Baterie alkaiczne AAA R3 sztuka 4 000
8 Baterie alkaiczne R14 sztuka 100
9 Baterie alkaiczne R20 sztuka 50
10 Baterie alkaiczne 9v 6LR61 sztuka 5
11 Brulion A4/160, sztywna, twarda okładka sztuka 15
12 "DATOWNIK COLOP S-120
WERSJA ANGIELSKA" sztuka 2
13 Datownik samotuszujący ,wysokość trzcionki ok. 4 - 5mm, dostępny w wersji polskiej i ISO (miesiąc w wersji cyfrowej) sztuka 20
14 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim (podgumowana obudowa z wytrzymałego tworzywa, gr. Końcówki 0,7 mm, dł. Lini pisania ok. 1000m) sztuka 450
15 Długopis automatyczny, metalowy, z ergonomicznym (niezbyt grubym), gumowym uchwytem, oraz metalowym klipsem i okuwką, wyposażony w wymienny wkład wielkopojemny z niebieskim tuszem, gr. linii 0,4-0,5, miekkopiszący sztuka 200
16 Długopis ze sprężynką stojący z przylepcem do mocowania do blatu sztuka 10
17 Długopis żelowy (dł. Lini 1000 m, linia pisania extra fine 0,3 mm, z wymiennym wkładem żelowym, końcówka ze wzmocnionej stali), dostępny minimum w czterech kolorach sztuka. 50
18 Długopisy zwykłe z cieńką końcówka 0,5mm, dł. linii pisania ok. 3000m, dostępne w 4 podstawowych kolorach: niebieskie, czarne, zielone, czerwone sztuka 300
19 Dziurkacz metalowy, ogranicznik formatu papieru, dwukolorowy, szerokość szczeliny 3 mm, dziurkuje do 30 kartek, wymiary nie mniejsze niż 115x96x82mm sztuka 15
20 Etykieta A-001 50X14 OUT 1RZ/40/2000 rolka 400
21 Etykieta termo-transferowa 55 X 45MM rolka a'1000 20
22 Etykietki samoprzylepne do segregatora (opakowanie a' 25sztuk) opakowanie 4
23 Etykiety samoprzylepne A4, (52,5x29,6mm)/opakowanie A'100sztuk./ opakowanie 15
24 Etykiety samoprzylepne na arkuzu A4, 297 x 210mm /opakowanie A'100sztuk./ opakowanie 2
25 ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE SP A4 70 X 42,3MM (a'100 ark) opakowanie 2
26 "ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE SP A4 MULTI3
105 X 42,4MM (a'100 ark)" opakowanie 2
27 Fastykuła Barbara sztuka 300
28 Folia bąbelkowa 50CM X 5MB sztuka 15
29 Folia do laminacji A4/80MIC (OP.A'100) opakowanie 5
30 Gumka dwustronna do ścierania ołówków i tuszu (nie mniejsza niż dł. 49mm, szer. 19mm, gr 11mm) sztuka 30
31 Gumki recepturki (op. 100G) opakowanie 5
32 Identyfikator plastikowy z taśmą niebieską do zawieszania na szyi sztuka 150
33 Identyfikator z agrafką i klipem (przezroczyste sztuczne tworzywo wyposażone w klips sprężynujący i niewielką agrafke, w komplecie kartonik z wydrukowaną ramką, format ok. 57x90, gr. Folii ok. 350 mic) sztuka 1 500
34 Identyfikator z klipsem metalowym do wpinania w ubranie sztuka 100
35 Kalendarz A4 układ dzienny NA ROK 2025 i 2026 sztuka 25
36 Kalendarz A5 układ dzienny NA ROK 2025 i 2026 sztuka 15
37 Kalka 55X74 OUT sztuka 250
38 Kalkulator, podwójne zasilanie, stały kąt nachylenia wyświetlacza, obliczenia %, funkcja check&correct, klawisz podwójnego zera, wyłącza się automatycznie sztuka 8
39 Karton wizytówkowy opakowanie 30
40 Klej biurowy w sztyfcie, biały, nietoksyczny, (20-25 g) sztuka 120
41 Klej biurowy w tubie, biały, nietoksyczny, ok. 50 gram konsystencja pasty sztuka 10
42 Klips archiwizacyjny (opak. a'50) opakowanie 12
43 Klips do papieru dł. 30 - 35mm (opakowanie a'12 sztuk.) opakowanie 10
44 Klips do papieru dł. 50-55mm (opakowanie a'12) opakowanie 10
45 Koperta A6 DL BSK, okno prawe sztuka 500
46 Koperta DL BSK (okno lewe) sztuka 500
47 Koperta na płytę CD z foliowym, przezroczystym "okienkiem" umożliwiającym odczytanie napisu na płycie sztuka 20 000
48 Koperta rozszerzana C4 brąz sztuka 350
49 Koperta rozszerzana C4 RBD biała sztuka 400
50 Koperta rozszerzana E-4 RBD brąz HK sztuka 50
51 Koperta samoklejąca z paskiem, format C4, biała, bez tzw. okienka, opakowanie 250 sztuk opakowanie 100
52 Koperty C6 listowe białe, samoklejące z paskiem, opakowanie a'1000 sztuka opakowanie 4
53 Koperty formatu C5 białe, samoklejące z paskiem, opakowanie a' 500 sztuk opakowanie 50
54 Koperty formatu C5 szare, samoklejące z paskiem, opakowanie a'500 sztuk opakowanie 35
55 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-3 sztuka 10
56 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-4 sztuka 150
57 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-5 sztuka 150
58 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-6 sztuka 50
59 Korektor na taśmie (taśma dł. min. 8,5m, szerokość taśmy 4,2mm, nie zawiera rozpuszczalnika, zapewniający możliwośc natychmiastowego pisania po korekcie, do stosowania na każdym rodzaju papieru) sztuka 15
60 Koszulki foliowe A4 przezroczyste, antyelektrostatyczne, wyklonane z folii PP krystalicznej, europerforacja, otwierane od góry, gr. Min 45mic, (a'100 sztuk) opakowanie 200
61 Koszulki foliowe A5 przezroczyste, antyelektrostatyczne, wyklonane z folii PP krystalicznej, europerforacja, otwierane od góry, gr. Min 45mic, (a'100 sztuk) opakowanie 5
62 Kredki świecowe (12 kolorów) opakowanie 6
63 Linijka 30CM sztuka 10
64 Magnesy do tablic, okrągłe, średnica 20mm, różne kolory /a'10sztuk/ opakowanie 25
65 Marker do bielizny czarny sztuka 40
66 Marker do tablic suchościeralnych, kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski sztuka 12
67 Marker olejowy sztuka 10
68 Marker SCA - TMCD sztuka 500
69 Markery czarny, okrągła końcówka, gr. Lini pisania 2-4 mm, dł. Lini ok.. 1600 m, do pisania na tworzywie sztucznym, szkle itp., sztuka 400
70 Notes kostka klejona biała ok.80x80 mm ( 500 kartek =/-20, klejone wzdłuż jednego boku) sztuka 60
71 Notes samoprzylepny roz. 38 x 51mm (kartki w żółtym, neutralnym kolorze, ilość kartek 100) sztuka 200
72 Notes samoprzylepny roz. 51x76mm (kartki w żółtym, neutralnym kolorze, ilość kartek 100) lub równoważny szt. 150
73 Nożyczki proste duże dł. 20 - 22cm sztuka 35
74 Nożyczki proste małe dł. 14 - 16cm sztuka 10
75 Obwoluta twarda, wykonana z ekologicznej folii polipropylenowej (180 μm); bezbarwna i kolorowa; typ „L” - otwarta na górze i wzdłuż brzegu; posiada specjalne wycięcie na palec ułatwiające umieszczanie dokumentów; zaokrąglony narożnik sztuka 30
76 Ołówki B/HB/H do wyboru Zamawiającego z gumką sztuka 100
77 Opaska biała 7022-11-PDM (A'2 ROLKI) op. a' 2 rolki 30
78 Papier termiczny 112mmx20mb sztuka 8
79 Papier termiczny 57MM/20M sztuka 500
80 Pinezki długie do tablic korkowych, opakowanie minimum 50 sztuk, różnokolorowe główki opakowanie 25
81 Płyty kompaktowe DVD typu DVD±R do jednokrotnego zapisu, o średnicy 120mm i pojemności 4,7GB, o dopuszczalnej prędkości nagrywania do 16x. Kompatybilna z napędami komputerowymi typu DVD±R - 24x. Powierzchnia biała, matowa, przeznaczona do zadruku termo transferowego. sztuka 50
82 Podkładka żelowa pod mysz sztuka 10
83 Pojemnik magnetyczny na spinacze wykonany z przezroczystego tworzywa, okrągły, z czarnym wieczkiem, przeznaczony do przechowywania spinaczy biurowych o różnych rozmiarach sztuka 5
84 Pojemnik na czasopisma (gazetownik) A4/70 wykonany z wys. jakości sztywnego, lakierowanego kartonu, składany, otwór na palec, szer. grzbietu ok. 70mm, dostępny minimum w czterech kolorach sztuka 100
85 Półka na dokumenty, kolor przydymiony, sztywna, stabilna konstrukcja sztuka 10
86 Półka na dokumenty, kolor, przezroczysta, sztywna, stabilna konstrukcja sztuka 100
87 Przekładki alfabetyczne do segregatora A4 opakowanie 8
88 Przekładki kartonowe do segregatora 1/3 A4 (A'100) MIX KOLORÓW opakowanie 30
89 Przybornik na biurko, z trzema przegródkami, kolor czarny sztuka 10
90 PUDEŁKO ARCHIWIZACYJNE 460/330/290 3W sztuka 80
91 Pudło archiwizacyjne A4(ok. 525x338x306mm)(dł.x gł. X szer.) do transportu i przechowywania dokumentów w 6 segregatorach, składane, z wyznaczonym polem na opis, otwierane z przodu. sztuka 120
92 Pudło archiwizacyjne A4/80 sztuka 10
93 Pudło archiwizacyjne fellowes 10cm sztuka 8
94 "Pudło archiwizacyjne do teczek zawieszkowych - umożliwiające przechowywanie teczek wiszących wraz z etykietami opisowymi - możliwość ustawienia pudełka poziomo lub pionowo - na grzbietach możliwość umieszczania opisów informacyjnych
- otwór na palec umożliwiający łatwiejsze wyjmowanie pudełka " sztuka 10
95 Rozszywacz metalowy sztuka 15
96 Segregator A4 ( szer. grzbietu 50mm) wykonany z tektury o grubości 2,1 mm pokrytej z zewnątrz ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna (100mik), dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, dolna listwa wzmacniająca, wzmocniony otwór na palec metalowym okuciem, wymienna etykieta opisowa, dostępność w min. 10 kolorach sztuka 150
97 Segregator A4 ( szer. grzbietu 75mm) wykonany z tektury o grubości 2,1 mm pokrytej z zewnątrz ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna (100mik), dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, dolna listwa wzmacniająca, wzmocniony otwór na palec metalowym okuciem, wymienna etykieta opisowa, dostępność w min. 10 kolorach sztuka 450
98 Segregator A5/70MM, dostępnosć w min. 5 kolorach sztuka 50
99 Skoroszyt plastikowy A4, zawieszany lub wpinany do segregatora, przednia okładka przezroczysta, druga kolorowa, wysuwany pasek, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, wąsy metalowe o długości min. 15 cm sztuka 450
100 Skoroszyt z klipsem sztuka 20
101 Skoroszyty plastikowe A4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, biały wyciągany pasek pozwalający zapisać zawartość, wykonany z folii PP, wąsy metalowe o długości min. 15 cm sztuka 40
102 Spinacze metalowe owalne 50mm, a'100 sztuka. sztuka. 50
103 Spinacze metalowe owalne 28mm, a'100 sztuka. sztuka 300
104 Tablica korkowa 100 X 60cm sztuka 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10% Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy ze względu na potrzeby Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Przedmiot zamówienia jednostka miary Nazwa handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia /nr katalogowy w zalaczonym do oferty katalogu "Ilość na
24 m-ce"
1 Papier ksero A3, białość CIE minimum 166, gramatura 90g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie) "ryza
(=500 kartek)" 40
2 Papier ksero A4, minimum białość CIE 150, gramatura 80g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie= dwa opakowania po 250 kartek lub jedno opakowanie=500 kartek) "ryza
(=500 kartek)" 2 750
3 Papier ksero A5 białość CIE 166, gramatura 80g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie= dwa opakowanie po 250 kartek lub jedno opakowanie=500 kartek) "ryza
(=500 kartek)" 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10% Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy ze względu na potrzeby Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
DLA PAKIETU 1 i PAKIETU 2Opisy z fotografiami dostarczanych produktów lub aktualny katalog z fotografiami dostarczanych produktów potwierdzające że zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w SWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, w języku polskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
DLA PAKIETU 1 i PAKIETU 2Opisy z fotografiami dostarczanych produktów lub aktualny katalog z fotografiami dostarczanych produktów potwierdzające że zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w SWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, w języku polskim.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz asortymentowo-cenowy, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SWZ na pakiety dowolnie wybrane przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Formularz asortymentowo-cenowy w wersji edytowalnej (format Excel).
3. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do reprezentowania (a jeżeli osoba reprezentująca nie jest ujawniona w ww. rejestrach – także stosowne pełnomocnictwo). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Wyjaśnienia i dokumenty Wykonawcy potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Wykonawcy wspólnie występujący ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci
składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie, występujących przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania,
sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do
czasu wykonania zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124550
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
c.d. 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia - Pakiet 1105 Tablica korkowa 100 X 70cm sztuka 5
106 Tablica korkowa 120 X 90cm sztuka 5
107 Tablica korkowa 130 X 80cm sztuka 4
108 Tablica korkowa 60 X 40cm sztuka 5
109 Tablica magnetyczna 40 X 60cm (rama aluminiowa) sztuka 5
110 Tablica magnetyczna 60 X 40cm sztuka 2
111 Taśma 9mm X 8mb (XR-9BU1) tekst czarny, tło niebieskie sztuka 4
112 Taśma do metkownicy 26 X 12 biała sztuka 4
113 Taśma klejąca 18mm x 30m sztuka 150
114 Taśma samoprzylepna pakowa, 48mm x 60cm sztuka 100
115 Taśma winylowa 9MM X 5,5MB czarny nadruk na białym tle sztuka 4
116 Taśma winylowa RHINO 9MM X 5,5M biały nadruk na czarnym tle sztuka 4
117 Podkładka sztywna A4 z klipem sztuka 40
118 Teczka A4 zamykana z klipem sztuka 40
119 Teczka do podpisu 1/12 sztuka 5
120 Teczka kartonowa, z trwałym /wzmocnionym wiązaniem, biała, A4 z wydzielonym na okładce miejscem na opis zawartości sztuka 800
121 Teczka kartonowaz trwałym wzmocnionym wiązaniem, kolorowa, A4, z kartonu 350gr/m2 sztuka 50
122 Teczka kopertowa A5 sztuka 40
123 Teczka lakierowana z gumką wzdłuż dłuższego boku,wykonana z kartonu o gramaturze nie mniej niż 300g, gładka, lakierowana, na dokumenty o formacie A4, 3 wewnętrzne skrzydła, gumka chroniąca zawartość przed wysunięciem sztuka 500
124 Teczka plastikowa z gumką A4 z folii PP sztuka 200
125 Teczka plastikowa z trwałym wiązaniem,przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, biały wyciągany pasek pozwalający zapisać zawartość, wykonany z folii PP, wiązana sztuka 20
126 Teczka zawieszkowa do akt osobowych, z mocnego kartonu barwionego o grubości minimum 230gr/m2, mocowana na dwóch wzmocnionych metalowych szynach, profilowane haczyki do łatwiejszego przesuwania, wydzielone miejsca na opakowanieis, szyldzik dwupłaszczyznowy, dokumenty wkładane od góry. Dostępne w kolorach: czerwony, niebieski, zielony i żółty. sztuka 1 200
127 Temperówka sztuka 30
128 Tusz do stempli polimerowych (kolory do wyboru Zamawiającego) sztuka 45
129 Wkłady metalowe wielkopojemne, kompaktybilne z długopisami określonymi w pozycji 15 sztuka 30
130 Zakładki indeksujące 4 kolory, wym. 12x43mm,przezroczyste, foliowane, niezakrywajace tekstu, można na nich pisać oraz wielokrotnie przyklejać i odklejać bez uszkodzenia dokumentów opakowanie 20
131 Zakreślacz , końcówka ścięta, grubość linii pisania: 1 - 5 mm - długość linii pisania: 150 - 170mm dostępny minimum w 6 różnych kolorach sztuka 350
132 Zawieszka do kluczy sztuka 600
133 Zestaw pojemników paneli na katalogi 6 x A4 białe sztuka 2
134 Zeszyt A5, 16-kartkowy "w kratkę", tekturowa okładka sztuka 16
135 Zeszyt A5, 60 - kartkowy "w kratkę", tekturowa okładka sztuka 44
136 Zeszyt A5, 80 - kartkowy "w kratkę", tekturowa okładka sztuka 20
137 Zeszyt A5, 96 - kartkowy "w kratkę", tekturowa okładka sztuka 20
138 Znaczniki (karteczki samoprzylepne) w neonowych kolorach, 25,4 x 38mm sztuka 20
139 Zszywacz do min. 30 kartek, na zszywki 24/6, gł. zszywania min. 65 mm, sztuka 60
140 Zszywacz mocny (do min. 60 kartek), na zszywki 25/10 sztuka 10
141 Zszywki 24/6 a'1000 sztuka 400
142 Zszywki 25/10 a'1000 opakowanie 40
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).