BZP: Dostawa i montaż urządzeń mechaniki scenicznej (wyciągarki) wraz z instalacją elektryczną zasilającą dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
12.06.2025
2025/BZP 00275428/01
Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż urządzeń mechaniki scenicznej (wyciągarki) wraz z instalacją elektryczną zasilającą dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061743021
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Artura Grottgera 2
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 718 09 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienialck@lck.lubelskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcklubelskie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275428
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00256020
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 4
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 4 jest wykonywana zgodnie
z art. 596 ustawy.
Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 4, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
Karę pieniężną, o której mowa w ust. 9, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Termin wykonania zamówienia: 15 października 2025 r. Zamówienie podzielone na dwa etapy:
1) Etap I – dostawa i montaż urządzeń na Sali S2 im. A. Patka wraz z wytycznymi zgodnymi
z postanowieniami umowy (§ 2 ust. Pkt 1) nie później niż do dnia 31 sierpnia 2025 r.
2) Etap II - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji dla UDT, złożenie w imieniu Zamawiającego do UDT wniosku o przeprowadzenie badań technicznych przed oddaniem do eksploatacji, uczestnictwo w odbiorach przez UDT aż do momentu uzyskania pozytywnej decyzji UDT
o możliwości eksploatacji urządzeń, przeprowadzone szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego: w terminie do 15 października 2025 r.
Zamawiający przewiduje obligatoryjne dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych
z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy.
Wizja lokalna może być przeprowadzona w terminach:
1) 03.06.2025r. godz. 10:00
2) 05.06.2025r. godz.16:00
3) 06.06.2025r. godz. 17:00
Lubelskie Centrum Konferencyjne, ul. Grottgera 2, 20-029 Lublin, piętro I, sala: S2 im. A. Patka
Planowany termin odbycia wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu co najmniej jeden dzień przed jej przeprowadzeniem za pośrednictwem Platformy lub na adres e-mail: lck@lck.lubelskie.pl, wraz z podaniem danych osoby/osób uczestniczących w wizji.
Zamawiający ustala dodatkowy termin obligatoryjnej wizji lokalnej.
1. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 12 czerwca 2025 r. o godzinie 8:00
Po zmianie:
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 4
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 4 jest wykonywana zgodnie
z art. 596 ustawy.
Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 4, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
Karę pieniężną, o której mowa w ust. 9, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Termin wykonania zamówienia: 15 października 2025 r. Zamówienie podzielone na dwa etapy:
1) Etap I – dostawa i montaż urządzeń na Sali S2 im. A. Patka wraz z wytycznymi zgodnymi
z postanowieniami umowy (§ 2 ust. Pkt 1) nie później niż do dnia 31 sierpnia 2025 r.
2) Etap II - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji dla UDT, złożenie w imieniu Zamawiającego do UDT wniosku o przeprowadzenie badań technicznych przed oddaniem do eksploatacji, uczestnictwo w odbiorach przez UDT aż do momentu uzyskania pozytywnej decyzji UDT
o możliwości eksploatacji urządzeń, przeprowadzone szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego: w terminie do 15 października 2025 r.
Zamawiający przewiduje obligatoryjne dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych
z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy.
Wizja lokalna może być przeprowadzona w terminach:
1) 03.06.2025r. godz. 10:00
2) 05.06.2025r. godz.16:00
3) 06.06.2025r. godz. 17:00
Lubelskie Centrum Konferencyjne, ul. Grottgera 2, 20-029 Lublin, piętro I, sala: S2 im. A. Patka
Planowany termin odbycia wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu co najmniej jeden dzień przed jej przeprowadzeniem za pośrednictwem Platformy lub na adres e-mail: lck@lck.lubelskie.pl, wraz z podaniem danych osoby/osób uczestniczących w wizji.
Zamawiający ustala dodatkowy termin obligatoryjnej wizji lokalnej.
1. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 12 czerwca 2025 r. o godzinie 8:00
2. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 13 czerwca 2025 r. o godzinie 7:30