BZP: Dostawa serwerów redundantnych, systemów operacyjnych, urządzeń NAS oraz zasilacza UPS dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie:
13.06.2025
2025/BZP 00277151/01
Miasto Radlin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów redundantnych, systemów operacyjnych, urządzeń NAS oraz zasilacza UPS dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4590221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów redundantnych, systemów operacyjnych, urządzeń NAS oraz zasilacza UPS dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie:
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3af4958-80dc-4015-9671-b214de3b0796
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037879/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa serwerów redundantnych dla OPS oraz systemów operacyjnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wdrożenie rozwiązań zapewniających poprawę cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Radlin i Ośrodku Pomocy Społecznej w Radlinie” finansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2021-2027 ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet „II Zaawansowane usługi cyfrowe”, Działanie „2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” Fundusz EFRR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11248623.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Radlin jest
Burmistrz Radlina (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin). Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dot. zasad przetwarzania danych
osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicach informacyjnych
wywieszonych w jednostce oraz w formie udostępnianych na życzenie wydruków. Inspektorem ochrony danych osobowych w
Urzędzie Miasta Radlin jest Pan Andrzej Hajm kontakt: adres e-mail iod@radlin.pl , telefon 32 4590 235. Informacje na temat
obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Radlinie procedur dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych:
Informacje na temat obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Radlinie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i
podejmowania działań następczych dostępne są pod linkiem: https://miasto.radlin.pl/ochrona-sygnalistow/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.21.INF.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236658,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa serwerów redundantnych z systemami operacyjnymi dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie
4.2.5.) Wartość części: 116005,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (Zadanie 1) i/lub Załącznikiem nr 3 do SWZ (Zadanie 2) i/lub Załącznikiem nr 4 do SWZ (Zadanie 3)(w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik 2d, Załącznik 3d, Załącznik 4d - w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 2d) Zadanie 1 – Wykonawca poda: „producenta nazwę/typ/model” serwera oraz system operacyjny serwera.
Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 3d) Zadanie 2 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” urządzenia NAS . Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W kalkulacji cenowej (Załącznik 4d) Zadanie 3 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” zasilacza UPS. Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa urządzeń NAS dla Urzędu Miasta Radlin
4.2.5.) Wartość części: 104429,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (Zadanie 1) i/lub Załącznikiem nr 3 do SWZ (Zadanie 2) i/lub Załącznikiem nr 4 do SWZ (Zadanie 3)(w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik 2d, Załącznik 3d, Załącznik 4d - w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 2d) Zadanie 1 – Wykonawca poda: „producenta nazwę/typ/model” serwera oraz system operacyjny serwera.
Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 3d) Zadanie 2 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” urządzenia NAS . Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W kalkulacji cenowej (Załącznik 4d) Zadanie 3 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” zasilacza UPS. Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Dostawa zasilacza UPS dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie
4.2.5.) Wartość części: 16223,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (Zadanie 1) i/lub Załącznikiem nr 3 do SWZ (Zadanie 2) i/lub Załącznikiem nr 4 do SWZ (Zadanie 3)(w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik 2d, Załącznik 3d, Załącznik 4d - w zależności na które z zadań Wykonawca składa ofertę).
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 2d) Zadanie 1 – Wykonawca poda: „producenta nazwę/typ/model” serwera oraz system operacyjny serwera.
Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W Kalkulacji cenowej (Załącznik 3d) Zadanie 2 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” urządzenia NAS . Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
- W kalkulacji cenowej (Załącznik 4d) Zadanie 3 – Wykonawca podaje „producenta nazwę typ/model” zasilacza UPS. Kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy
aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr
5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa odrębnie
oświadczenie na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w
postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.