BZP: Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
13.06.2025
2025/BZP 00277735/01
Gmina Olkusz
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e55394e5-d050-4a98-a3e0-1c005592a840
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031722/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Modernizacja budynków komunalnych - etap III
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11233413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami określone zostały w rozdziale III.1 SWZ. Adres strony: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1123341
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platforma zakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. znaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf.doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7ZWśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: rar.gif.bmp.numbers.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w rozdz. II.11 i III.2 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olkusz, Rynek, 32-300 Olkusz;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu jest Jarosław Cieślik, Rynek 1, pok. 209, 32-300 Olkusz, tel. 32 6260209, mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Na podstawie art. 75 i art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) [ Dz. U. UE. L.z2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.]:- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 w/w rozporządzenia (RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie centralnego ogrzewania gazowego w trzech mieszkaniach komunalnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Górnicza 32.
W zakres prac wchodzi w szczególności:
1) inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach,
2) uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu przez Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych,
3) uzyskanie stosownej opinii kominiarskiej,
4) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla trzech mieszkań komunalnych (ul. Górnicza 32/4, ul. Górnicza 32/7, ul. Górnicza 32/37) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (załącznik nr 4 do SWZ) z uwzględnieniem schematycznych rzutów poszczególnych lokali mieszkalnych (załącznik nr 5 do SWZ), opinii kominiarskich (do pozyskania przez wykonawcę) oraz uwag o warunkach w poszczególnych mieszkaniach (załącznik nr 6 do SWZ).
5) uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
a) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego,
b) montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny, dwufunkcyjny,
c) wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
d) podłączenie instalacji CWU,
e) montaż instalacji C.O.,
f) montaż grzejników z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
g) montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
h) montaż nowej instalacji gazowej,
i) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
j) uruchomienie instalacji,
k) demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (mieszkanie ul. Górnicza 32/4 i ul. Górnicza 32/37),
l) dokumentacja powykonawcza,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi określone przepisami prawa oraz będą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. Dla potwierdzenia spełnienia tych wymagań przed wbudowaniem materiałów Wykonawca musi przedłożyć stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezinwazyjnego działania wszystkich instalacji oraz przeszkolenie użytkowników kotła.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie centralnego ogrzewania gazowego w jednym mieszkaniu komunalnym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Górnicza 32C.
W zakres prac wchodzi w szczególności:
1) inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach,
2) uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu przez Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych,
3) uzyskanie stosownej opinii kominiarskiej,
4) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla mieszkania komunalnego (ul. Górnicza 32C/4) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (załącznik nr 4 do SWZ) z uwzględnieniem schematycznych rzutów poszczególnych lokali mieszkalnych (załącznik nr 5 do SWZ), opinii kominiarskich (do pozyskania przez wykonawcę) oraz uwag o warunkach w poszczególnych mieszkaniach (załącznik nr 6 do SWZ).
5) uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w mieszkaniu, a w szczególności:
a) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego,
b) montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny, dwufunkcyjny,
c) wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
d) podłączenie instalacji CWU,
e) montaż instalacji C.O.,
f) montaż grzejników z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
g) montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
h) montaż nowej instalacji gazowej,
i) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
j) uruchomienie instalacji,
k) dokumentacja powykonawcza,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi określone przepisami prawa oraz będą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. Dla potwierdzenia spełnienia tych wymagań przed wbudowaniem materiałów Wykonawca musi przedłożyć stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezinwazyjnego działania wszystkich instalacji oraz przeszkolenie użytkowników kotła.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie centralnego ogrzewania gazowego w jednym mieszkaniu komunalnym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Staszica 4.
W zakres prac wchodzi w szczególności:
1) inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach,
2) uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu przez Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych,
3) uzyskanie stosownej opinii kominiarskiej,
4) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla mieszkania komunalnego (ul. 29Listopada 1/4, ul. Sławkowska 7/2) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (załącznik nr 4 do SWZ) z uwzględnieniem schematycznych rzutów poszczególnych lokali mieszkalnych (załącznik nr 5 do SWZ), opinii kominiarskich (do pozyskania przez wykonawcę) oraz uwag o warunkach w poszczególnych mieszkaniach (załącznik nr 6 do SWZ).
5) uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w mieszkaniu, a w szczególności:
a) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego,
b) montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny, dwufunkcyjny,
c) wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
d) podłączenie instalacji CWU,
e) montaż instalacji C.O.,
f) montaż grzejników z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
g) montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
h) montaż nowej instalacji gazowej,
i) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
j) uruchomienie instalacji,
k) demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego,
l) dokumentacja powykonawcza,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi określone przepisami prawa oraz będą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. Dla potwierdzenia spełnienia tych wymagań przed wbudowaniem materiałów Wykonawca musi przedłożyć stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezinwazyjnego działania wszystkich instalacji oraz przeszkolenie użytkowników kotła.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie centralnego ogrzewania gazowego w jednym mieszkaniu komunalnym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. 29 Listopada 1
W zakres prac wchodzi w szczególności:
1) inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach,
2) uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu przez Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych,
3) uzyskanie stosownej opinii kominiarskiej,
4) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla mieszkania komunalnego (ul. 29Listopada 1/4) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (załącznik nr 4 do SWZ) z uwzględnieniem schematycznych rzutów poszczególnych lokali mieszkalnych (załącznik nr 5 do SWZ), opinii kominiarskich (do pozyskania przez wykonawcę) oraz uwag o warunkach w poszczególnych mieszkaniach (załącznik nr 6 do SWZ).
5) uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w mieszkaniu, a w szczególności:
a) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego,
b) montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny, dwufunkcyjny,
c) wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
d) podłączenie instalacji CWU,
e) montaż instalacji C.O.,
f) montaż grzejników z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
g) montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
h) montaż nowej instalacji gazowej,
i) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
j) uruchomienie instalacji,
k) demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego,
l) dokumentacja powykonawcza,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi określone przepisami prawa oraz będą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. Dla potwierdzenia spełnienia tych wymagań przed wbudowaniem materiałów Wykonawca musi przedłożyć stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezinwazyjnego działania wszystkich instalacji oraz przeszkolenie użytkowników kotła.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie centralnego ogrzewania gazowego w jednym mieszkaniu komunalnym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Sławkowska 7.
W zakres prac wchodzi w szczególności:
1) inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach,
2) uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu przez Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych,
3) uzyskanie stosownej opinii kominiarskiej,
4) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla mieszkania komunalnego (ul. Sławkowska 7/2) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (załącznik nr 4 do SWZ) z uwzględnieniem schematycznych rzutów poszczególnych lokali mieszkalnych (załącznik nr 5 do SWZ), opinii kominiarskich (do pozyskania przez wykonawcę) oraz uwag o warunkach w poszczególnych mieszkaniach (załącznik nr 6 do SWZ).
5) uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w mieszkaniu, a w szczególności:
a) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego,
b) montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny, dwufunkcyjny,
c) wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
d) podłączenie instalacji CWU,
e) montaż instalacji C.O.,
f) montaż grzejników z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
g) montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
h) montaż nowej instalacji gazowej,
i) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
j) uruchomienie instalacji,
k) demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego,
l) dokumentacja powykonawcza,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ) z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi określone przepisami prawa oraz będą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. Dla potwierdzenia spełnienia tych wymagań przed wbudowaniem materiałów Wykonawca musi przedłożyć stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezinwazyjnego działania wszystkich instalacji oraz przeszkolenie użytkowników kotła.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane razem z ofertą przez wszystkich wykonawców.1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SWZ.
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
3) Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca korzysta z samooczyszczenia.
4) Do oferty wykonawca załącza również Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
5) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów określone zostały w rozdziale II, podrozdziale 9 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie: każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy