BZP: Zakup i sukcesywna dostawa produktu radiofarmaceutyku 18F-FDG do wykonywania badań PET/CT.
13.06.2025
2025/BZP 00277797/01
Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa produktu radiofarmaceutyku 18F-FDG do wykonywania badań PET/CT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa produktu radiofarmaceutyku 18F-FDG do wykonywania badań PET/CT.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a8530b5-e83c-4a40-87bf-2bc454afc4f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/2165743.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/216574
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.49.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktu -radiofarmaceutyku 18F-FDG do wykonywania badań PET/CT.
Zakres obejmuje:
• Dostawy produktu radiofarmaceutyku 18F-FDG w postaci jałowej, gotowej do podania pacjentowi;
• Transport substancji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi przewozu materiałów promieniotwórczych, z wykorzystaniem pojazdów uprzywilejowanych;
• Zapewnienie odpowiedniej jakości produktu potwierdzonej stosowną dokumentacją oraz spełniającej obowiązujące normy i wymagania prawne dotyczące jakości i bezpieczeństwa;
• Realizacja dostaw według określonego harmonogramu – dwie dostawy dziennie;
• Krótki czas dostawy gwarantujący zachowanie aktywności FDG niezbędnej do wykonania badań dla od 4 do 10 pacjentów dziennie;
• Dostawy realizowane bezpośrednio do Zakładu Medycyny Nuklearnej Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce;
• Gwarancja aktywności: Aktywność każdej aplikacji radiofarmaceutyku 18F-FDG powinna wynosić minimum 370 MBq w momencie podania (iniekcji). Podania powinny odbywać się w odstępach czasowych nie dłuższych niż 30 minut
4.2.6.) Główny kod CPV: 09344000-2 - Izotopy promieniotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert oraz w następujący sposób będzie oceniał oferty:
• Cena – koszt całkowity realizacji zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz wszystkie koszty związane z dostawą.
• Możliwość organizacji dostawy awaryjnej (backup) do godziny 13:00- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości organizacji dostawy awaryjnej (backup) w przypadku niedostarczenia produktu w wymaganym terminie, z gwarancją dostawy zastępczej do godziny 13:00 w dniu wystąpienia sytuacji awaryjnej.
• Transport zamówionej dawki – sposób i warunki transportu radiofarmaceutyku, w szczególności zapewnienie przewozu w pojazdach uprzywilejowanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujące terminową i bezpieczną dostawę produktu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość organizacji dostawy awaryjnej (backup) do godziny 13:00
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Transport zamówionej dawki
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do:- prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
• Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne – tj. zezwolenie (Decyzja) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie w zakresie obrotu hurtowego, udzielone przez właściwy organ państwa, na terenie którego dany podmiot ma siedzibę (dotyczy państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego EFTA - strony umowy o EOG). W przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zgodnie z ustawą z 29 listopada 2000r. Prawo atomowe zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: wytwarzaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu, transporcie materiałów jądrowych lub źródeł promieniotwórczych i obrocie tymi materiałami lub źródłami na terenie Polski i Unii Europejskiej Państwowej Agencji Atomistyki dla przedmiotu zamówienia.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował środkami transportu zapewniającymi przewóz oferowanych radiofarmaceutyków zgodnie z obowiązującym prawem.
• Doświadczenie w realizacji dostaw izotopów- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru, opinie od odbiorców).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:• dopuszczenie do obrotu (Certyfikat CE_2 – jeśli dotyczy) Zaoferowane przez Wykonawcę produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na rynek polski zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych lub dokument równoważny.
Zapis nie dotyczy produktów sprowadzanych w procedurze importu docelowego.
• materiały informacyjne uzupełniające podane w ofercie informacje: karty charakterystyki produktu, ulotki, opisy, w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie mógł zidentyfikować oferowany asortyment oraz zweryfikować jego parametry i właściwości użytkowe. Należy podać numery katalogowe zaoferowanych produktów.
Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, przedkłada dokumenty równoważne do dokumentów wymaganych od podmiotów krajowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art.107 ust. 2 ustawy Pzp).
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp