BZP: Ułożenie nawierzchni bitumicznej Część I: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Warszawskiej w Raciążu Część II: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Szkolnej w Płońsku
13.06.2025
2025/BZP 00278411/01
ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ułożenie nawierzchni bitumicznej Część I: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Warszawskiej w Raciążu Część II: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Szkolnej w Płońsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ułożenie nawierzchni bitumicznej Część I: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Warszawskiej w Raciążu Część II: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Szkolnej w Płońsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2303dba-2c06-4136-8048-80a4fccd595a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11277643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1127764
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 07/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część I: Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Warszawskiej w Raciążu
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu podbudowy (warstwa podbudowy zasadniczej niezwiązanej z kruszywem C90/30 -10 cm) oraz nawierzchni bitumicznej jezdni drogi powiatowej nr 3021W Płońsk – Raciąż na odcinku ul. Warszawskiej w Raciążu.
2) Parametry techniczne zaprojektowanej ulicy:
- długość odcinka 649 m;
- kategoria ruchu KR4;
- szerokość pasa ruchu 2x3,00 m;
- nawierzchnia jezdni masa bitumiczna.
2. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.
3. UWAGA: Przed rozpoczęciem prac należy szczegółowo zapoznać się z dokumentacją techniczną. Zamawiający sugeruje wizję lokalną w terenie.
4. UWAGA: Przedmiary, są jedynie materiałem pomocniczym i nie należy się sugerować wyłącznie nimi podczas przygotowywania oferty. Ilości przypisane do poszczególnych pozycji przedmiaru należy konfrontować z dokumentacją projektową.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
6. We wszystkich miejscach SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-7 ustawy Pzp, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 1-7 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.
7. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 60 miesięcy).
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót).
9. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt:
• urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac uporządkuje teren i wykona nawierzchnię zapewniającą przejezdność,
• oznakuje i zabezpieczy teren budowy,
• zapewni bieżącą obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
12. Elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego natomiast elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II. Ułożenie nawierzchni bitumicznej w ul. Szkolnej w Płońsku
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni drogi gminnej - ul. Szkolnej w Płońsku na odcinku od nieruchomości numer 115 do granic miasta.
2) Parametry techniczne drogi:
- długość odcinka 335 m;
- kategoria ruchu KR2;
- szerokość pasa ruchu 2x3,00 m;
- nawierzchnia jezdni masa bitumiczna
3) Zakres robót:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7cm z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego (siedziba ZDiM sp. z o.o. ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk) ;
- oczyszczenie i skropienie asfaltem;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową (średnia grubość 2cm) – 2 010,00 m2;
- skropienie asfaltem;
- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC-11 S – 2 010,00 m2;
- regulacja pionowa dla kratek ściekowych ulicznych – 15 szt.;
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 2 szt.;
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
2. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.
3. UWAGA: Przed rozpoczęciem prac należy szczegółowo zapoznać się z dokumentacją techniczną. Zamawiający sugeruje wizję lokalną w terenie.
4. UWAGA: Przedmiary, są jedynie materiałem pomocniczym i nie należy się sugerować wyłącznie nimi podczas przygotowywania oferty. Ilości przypisane do poszczególnych pozycji przedmiaru należy konfrontować z dokumentacją projektową.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
6. We wszystkich miejscach SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-7 ustawy Pzp, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 1-7 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.
7. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 60 miesięcy).
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót).
9. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt:
• urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac uporządkuje teren i wykona nawierzchnię zapewniającą przejezdność,
• oznakuje i zabezpieczy teren budowy,
• zapewni bieżącą obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
12. Elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego natomiast elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) część I: wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto każda;
b) część II: wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
1) część I: wykaz zrealizowanych robót budowlanych, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie VII.2.1.a SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) część II: wykaz zrealizowanych robót budowlanych, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie VII.2.1.b SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym zapisy dotyczące zmian umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ dla części I i załączniku nr 2 do SWZ dla części II.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-30 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak