BZP: „Budowa boiska przy ZSO Nr 1 w Sędziejowicach’’
13.06.2025
2025/BZP 00278474/01
GMINA SĘDZIEJOWICE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa boiska przy ZSO Nr 1 w Sędziejowicach’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.4.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278474
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00256730
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.
3. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a. konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,
b. konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – w zakresie wynagrodzenia oraz zakresu robót.
4. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, za które nie odpowiada Wykonawca;
b. opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu placu budowy;
c. zawieszenie lub przerwanie robót przez Zamawiającego;
d. wystąpienie wyjątkowo niepomyślnych warunków pogodowych i temperatur otoczenia, nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót,
e. wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze wyjątkowym, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siłą wyższą̨ nie są̨ w szczególności: deficyt sprzętowy, kadrowy, materiałowy, spory pracownicze, strajki, trudności finansowe ani też kumulacja tych czynników.
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.
3. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a. konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,
b. konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – w zakresie wynagrodzenia oraz zakresu robót.
4. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, za które nie odpowiada Wykonawca;
b. opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu placu budowy;
c. zawieszenie lub przerwanie robót przez Zamawiającego;
d. wystąpienie warunków atmosferycznych i/lub ich skutków, niepozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót,
e. wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze wyjątkowym, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siłą wyższą̨ nie są̨ w szczególności: deficyt sprzętowy, kadrowy, materiałowy, spory pracownicze, strajki, trudności finansowe ani też kumulacja tych czynników.
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-16 10:00
Po zmianie:
2025-06-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-16 10:30
Po zmianie:
2025-06-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-15
Po zmianie:
2025-07-17