BZP: USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO – branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : „Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
16.06.2025
2025/BZP 00280220/01
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO – branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : „Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 80
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@otwock-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock-szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO – branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : „Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c137b5c6-59ae-4aa7-9d6a-445e162fce74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087923/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorski w ramach zadModernizacja , przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, jakości i dostępności do szybkiej diagnostyki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
prowadzone w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Komponent D: ”Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” będący elementem Inwestycji Inwestycja D1.1.1. ”Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”. Przedsięwzięcie objęte wsparciem nr KPOD.07.02-IP.10-0149/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock-szpital.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://otwock-szpital.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1320), określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO – branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : „Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, jakości i dostępności do szybkiej diagnostyki i leczenia onkologicznego w MCLChPiG w Otwocku” przy ul. Reymonta 83/91 w Otwocku.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV 71520000-9: Usługi nadzoru budowlanego
3) Zakres Zadania - pełnienie nadzoru inwestorskiego Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej oraz w branży sanitarnej i elektrycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie opisanych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2.1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaconymi na bieżąco składkami członkowskimi.
2.2. Minimum 10 – letnie doświadczenie zawodowe, licząc od roku uzyskania uprawnień, w tym okresie minimum 5 nadzorów inwestorskich dla obiektów użyteczności publicznej – m.in. 3 podmioty lecznicze, w tym co najmniej jeden zabytkowy, wpisany do wojewódzkiego rejestru zabytków oraz 3 nadzorów inwestorskich przy inwestycjach o całkowitej wartości powyżej 20 mln zł. każdy, poświadczonych referencjami.
2.3. Opis sposobu pełnienia nadzoru – codzienne wizyty na budowie inspektora branży budowlanej, min. 3 wizyty tygodniowo na budowie inspektora branży elektrycznej i sanitarnej (każdy), obecność inspektorów na każdej cotygodniowej naradzie koordynacyjnej (wizyty inspektorów powinny być potwierdzone wpisami do dziennika budowy), czas poświęcony na wizyty na budowie musi być adekwatny do potrzeb.