BZP: Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
17.06.2025
2025/BZP 00282384/01
POWIAT MIELECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wyspiańskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Mielec
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.4.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282384
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00252965
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w ramach Części nr 2 zamówienia ustanawia Prawo opcji, które realizowane będzie zgodnie z następującymi zasadami:
1.1. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) jest Zamawiający. Wystawiającym opcję jest Wykonawca.
1.2. Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w poprzedniej sekcji ogłoszenia.
1.3. Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. docieplenie ściany frontowej wraz wyprawą elewacyjną części zajmowanej przez Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mielcu (obszar zaznaczony na rysunkach A.02 Rzut parteru, A.03 Rzut I piętra, A.04 Rzut II piętra, A.09 Elewacja budynku przy Kościuszki 2). Roboty budowlane objęte opcją zostaną wykonane zgodnie z Dokumentacją projektową wskazaną w poprzedniej sekcji ogłoszenia oraz Rysunkami A.02-A.04 i A.09 Projektu budowlanego Wykonanie robót budowlanych wymagających zgłoszenia, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie docieplenia ścian i dachu budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1 oraz pomocniczo zgodnie z przedmiarem robót Wykonanie robót budowlanych docieplenia ścian niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Mielcu, ul. Kościuszki 7.
1.4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją).
1.6. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany, jeżeli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji albo skorzysta z tego uprawnienia w zakresie mniejszym niż określony w ust. 1.3.
1.7. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w maksymalnym terminie do 31 lipca 2025 r. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych oraz ceny zamówienia podstawowego oraz objętego opcją. Decyzja Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji będzie uzależniona od zawarcia z Województwem Podkarpackim porozumienia w przedmiocie powierzenia wykonania zadania i przyznania dotacji celowej na jego realizację.
1.8. Zamawiający może wykonać prawo opcji w dowolnym dniu od momentu podpisania umowy do terminu wygaśnięcia opcji.
1.9. W przypadku decyzji o skorzystaniu z prawa opcji, jego realizacja zostanie zlecona Wykonawcy na podstawie pisemnego zlecenia realizacji opcji doręczonego za potwierdzeniem odbioru. Opcję należy wykonać w terminie wykonania zamówienia podstawowego.
Po zmianie:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w ramach Części nr 2 zamówienia ustanawia Prawo opcji, które realizowane będzie zgodnie z następującymi zasadami:
1.1. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) jest Zamawiający. Wystawiającym opcję jest Wykonawca.
1.2. Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w poprzedniej sekcji ogłoszenia.
1.3. Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. docieplenie ściany frontowej wraz wyprawą elewacyjną części zajmowanej przez Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mielcu (obszar zaznaczony na rysunkach A.02 Rzut parteru, A.03 Rzut I piętra, A.04 Rzut II piętra, A.09 Elewacja budynku przy Kościuszki 2). Roboty budowlane objęte opcją zostaną wykonane zgodnie z Dokumentacją projektową wskazaną w poprzedniej sekcji ogłoszenia oraz Rysunkami A.02-A.04 i A.09 Projektu budowlanego Wykonanie robót budowlanych wymagających zgłoszenia, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie docieplenia ścian i dachu budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1 oraz pomocniczo zgodnie z przedmiarem robót Wykonanie robót budowlanych docieplenia ścian niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Mielcu, ul. Kościuszki 7.
1.4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją).
1.6. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany, jeżeli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji albo skorzysta z tego uprawnienia w zakresie mniejszym niż określony w ust. 1.3.
1.7. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w maksymalnym terminie do 30 sierpnia 2025 r. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych oraz ceny zamówienia podstawowego oraz objętego opcją. Decyzja Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji będzie uzależniona od zawarcia z Województwem Podkarpackim porozumienia w przedmiocie powierzenia wykonania zadania i przyznania dotacji celowej na jego realizację.
1.8. Zamawiający może wykonać prawo opcji w dowolnym dniu od momentu podpisania umowy do terminu wygaśnięcia opcji.
1.9. W przypadku decyzji o skorzystaniu z prawa opcji, jego realizacja zostanie zlecona Wykonawcy na podstawie pisemnego zlecenia realizacji opcji doręczonego za potwierdzeniem odbioru. Opcję należy wykonać w terminie wykonania zamówienia podstawowego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
70
Po zmianie:
80
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy realizować od dnia podpisania umowy i wykonać w maksymalnym terminie:
W zakresie Część nr 1:
- w zakresie robót instalacyjnych w kotłowni obejmujących montaż kotłów gazowych, pomp ciepła i robót towarzyszących (poz. 2, poz. 4, poz. 3.2 i poz. 3.3 Harmonogramu): do 52 dni od dnia podpisania umowy.
- w zakresie pozostałych robót: w terminie do 70 dni od daty podpisania umowy.
W zakresie Część nr 2 (roboty podstawowe oraz roboty w ramach prawa opcji w przypadku zlecenia ich realizacji): do 170 dni od dnia podpisania umowy.”
2.Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i pkt 7-8 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiający opisuje w SWZ).
3.Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma / miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł / może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4.Terminy wnoszenia odwołania:
4.1.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób;
4.2.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5.4.Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania;- 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;- miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320, zwaną w przedmiotowym ogłoszeniu „ustawą”).
Po zmianie:
1. Zamówienie należy realizować od dnia podpisania umowy i wykonać w maksymalnym terminie:
W zakresie Część nr 1:
- w zakresie robót instalacyjnych w kotłowni obejmujących montaż kotłów gazowych, pomp ciepła i robót towarzyszących (poz. 2, poz. 4, poz. 3.2 i poz. 3.3 Harmonogramu): do 70 dni od dnia podpisania umowy.
- w zakresie pozostałych robót: w terminie do 80 dni od daty podpisania umowy.
W zakresie Część nr 2 (roboty podstawowe oraz roboty w ramach prawa opcji w przypadku zlecenia ich realizacji): do 170 dni od dnia podpisania umowy.”
2.Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i pkt 7-8 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiający opisuje w SWZ).
3.Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma / miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł / może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4.Terminy wnoszenia odwołania:
4.1.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób;
4.2.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5.4.Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania;- 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;- miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320, zwaną w przedmiotowym ogłoszeniu „ustawą”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-18 10:00
Po zmianie:
2025-06-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-18 10:30
Po zmianie:
2025-06-25 10:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-16
Po zmianie:
2025-07-23