BZP: Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn "Wzrost dostępności oraz bezpieczeństwa udzielania świadczeń opieki zdrowotnej poprzez przebudowę szpitalnego oddziału ratunk.
17.06.2025
2025/BZP 00283229/01
Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn "Wzrost dostępności oraz bezpieczeństwa udzielania świadczeń opieki zdrowotnej poprzez przebudowę szpitalnego oddziału ratunk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.panasiuk@poliklinika.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn "Wzrost dostępności oraz bezpieczeństwa udzielania świadczeń opieki zdrowotnej poprzez przebudowę szpitalnego oddziału ratunk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7663f661-dde0-4245-9213-b717dd4afeca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060353/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi nadzoru inwestorskiego KSOR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania oferty dla wykonawcy, dostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stronie głównej Platformy
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SK ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan
Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-32/06/25 pn.: „Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn "Wzrost dostępności oraz bezpieczeństwa udzielania świadczeń opieki zdrowotnej poprzez przebudowę szpitalnego oddziału ratunkowego SP ZOZO MSWIA z WMCO w Olsztynie z doposażeniem
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz.1710), dalej „Ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ-32/06/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprawowania kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Wzrost dostępności oraz bezpieczeństwa udzielania świadczeń opieki zdrowotnej poprzez przebudowę szpitalnego oddziału ratunkowego SP ZOZ MSWIA z WMCO w Olsztynie i doposażenia”. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego w ramach dostosowania infrastruktury w celu prawidłowego i niezakłóconego udzielania pomocy warunkującej przeżycie pacjentowi w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego oraz zapewnienia procedur diagnostycznych decydujących o dalszej sprawności pacjenta.
Szczegółowy zakres i opis Robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru
inwestorskiego zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (zakres
zobowiązań Wykonawcy robot budowlanych zawarty we wzorze umowy), w ramach
postępowania w trybie podstawowym, znajdująca się na stronie Postępowanie: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego - Platforma Zakupowa. Postępowanie ID: 1103877 : ZPZ/27/04/25
3.2 Nadzór inwestorski pełnić będzie zespół inspektorów branż konstrukcyjno- budowlanych, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora w/w branż.
Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem będzie Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-
budowlanej /Koordynator, który nie może przekazać swoich uprawnień i obowiązków innym
Inspektorom Nadzoru
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiada :
a) Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno-
budowlanych Posiadającego uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które są wydane na podstawie
Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów, oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023
poz.682) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334).
Doświadczenie wymagane przez zamawiającego
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub
kierownika budowy/robót branży konstrukcyjno-budowlanej;
w okresie do 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora
nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej na co najmniej 1 inwestycji polegającej na
budowie/rozbudowie /przebudowie obiektu użyteczności publicznej, z zastrzeżeniem, że
wartość (całości robot budowlanych) przynajmniej jednej inwestycji, na której
sprawowany był nadzór, wynosiła nie mniej niż 3 000 000PLN brutto.
b)Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót branży elektrycznej -
Posiadającego uprawnień do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń, które są wydane na podstawie
Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane
(Dz.U.2023 poz.682) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. 2023 poz. 334).
Doświadczenie wymagane przez zamawiającego
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub
kierownika budowy/robót branży elektrycznej;
- w okresie do 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora
nadzoru branży elektrycznej na co najmniej 1 inwestycji polegającej na
budowie/rozbudowie/przebudowie obiektu użyteczności publicznej, z
zastrzeżeniem, że wartość (całości robot budowlanych) przynajmniej jednej
inwestycji, na której sprawowany był nadzór, wynosiła nie mniej niż 500 000PLN
brutto.
c)Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót branży teletechnicznej
Posiadającego uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, które są wydane na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. 2023 poz. 334).
Doświadczenie wymagane przez zamawiającego
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót branży teletechnicznej;
- w okresie do 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru branży teletechnicznej na co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie obiektu użyteczności publicznej, z zastrzeżeniem, że wartość (całości robot budowlanych) przynajmniej jednej inwestycji, na której sprawowany był nadzór, wynosiła nie mniej niż 600 000PLN brutto.
d) Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót branży sanitarnej -
Posiadającego uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń które są wydane na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane(Dz.U.2023 poz. 682) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.).
Doświadczenie wymagane przez zamawiającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót branży instalacyjnej; -w okresie do 5lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru branży instalacyjnej na co najmniej 1 inwestycji polegające na budowie/ rozbudowie/ przebudowie obiektu użyteczności publicznej, z zastrzeżeniem, że wartość (całości robot budowlanych) inwestycji, na której sprawowany był nadzór, wynosiła nie mniej niż 800 000PLN.