BZP: Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
18.06.2025
2025/BZP 00283819/01
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bukowska 34
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283819
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00260552
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
6. Obowiązkowa wizja lokalna dla zadań 2 i 3:
1) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy.
2) Możliwość złożenia oferty może nastąpić jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3) Celem odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie Wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na ich specyfikę (nietypowość) zamawiający nie może przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna jest wymagana, gdyż dostawy, będą wykonywane w warunkach na tyle nietypowych, że niemożliwe jest opisanie tych warunków, a ich poznanie umożliwi wykonawcom podjęcie racjonalnej decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia i złożeniu oferty, oraz na cenę ofert.
4) Zamawiający po odbyciu wizji sporządzi rejestr uczestników.
5) Terminy i zasady udziału w wizji lokalnej:
w zakresie zadania nr 2 celem zapoznania się z planowaną lokalizacją miejsca użytkowania urządzeń oraz z charakterystyką obiektów przeznaczonych do zasilania, Zamawiający w prowadzonym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu: biuro przepustek Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 62-003 Biedrusko ul. Ogrodowa 2, w dniu 23.06.2025 r. o godz. 13:30
w zakresie zadania nr 3 celem zapoznaniem się z wskazaną lokalizacją przeznaczoną do montażu podnośnika oraz weryfikacją wymaganych parametrów montażowych, Zamawiający w prowadzonym postępowaniu przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu: Warsztat Remontowy 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 60-631 Poznań ul. Dojazd 30, budynek nr 2, w dniu 23.06.2025 r. o godz. 11:00
Uwaga:
Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
Okres obowiązywania umowy:
od dnia podpisania umowy do 12 grudnia 2025 r., z tym że:
dla zadania nr 1 – 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia 12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 13 października 2025 roku);
dla zadania nr 2 – 120 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 3 – 90 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 4 – 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia 12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 24 listopada 2025 roku).
1. Kompletna oferta musi zawierać:
1) Kompletna oferta musi zawierać: wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2
3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 4) składa każdy z Wykonawców.
5) Przedmiotowe środki dowodowe- wymienione w Rozdziale IV.
Po zmianie:
6. Obowiązkowa wizja lokalna dla zadań 2 i 3:
1) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy.
2) Możliwość złożenia oferty może nastąpić jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3) Celem odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie Wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na ich specyfikę (nietypowość) zamawiający nie może przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna jest wymagana, gdyż dostawy, będą wykonywane w warunkach na tyle nietypowych, że niemożliwe jest opisanie tych warunków, a ich poznanie umożliwi wykonawcom podjęcie racjonalnej decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia i złożeniu oferty, oraz na cenę ofert.
4) Zamawiający po odbyciu wizji sporządzi rejestr uczestników.
5) Terminy i zasady udziału w wizji lokalnej:
w zakresie zadania nr 2 celem zapoznania się z planowaną lokalizacją miejsca użytkowania urządzeń oraz z charakterystyką obiektów przeznaczonych do zasilania, Zamawiający w prowadzonym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu: biuro przepustek Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 62-003 Biedrusko ul. Ogrodowa 2, w dniu 23.06.2025 r. o godz. 13:30
w zakresie zadania nr 3 celem zapoznaniem się z wskazaną lokalizacją przeznaczoną do montażu podnośnika oraz weryfikacją wymaganych parametrów montażowych, Zamawiający w prowadzonym postępowaniu przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu: Warsztat Remontowy 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 60-631 Poznań ul. Dojazd 30, budynek nr 2, w dniu 23.06.2025 r. o godz. 11:00
Uwaga:
Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
Okres obowiązywania umowy:
od dnia podpisania umowy do 12 grudnia 2025 r., z tym że:
dla zadania nr 1 – 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia 12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 13 października 2025 roku);
dla zadania nr 2 – 120 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 3 – 90 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 4 – 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia 12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 03 listopada 2025 roku).
1. Kompletna oferta musi zawierać:
1) Kompletna oferta musi zawierać: wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2
3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 4) składa każdy z Wykonawców.
5) Przedmiotowe środki dowodowe- wymienione w Rozdziale IV.