BZP: ZP.271.11.2025 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gołuszycach
18.06.2025
2025/BZP 00284115/01
GMINA PRUSZCZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP.271.11.2025 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gołuszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.4.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 0525624323
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284115
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00275508
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana treści załącznika Nr 1 Istotne postanowienia umowy
Dodaje się w § 3 ust. 9:
9. Wynagrodzenie będzie wypłacone w częściach:
a) I część po zrealizowaniu i odebraniu częściowo robót wykonanych w ramach Etapu I w miesiącu sierpniu 2025 r. w kwocie …………….. zł brutto (nie więcej niż 30% kwoty netto wym. w ust. 1). podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru częściowego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony dla zakresu prac ujętych w działach 1.1; 1.2; 1.7; 1.11; 2.1; 3.1; 3.2; 3.3; 3.4 przedmiaru/Kosztorysu ofertowego.
b) II część po zakończeniu realizacji zadania w pozostałym zakresie w kwocie …………….. zł brutto
(pozostała do zapłaty kwota wynagrodzenia). Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony.
Zmiana w § 4
Rozliczenie robót nastąpi fakturą częściową oraz końcową, wystawioną na podstawie podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Płatność nastąpi przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty przedłożenia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 09:00
Po zmianie:
2025-07-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 09:30
Po zmianie:
2025-07-03 09:15