BZP: Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
18.06.2025
2025/BZP 00285042/01
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier
dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ans-nt.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier
dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b371b2-0ed0-45be-97b3-cf587bd65d14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ANS w Nowym Targu uczelnią dostępną dla wszystkich, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (Priorytet 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego). Numer umowy o dofinansowanie projektu: FERS.03.01-IP.08-0206/24-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11303133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1130313
zampub@ans-nt.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl, chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do składania ofert stwierdzono inaczej.
2) Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy zamawiającego.
3) Zamawiający w zakresie pytań:
3.1. technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
3.2. merytorycznych wyznaczył osoby, do których kontakt umieszczono w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ lub zaproszeniu do składania ofert.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem niniejszej Instrukcji.
5) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z pkt. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
6) Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.
7) Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
8) W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (link do instrukcji).
9) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
10) Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
11) Ofertę i wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków i braku przesłanek wykluczenia należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
12) Oferty, wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków i braku przesłanek wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. jedn. Dz. U. z 2023, poz. 57), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
(...)
19) W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
20) W przypadku przekazywania z postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
21) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl,
b) poczty elektronicznej: zampub@ans-nt.edu.pl,
z zastrzeżeniem, że oferta musi zostać złożona przy użyciu platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, zwana dalej ANS w Nowym Targu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Angeliki Czubernat-Brodzik, z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pisząc na adres podany powyżej lub na adres e-mail: iod@ans-nt.edu.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia - prowadzonymi w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ww. Ustawy – dalej zwanej ustawa Pzp, a w przypadku, gdy dojdzie do zawarcia umowy również w celu związanym z realizacją i rozliczeniem umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy państwowe i podmioty publiczne w ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy ustawa Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy wynikający z przepisów prawa oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy ustawa Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy ustawa Pzp;
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą poddawane profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.382.05.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 819727,50 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26335,58 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Struktura organizacyjna (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 51712,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność architektoniczna (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 52771,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność informacyjno-komunikacyjna (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 420 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 103442,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność cyfrowa (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 54997,95 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Technologie wspierające (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 420 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 112095,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Procedury (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 54369,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Usługi wspierające edukację (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 56047,95 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Działania podnoszące świadomość niepełnosprawności (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 54369,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
Wykonanie usługi w zakresie wsparcia zdrowia psychicznego dla osób ze szczególnymi potrzebami: konsultant psychologiczny świadczący pomoc psychologiczną dla studentów i pracowników Akademii Nauk Stosowanych
w Nowym Targu, będących osobami ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 1 440 godzin).
4.2.5.) Wartość części: 303600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie określa warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie określa warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą minimum 180 godzin zegarowych doświadczenia dla każdej usługi/konsultanta w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności w zakresie części 1 – 9;
b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami:
i) osoba wyznaczona do realizacji zamówienia sprawowała opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 1 – 8;
ii) osoba wyznaczona do realizacji zamówienia świadczyła wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 9.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe - w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz usług w zakresie minimum 180 godzin zegarowych doradztwa dotyczącego określonej dostępności (odpowiednio część 1-9) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat sprawowały co najmniej dwuletnią opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 1 – 8 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ.
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat świadczyły wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 9 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7b do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wykonawca sporządza oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz usług w zakresie minimum 180 godzin doradztwa dotyczącego określonej dostępności (odpowiednio część 1-9) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z warunkami VIII SWZ ust. 2 – pkt 1) wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
b) Wykaz osób w zakresie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat sprawowały co najmniej dwuletnią opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 1 – 8 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ.
c) Wykaz osób w zakresie posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat świadczyły wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 9 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7b do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – jeżeli dotyczy.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca wykazał jako własne doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie Specyfikacja nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zmiana może obejmować:
1) zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w czasie realizacji Umowy okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zobowiązań, tj. działanie siły wyższej, takiej jak: pożar, powódź, wojna, atak terrorystyczny, strajki, zamieszki, działanie władz państwowych, których zaistnienie będzie odpowiednio udokumentowane;
2) zmiany wynagrodzenia wynikającej z zastosowania preferencyjnej stawki podatku od towarów i usług VAT.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania w zakresie przewidzianym w Ustawie.
4. W przypadkach, o których mowa powyżej, Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony pisemnie.
5. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonane tylko pod warunkiem zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne