BZP: „Eko warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji”
18.06.2025
2025/BZP 00285590/01
Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Eko warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 265 14 42
1.5.8.) Numer faksu: 32 265 68 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Eko warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e77512c-88b0-4cf3-ba1b-eb881391662d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 EKO warsztaty dla uczestników projektu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na trasnsformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne - wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z
przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str.
1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e
mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą
elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz
korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia
zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa
z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest
niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy
obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma
zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez
okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z
dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z
art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały
okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego
wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty
zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać
integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny
spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o
udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą
poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach
znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w
postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu
obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio
pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.7.U.CUS.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 116401,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Eko-dom w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty tworzenia eko-kosmetyków – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 3 różnych ekologicznych kosmetyków/osobę, np. kule do kąpieli, mydło peelingujące, balsam do ciała, sól do kąpieli itp.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych kosmetyków, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki eteryczne/kosmetyczne, płatki mydlane o różnych zapachach, susz kwiatowy/roślinny – zróżnicowany, różnorodne ziarna itp.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych kosmetyków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem kosmetyków wraz z min. 3 recepturami kosmetyków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o właściwościach poszczególnych składników, ewentualnych przeciwwskazań stosowania poszczególnych składników (np. możliwości alergii).
f) Minimalna gramatura każdego z kosmetyków: 70g/ml na osobę.
2) Warsztaty tworzenia świec sojowych – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 2 różnych świec/osobę: 1 szt. świecy zalewanej i 1 szt. świecy wolnostojącej.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych świec, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki o różnych zapachach, różnorodne barwniki i pozostałe elementy dodatkowe, np. ziarna, susz kwiatowy itp.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych świec (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem świec wraz z min. 2 recepturami świec tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach surowców do tworzenia świec, materiałów potrzebnych do tworzenia świec sojowych, wprowadzających w zagadnienia zapachów i barwników do świec.
3) Warsztaty tworzenia eko-środków czystości – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 4 różnych środków czystości/osobę, np. ekologiczny proszek do prania, płyn do mycia powierzchni, tabletki do zmywarki, pasta do zabrudzeń, preparat do czyszczenia szyb, żel/płyn do mycia naczyń, itp.
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych środków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem środków czystości wraz z min. 4 recepturami środków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, ewentualnych zagrożeniach związanych z łączeniem składników, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, świadomym korzystaniu z naturalnych składników w kontekście dostępnej gotowej chemii/detergentów sklepowych.
e) Minimalna gramatura każdego ze środków: 200g/ml na osobę.
4) Warsztaty tworzenia eko-kompostownika domowego – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia kompostownika domowego – który będzie mógł być wykorzystany w gospodarstwie domowym zarówno w bloku, jak i w domu z ogrodem.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem i utrzymaniem kompostownika. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji z zakresu zasad kompostowania, produktów, które nadają się do kompostowania, zastosowania otrzymanego nawozu, co robić, aby kompostownik nie wydzielał nieprzyjemnych zapachów.
4.2.5.) Wartość części: 40892,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”
Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Eko-wykorzystanie papieru” – 16 warsztatów
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty z zakresu ręcznego czerpania papieru – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 dekoracyjnego arkusza papieru na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych dekoracyjnych arkuszy, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. suszone kwiaty, zioła, produkty do barwienia papieru, itd.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonego arkusza (np. teczka papierowa, itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z ręcznym czerpaniem papieru. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii czerpania papieru, itp.
2) Warsztaty „Papier mâché” – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 rzeźby lub maski na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych rzeźb/masek, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, balony niezbędne do stelażu, farby, tkaniny, itp.
c) Zamawiający wymaga, aby wytworzone prace nawiązywały do idei przemysłowej transformacji regionu, np. w postaci masek symbolizujących stare i nowe oblicze Czeladzi, rzeźb odwołujących się do historii regionu, np. symbole górnicze, odwzorowanie rozpoznawalnych rzeźb miasta („Strusie” Andrzeja Czarnoty, rzeźba Katarzyny Włodyczkowej, Jacka Kicińskiego itp.), rozpoznawalnych obiektów architektonicznych Czeladzi itp.
d) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej rzeźby/maski (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).
e) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem rzeźby/maski z papier mâché. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
f) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii papier mâché, itp.
4.2.5.) Wartość części: 15980,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”
Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Drugie życie starych mebli” – 8 warsztatów
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty z zakresu odnawiania mebli – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do odnowienia 1 niewielkiego mebla na osobę (mebel przynosi uczestnik/czka – typu: taboret, krzesło, niewielki stolik, podnóżek, półka, itp.). Zamawiający podkreśla, że warsztaty będą odbywać się w udostępnionym pomieszczeniu, w związku z czym zakres warsztatów (w tym: wykorzystywanych metod, narzędzi i materiałów) musi być dostosowany do warunków prowadzonych warsztatów i wymiaru czasowego zajęć.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z odnawianiem mebli. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o sposobach i metodach odnawiania mebli, wykorzystywanych materiałach (farby, kleje, tkaniny itp.).
4.2.5.) Wartość części: 16766,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”
Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Eko-rękodzieło w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
W przypadku warsztatu z tworzenia koszyków z wikliny: min. 5 godzin dydaktycznych.
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 2 sztuk biżuterii/breloków różnymi technikami, np. z potłuczonej porcelany, ze sznurka, plastikowych/metalowych odpadów, gazety itp. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej biżuterii/breloka, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, zapinki, różnorodne elementy niezbędne do stworzenia pracy (różne materiały, faktury, kolory itp.).
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej biżuterii (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem biżuterii z materiałów wykorzystywanych podczas zajęć. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, skąd czerpać inspiracje, itp.
2) Warsztaty tworzenia mozaiki – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 podstawki pod kubek na osobę. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej podstawki, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu (kolory, faktury itp.) oraz min. 2 różne kształty podstaw (kwadrat lub kółko lub serduszko itd.).
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej podstawki (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem mozaiki szklanej. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, jak ciąć mozaikę, jak wykańczać mozaikę (fugowanie), skąd czerpać inspiracje, itp.
e) Minimalne wymiary podstawki 10x10 cm.
3) Warsztaty tworzenia makramy – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 makramy ściennej na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych makram, tj. Wykonawca zapewnia min. 3 różne kolory sznurka oraz naukę min. 5 różnych (podstawowych) splotów/węzłów, w tym: węzła mocującego sznurki oraz węzła zakańczającego splot.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej makramy (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem makramy, w tym dotyczących podstawowych węzłów/splotów wykorzystywanych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do makram – jakie kije wybierać i jak przygotować je do makramy, jak liczyć długość sznurka na makramę, praktycznych przykładów wykorzystania makram, itp.
4) Warsztaty tworzenia koszyków z wikliny – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 koszyka z wikliny na osobę. Zamawiający wymaga, aby planowane metody/techniki i wielkość tworzonego koszyka dostosowane były do wymiaru czasowego zajęć, tzn. w określonym czasie uczestnicy/czki powinny ukończyć koszyk.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem koszyka. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do tworzenia koszyków (które materiały wybierać, na co zwracać uwagę itp.), informacje o podstawowych splotach, itp
4.2.5.) Wartość części: 42762,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”
Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla części 1:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia eko – kosmetyków lub warsztatów tworzenia świec sojowych lub warsztatów tworzenia eko – środków czystości lub warsztaty tworzenia eko – kompostownika domowego. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 25.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ.
dla części 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu ręcznego czerpania papieru lub warsztaty „Papier mâché”. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 9.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7b do SWZ.
dla części 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu odnawiania mebli. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 10.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ.
dla części 4:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu lub warsztaty tworzenia mozaiki lub warsztaty tworzenia makramy lub warsztaty tworzenia koszyków z wikliny. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 26.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nienależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7a,b,c,d do SWZ; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do nin. SWZ;2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym
w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ – Załącznik nr 2 a,b,c,d do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Załączniku nr 3 a,b,c,d w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zam oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 a,b,c,d do SWZ.
7. Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zam dopuszcza złożenie tego ośw na form ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.