BZP: Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 – Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
18.06.2025
2025/BZP 00286253/01
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 – Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 – Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7eed9f5-8c56-4f0f-ab9a-78395dd58a09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130916/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa przystanku autobusowego Muzeum Westerplatte na Westerplatte
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem
Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki
komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2024
r. poz. 1513).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty należy przesłać za pośrednictwem platformy.
4. Wymagana forma składanych dokumentów:
a. poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
b.za dokumenty złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem rozumie się dokumenty złożone w formie
elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowalnym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 . Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8.15-16.15 w
dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na
Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy określa Regulamin.
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w
Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na
Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu. Pozostałe
informacje zostały zawarte w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w Rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.280.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego w ramach zadania pn.: „Budowa Muzeum Westerplatte i Wojny
1939 – Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz przeprowadzenie procedury zakończenia
budowy, o której mowa w Rozdziale 5c Ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 poz. 725) dla zadania inwestycyjnego
obejmującego budowę przystanku autobusowego w ul. Majora Henryka Sucharskiego oraz rozbudowę istniejącego
przystanku autobusowego w ulicy Pokładowej w Gdańsku.
Celem realizacji inwestycji jest zapewnienie obsługi komunikacyjnej na potrzeby planowanego Muzeum Westerplatte i
Wojny 1939.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) wraz
z dokumentacją techniczno - projektową (stanowiącą załączniki od 1 do 9 do OPZ), oraz wzorem umowy stanowiącym
załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca udzieli minimum 60 -miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu
odbioru końcowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny określone zostały w
rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art.112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujące warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie:
a) zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
1) budowie lub przebudowie drogi publicznej o nawierzchni twardej o wartości równej lub wyższej niż 400 000 zł netto
Każda robota (umowa) musi spełniać wszystkie powyższe warunki.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten, musi spełnić przynajmniej
jeden z Wykonawców składających ofertę.
b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe,
uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego zawodowego a także będą wykonywały czynności
wyznaczone przez zamawiającego, w zakresie co najmniej:
kierownika budowy - osoba, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, pełnić będzie funkcję kierownika budowy do
kierowania robotami w specjalności w inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
kierownika robót do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, pełnić będzie funkcję
kierownika robót,
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez
Zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia:
a) na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w formularzu oferty, dane umożliwiające dostęp
do tych środków.
2) w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
a) oświadczenie własne Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ww. ustawy. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zawodowych, uprawnień, , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzorustanowiącego Załącznik nr 3, 4 SWZ..
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, 4 do
SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
5) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w
przypadku Wykonawców występujących wspólnie) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
6) pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do
reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych; (jeżeli dotyczy)
7) pełnomocnictwo ustanowione dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (w
przypadku Wykonawców występujących wspólnie)
8) dowód wniesienia wadium (jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu).
9) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
inny właściwy rejestr – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe
dokumenty złożone wraz z ofertą – z zastrzeżeniem pkt 6 w rozdziale XVI SWZ
10) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
inny właściwy rejestr dotyczący podmiotu udostępniającego zasoby – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób), która
podpisała zobowiązanie - z zastrzeżeniem pkt 6 w rozdziale XVI SWZ (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:10.000,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł, 00/100 gr).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. Wadium uznaje się za
wniesione, jeżeli:
a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie
ofert;
b) wnoszone w pozostałych formach Wykonawca przekazuje oryginały dokumentów Zamawiającemu w postaci
elektronicznej.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (nr rachunku bankowego: 92 1130 1121 0006 5623 4420 0005 - Bank Gospodarstwa Krajowego o/Gdańsk), w
tytule przelewu należy wpisać „Wadium w postępowaniu PA.280.13.2025”;. Należy pamiętać, że wadium jest wniesione
należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku bankowego Zamawiającego, a nie w dniu i o godz. Dokonania przelewu
przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. „o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości” (. t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419)).
Jeśli wadium jest składane w formie określonej w pkt 2-4 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcywystępujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany
przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez
Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy PZP, są
wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie
zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy PZP.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został
sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały
sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy określonej w rozdziale XX ust. 5 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:1. Istotne dla stron postanowienia oraz określenie warunków wprowadzenia zmian zostały opisane we wzorze umowy. Wzór
umowy stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
5. Do umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych dorealizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
2. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wizji lokalnej. Wykonawcy w razie potrzeby mogą dokonać samodzielnego
rozeznania terenu.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00124236/01 z dnia 2025-02-27
2025-02-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
podmioty trzecie na którego potencjał powołuje się Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp
wskazane powyżej.
4. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu, pozostałe
informacje zawarto w SWZ, dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. W zakresie nieuregulowanym Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, zastosowanie mają przepisy
ustawy PZP i aktów wykonawczych do tejże ustawy oraz przepisy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. z
późniejszymi zmianami.
6. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, Wykonawca winien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie
przepisy ustawy PZP i aktów wykonawczych do tejże ustawy,
a w dalszej kolejności zapisy SWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu.