BZP: Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
18.06.2025
2025/BZP 00286336/01
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JELENIEJ GÓRZE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JELENIEJ GÓRZE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541310233
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Podgórna 9
1.4.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 075 64 95 888
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim-jg.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-jg.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286336
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00283557
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
8.2. Zamawiający podkreśla, iż z uwagi na krótki okres realizacji robót, celem wykonania umowy w wymaganym terminie, zaleca Wykonawcy albo realizację robót i organizację pracy w systemie zmianowym oraz ich wykonywanie również w soboty lub przy zatrudnieniu większej liczby pracowników, bądź przy zastosowaniu łącznie tych rozwiązań.
8.3. Zamawiający dopuszcza częściowe oddawanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym prac.
8.4. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
8.5. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
Po zmianie:
8.2. Zamawiający podkreśla, iż z uwagi na krótki okres realizacji robót, celem wykonania umowy w wymaganym terminie, zaleca Wykonawcy albo realizację robót i organizację pracy w systemie zmianowym oraz ich wykonywanie również w soboty lub przy zatrudnieniu większej liczby pracowników, bądź przy zastosowaniu łącznie tych rozwiązań.
8.3. Zamawiający dopuszcza częściowe oddawanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym prac.
8.4. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
8.5. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
6.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia, zgodnie z art. 131 ust. 2 u.p.z.p.
6.2 Wizja lokalna ma charakter obowiązkowy. Brak jej odbycia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 u.p.z.p.
6.3 Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 26 czerwca 2025r. od godz. 10:00 ul. Kopernika 2
Jelenia Góra.
6.4 Wizja lokalna przewidziana jest w tym samym terminie dla wszystkich Wykonawców.
6.5 W celu zgłoszenia udziału w wizji lokalnej oraz uzgodnienia jej przebiegu, Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego - p. Waldemarem Cichowskim, najpóźniej do godz. 9:00 w dniu 26 czerwca 2025 r. - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: wcichowski@zgkim-jg.pl.
6.6 Koszty związane z odbyciem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6.7 Odbycie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku należytej staranności przy przygotowaniu oferty oraz z wyceny pełnego zakresu prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i zapewnienia funkcjonowania remontowanego obiektu.
6.8 Celem wizji lokalnej jest umożliwienie Wykonawcom zapoznania się z warunkami lokalnymi mającymi wpływ na przygotowanie oferty. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie oględzinowy.
6.9 Ze względu na złożoność przedsięwzięcia, jego realizację w obiekcie o określonych uwarunkowaniach technicznych i funkcjonalnych, a także konieczność dostosowania technologii wykonania do rzeczywistych warunków lokalnych, Zamawiający uznaje za niezbędne przeprowadzenie wizji lokalnej.
6.10 Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom:
1) dokonanie oceny stanu technicznego pomieszczeń i infrastruktury budynku, w tym dostępności do miejsc prowadzenia robót,
2) identyfikację potencjalnych kolizji instalacyjnych, ograniczeń przestrzennych oraz innych czynników mogących wpływać na sposób realizacji zamówienia,
3) weryfikację zgodności dokumentacji projektowej z rzeczywistym stanem obiektu,
4) prawidłowe oszacowanie kosztów, czasu realizacji oraz ryzyk wykonawczych.
Tom I SWZ Dział 6
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
11.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ).
11.3. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;
11.4. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
11.5. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11.4.
Po zmianie:
11.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ).
11.3. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;
11.4. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
11.5. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11.4.
11.6. Formularz potwierdzający odbycie wizji lokalnej (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do Tomu I SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-02 13:00
Po zmianie:
2025-07-10 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-02 13:30
Po zmianie:
2025-07-10 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-31
Po zmianie:
2025-08-08