BZP: Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”
24.06.2025
2025/BZP 00289667/01
Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.lubuskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f966ec76-7377-48be-9a6c-c3f00e7a93a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja Akademii Liderów Lokalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11252823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125282
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wszelkie instrukcje dostępne są na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby składać oferty i komunikować się z Zamawiającymi nie potrzebuje konta wykonawcy. Jednak w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, dostępny na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Pierwsze kroki” oraz „Instrukcje użytkownika”.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452 - zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U poz. 773 zwanego dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r., poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość do zamawiającego umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze ROPS.V.5.16.2025.LR prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.V.5.16.2025.LR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”.
2. AKADEMIA LIERÓW LOKALNYCH (ALL) jest cyklem pięciu dwudniowych warsztatów dla 15 przedstawicieli OWES, PES, JST oraz nauki i biznesu z terenu województwa lubuskiego, mających na celu wykształcenie grupy kompetentnych liderów, potrafiących mobilizować aktywność obywatelską do działania, wyposażenie uczestników w kompetencje i umiejętności niezbędne w tworzeniu diagnoz potrzeb z zakresu usług społecznych, planowania i realizacji działalności w oparciu o Regionalny Plan Rozwoju Usług Społecznych i Deinstytucjonalizacji dla województwa lubuskiego na lata 2023-2026 (RPDI).
3. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie ALL obejmuje:
3.1. przeprowadzenie zajęć w ramach obecnej edycji ALL w oparciu o podręcznik powstały w trakcie I edycji Akademii Liderów Lokalnych (załącznik do postępowania „Podręcznik Liderów Lokalnych”, autor Damian Dec) z uwzględnieniem pięciu obszarów działania określonych w Regionalnym Planie Rozwoju Usług Społecznych i Deinstytucjonalizacji dla województwa lubuskiego na lata 2023-2026;
3.2. prowadzenie dokumentacji z przebiegu warsztatów;
3.3. zapewnienie noclegów i wyżywienia oraz ubezpieczenia dla 15 uczestników Akademii Liderów Lokalnych, trenera oraz 1 przedstawiciela ze strony Zamawiającego (łącznie 17 osób);
3.4. ubezpieczenie na czas trwania warsztatów wszystkich 15 uczestników ALL od następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej i kosztów leczenia powstałych w wyniku następstw nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku (suma ubezpieczenia co najmniej 20.000,00 PLN na uczestnika).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (C) – waga kryterium wynosi 50%
Zamawiający przyzna 50 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (C min / C o) x 50%
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o – cena brutto oferty badanej (zł)
Cenę należy wskazać w formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Ocenie podlegać będzie cena brutto za cały przedmiot zamówienia.
1.2. Doświadczenie trenera (DT) – waga kryterium wynosi 20%
1.3. Doświadczenie trenera - autorstwo publikacji (A) – waga kryterium wynosi 20%
1.4. Aspekt społeczny (AS) – przygotowanie serwisu kawowego z wykorzystaniem kawy i herbaty pochodzącej z produkcji spełniającej standardy Sprawiedliwego Handlu (Fair Trade) lub równoważne – waga kryterium wynosi 10%
2. Oferty oceniane będą punktowo, gdzie 1 pkt = 1%.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wszystkich trzech kryteriów oceny ofert może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty – najwyższą liczbę punktów.
5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
6. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
9. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, chyba że będą zachodziły przesłanki do unieważnienia postępowania.
12. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
14. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 13 zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera (DT)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera - autorstwo publikacji (A)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.4. Aspekt społeczny (AS) – przygotowanie serwisu kawowego z wykorzystaniem kawy i herbaty pochodzącej z produkcji spełniającej standardy Sprawiedliwego Handlu (Fair Trade) lub równoważne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
1.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
1.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej jedną osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji trenera, która spełnia następujące warunki:
1.4.1. posiada wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych;
1.4.2. posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów uwzględniających zagadnienia z animacji lokalnej (rozumianej jako pobudzanie mieszkańców do aktywności na rzecz swojej wspólnoty) – minimum 2 warsztaty/szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat;
1.4.3. posiada doświadczenie związane z coachingiem, doradztwem świadczonym przedstawicielom podmiotów ekonomii społecznej, instytucjom otoczenia sektora ekonomii społecznej lub JST uwzględniające zagadnienia z animacji lokalnej – minimum 10 spotkań w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę skierowaną do realizacji zamówienia w funkcji trenera, każda ze skierowanych osób powinna spełniać wyżej określone warunki.
Osoby wskazane w kryterium oceny ofert - doświadczenie trenera muszą być tymi samymi osobami, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Wykazu osób stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp dot. przesłanek wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty.
4. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Uwaga! Oświadczenie składa odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawców z postępowania.
5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
7.1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w funkcji trenera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub który nie wykaże w wykazie osób wykształcenia oraz doświadczenie zawodowego wymaganego zgodnie z Rozdziałem VII. Pkt 1.4. zostanie odrzucona jako oferta niespełniająca warunków udziału w postępowaniu. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
7.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu.
7.4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający informuje, że przedmiotowymi środkami dowodowymi na podstawie, których dokona oceny ofert są dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium nr 2 „Doświadczenie trenera (DT)” oraz dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących kompetencji trenera stawiane w załączniku nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia, tj. dowody potwierdzające wykształcenie i doświadczenie trenera (zaświadczenia, poświadczenia, referencje, dyplomy itp.)2. Wykonawca składa wymienione w ust. 1 przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą w sposób określony Rozdziale XIII SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż trzy (2) dni robocze.
4. Postanowień zawartych w ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w innym języku niż język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących kompetencji trenera stawiane w załączniku nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia, tj. dowody potwierdzające wykształcenie i doświadczenie trenera (zaświadczenia, poświadczenia, referencje, dyplomy itp.)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku zdolności zawodowej określonej w Rozdziale VII pkt. 1.4. SWZ w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp dot. przesłanek wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w
postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty składa odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawców z
postępowania.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają
poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający
zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125282
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.2. Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, że podział jest nieuzasadniony technicznie, organizacyjnie i ekonomicznie z uwagi na rodzaj i zakres usług objętych zamówieniem tzn.:
̶ podział zamówienia na części wygeneruje większe koszty - nabywanie poszczególnych usług od różnych wykonawców może mieć wpływ na zwiększenie kosztów zamawiającego, ponieważ konieczna będzie zapłata za każdą z usług odrębnie, innemu wykonawcy, a co za tym idzie zapłata za wliczony w ofercie zysk każdego wykonawcy. Przedmiotowa okoliczność może mieć znaczący wpływ na wysokość wydatków zamawiającego;
̶ podział mógłby spowodować nadmierne problemy organizacyjne i mieć wpływ na spójność usługi;
̶ jeden wykonawca realizujący całość zamówienia zapewnia lepszą koordynację i zarządzanie harmonogramem doradztwa. Podział zamówienia na części mógłby prowadzić do trudności w zharmonizowaniu terminów i przebiegu Akademii Liderów Lokalnych, w konsekwencji grozić niewykonaniem przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie;
̶ brak koordynacji pomiędzy poszczególnymi wykonawcami mógłby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia;
̶ potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia;
̶ zamawiający przez brak podziału zamówienia na części uzyskuje korzyść ekonomiczną, jakościową, organizacyjną oraz terminową;
W związku z powyższym, Zamawiający zrezygnował z podziału zamówienia na części.
3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
12. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz aktów wykonawczych do niej wydanych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1568 z późn. zm.).