BZP: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
24.06.2025
2025/BZP 00290460/01
GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2cca73-9985-4a2f-9c5d-4e24a0ae130f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00670520/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budyków użytecznosci publicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e2cca73-9985-4a2f-9c5d-4e24a0ae130f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ciechanów jest Prezydent Miasta Ciechanów, działający w imieniu Gminy Miejskiej Ciechanów (dane adresowe: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6); 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechanów Pan Radosław Lipowski tel. (23) 674 92 58, e-mail: iod@umciechanow.pl ;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Sprawowanie nadzoru inwestorskiego
związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności
publicznej - Część I, II, III, IV. –WZP.271.1.22.2024.
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o
udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym
wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 6 (lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 i ul. Wiklinowej 4) i Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania pn: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Inwestycja będzie realizowana w podziale na części:
Część I. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej nr 3 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część II. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 - lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część III. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 – lokalizacja przy ul. Wiklinowej 4 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część IV Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość kontroli na budowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 6 (lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 i ul. Wiklinowej 4) i Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania pn: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Inwestycja będzie realizowana w podziale na części:
Część I. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej nr 3 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część II. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 - lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część III. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 – lokalizacja przy ul. Wiklinowej 4 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część IV Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość kontroli na budowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 6 (lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 i ul. Wiklinowej 4) i Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania pn: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Inwestycja będzie realizowana w podziale na części:
Część I. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej nr 3 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część II. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 - lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część III. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 – lokalizacja przy ul. Wiklinowej 4 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część IV Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość kontroli na budowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 6 (lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 i ul. Wiklinowej 4) i Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania pn: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Inwestycja będzie realizowana w podziale na części:
Część I. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej nr 3 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część II. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 - lokalizacja przy ul. 17 Stycznia 17 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część III. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 6 – lokalizacja przy ul. Wiklinowej 4 w Ciechanowie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
Część IV Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość kontroli na budowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:dla Części I, II, IV: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 1; Szkoły Podstawowej nr 6, ul. 17 Stycznia 17; Szkoły Podstawowej nr 7 ul. Stefana Czarnieckiego 40:
• Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża konstrukcyjno-budowlana):
- posiadająca min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
• Inspektor Nadzoru robót sanitarnych – min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża sanitarna):
- posiadająca min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w branży sanitarnej;
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
• Inspektor nadzoru robót elektrycznych min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża elektryczna):
- posiadająca min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy / robót lub inspektora nadzoru branży elektrycznej;
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
dla Części III pn.: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wiklinowa 4:
• Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża konstrukcyjno-budowlana):
- posiadająca min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
- która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury– zgodnie z Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292).
• Inspektor Nadzoru robót sanitarnych – min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża sanitarna):
- posiadająca min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w branży sanitarnej;
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
• Inspektor nadzoru robót elektrycznych min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru (branża elektryczna):
- posiadająca min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy / robót lub inspektora nadzoru branży elektrycznej;
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;